MuscleMeat

nieuwe foto's Jean Claud Van Damme (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

heb hem vorig jaar face to face toevallig ontmoet toen ik aan het werk was op het perron v/h station waar ik werk..we haddn telef gekregen dat er een persoon met veel lawaai om een porteur (valiezendrager) vroeg bij aankomst v/d TGV in Brussel
aangezien er geen porteur meer was op dat uur en die persoon naar verluid nog al moeilijk deed, ben ik persoonlijk gaan zien (ik was op dit moment de verantwoordelijke op dat uur voor het stationspersoneel)
ik kom daar aan en zie een buffe overdreven gebruinde kerel staan met een zonnebril op om U tegen te zeggen
had hem zelfs eerst niet herkend
moet zeggen dat hij er wel goed uitzag
hij is misch al oud, maar toch nog altijd indrukwekkend om in het echt voor te staan
uiteindelijk was hij erg vriendelijk, hij zei dat hij die avond nog naar Zuri wou in Knokke, ik zei hem dat ik er ook soms kwam
heb zn tassen gedragen tot bij de taxi
toen we daar aankwamen vroeg hij me of ik ook aan KT deed of zo, ik dankbaar dat hij het opgemerkt had natuurlijk
hij wou me waarsch belonen met wat kleingeld voor mn dienst en stak zn hand in zn broekzak
ik zei hem dat ik geen geld wou, maar ik vroeg hem of ik een omstaander een foto mocht laten maken van ons samen, dat weigerde hij nog wel zeker
hij zei als ik hem ooit es zag in Zuri dat ik hem moest aanspreken en dat hij me iets te drinken zou betalen dan
ik lichtjes euforisch toen hij in de taxi was gestapt, maar natuurlijk ook ontgoocheld dat ik geen foto had, want toen ik thuiskwam was er niemand die geloofde dat ik JCVD ontmoet had..goddamned!

verkapt check-mij-zo-buff-zijn-dat-zelfs-JCVD-het-opmerkt-topic :D

Hoe lang is JCV ? Schijnt dat ie vrij klein is.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grappig om te zien, hij blijft een held. En voor mij de reden in ieder geval dat ik begonnen ben met trainen
 
Hoe lang is JCV ? Schijnt dat ie vrij klein is.

Ik dacht dat hij inderdaad maar 1m78 ofzo was.
Mn vriendin woont in Knokke, en ben hem ook al enkele keren tegengekomen daar. Nooit tegen gepraat though.
 
Hoe lang is JCV ? Schijnt dat ie vrij klein is.

was ongeveer mn grootte, ik ben 1,78m
als ik eraan gedacht had op dat moment, had ik hem ook zn stats op de grote 3 gevraagd :p
 
was ongeveer mn grootte, ik ben 1,78m
als ik eraan gedacht had op dat moment, had ik hem ook zn stats op de grote 3 gevraagd :p

Spreek die gast nu ook een beetje Nederlands of is het een Waal die geen Nederlands kan (dacht het laatste altijd)
 
volgens mij spreekt ie geen nederlands (misch een paar woorden)
ik heb er gewoon frans (de voertaal à bruxelles) mee gepraat
was wel grappig, toen ik antwoordde dat ik idd aan KT deed, begon hij spontaan zo wat onnozel te flexxen.. hij zei ook dat hij altijd graag met gewichten had getraind..zei me dat voeding heel belangrijk was!! maar dat wisten we al..
 
Laatst bewerkt:
volgens mij spreekt ie geen nederlands (misch een paar woorden)
ik heb er gewoon frans (de voertaal à bruxelles) mee gepraat
was wel grappig, toen ik antwoordde dat ik idd aan KT deed, begon hij spontaan zo wat onnozel te flexxen.. hij zei ook dat hij altijd graag met gewichten had getraind..zei me dat voeding heel belangrijk was!! maar dat wisten we al..

wie was er het buffste van jullie twee?
 
wil niet stoefen ofzo maar denk dat ik buffer was
kon het wel niet zo goed zien want meneer had een soort v versace kostuum aan
met een kostuum heb je zowiezo al brede schouders
 
wil niet stoefen ofzo maar denk dat ik buffer was
kon het wel niet zo goed zien want meneer had een soort v versace kostuum aan
met een kostuum heb je zowiezo al brede schouders

Stoefer!!
 
in een pak valt me droogtrommel minder op
 
Vergane glorie... helaas.

Althans voor mij, sinds hij zich suf snuift met coke en zijn vrouw het huis door slaat.
 
wel k*t om te zien hoe al men helden van vroeger zo oud worden :(
 
enkel steven seagal blijft nog ass kicken, af en toe met wat kgs meer
 
Vergane glorie... helaas.

Althans voor mij, sinds hij zich suf snuift met coke en zijn vrouw het huis door slaat.

waar kom jij nog mee af?Daar is hij al n tijdje van af,hij heeft zelfs in n kliniek ervoor gezeten .
En hij is opnieuw beginnen trainen .
 
Ziet er nog altijd goed uit voor z'n leeftijd!
 
Vergane glorie... helaas.

Althans voor mij, sinds hij zich suf snuift met coke en zijn vrouw het huis door slaat.

gehe +1. Ookal is hij nu buffer dan een paar jaar terug, die junken kop raak je schijnbaar niet meer kwijt.
 
integendeel, een goed passend zwart pak slankt af.

klopt voor je hele lijf, maar niet voor je schouders
in een kostuum zitten toch van die voorgevormde schouders (epauletten zoals we ze hier in vlaanderen noemen)..
 
Back
Naar boven