Fitness Seller

Nieuwe fotos na één jaar bloed zweet en tranen!

JvR90

Freaky Bodybuilder
Waardering
220
Lengte
1m90
Massa
90kg
Inmiddels zijn we al weer wat gains verder. Zie mijn recentere foto topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/jvr90-s-road-to-hugeness-foto-progressie-topic-182699/

Resultaat jaartje Rippetoes
In begin maart 2007 werd ik lid op dit forum met als doel om zwaarder en gespierder te worden. Ik wilde groter worden omdat ik mij door mijn magere verschijning erg onzeker voelde. Ik vroeg op dit forum om een "schema voor massa" en ik kreeg van DBB lid Flying Fox een linkje naar "the Guide to Novice Barbell Training, aka the Official RIPPETOE-STARTING STRENGTH FAQ", het welbekende "Rippetoes" dus. De auteur van het artikel kon mij erg boeien en wist mij te overtuigen van het nut van "de grote 3". Voordat ik lid op DBB werd, zat ik namelijk wel al op fitness, alleen ging ik maar één maal per week en trainde ik alleen met wat apparaten. Ik begon eerst heel onzeker, ik durfde eigenlijk niet zo goed deze vreemde oefeningen te doen tussen al die grote gasten in de KT-hoek. Gasten die achteraf na een jaar trainen eigenlijk niet zo groot bleken. Met de deadlift begon ik met aan iedere kant 10kg om aan de oefening te wennen, en om niet voor lul te staan als ik hem niet omhoog zou krijgen. In het begin dacht ik, is dit het nou? Hoe kan ik hier ooit BiCePz van krijgen!? Ik voelde na de training helemaal niets en had nog veel energie!? 
   Thuis achter de PC leerde ik op DBB dat eigenlijk het belangrijkste om te groeien is dat je veel VREET, "meer eten joh!" kreeg ik te horen toen ik mijn voedingsschema postte. Dit klonk eigenlijk wel logisch en ik begon mij helemaal vol te proppen. Mijn moeder wist niet wat haar overkwam! Haar zoon, de altijd zo verschrikkelijk moeilijke eter plunderde ineens de koelkast! Groeien deed ik inderdaad, ook werden mijn lifting stats steeds sterker en ik transformeerde al snel van een mager mannetje naar een zelfverzekerde bodybuilder. Op school werd ik al snel beschuldigd van het gebruik van AAS, wat ik als een groot compliment opvatte.
   Het ging dus allemaal erg voorspoedig, totdat ik bij de gymnastiek op school een flinke blessure aan mijn rug opliep. Ik, de logge BB'er wilde bij basketbal scoren maar lande heel verkeerd. Ondanks de pijn bleef ik doorgaan met trainen en de pijn verdween af en toe, maar bij de squat, die ik helaas op een Smith moet uitvoeren, kwam de pijn altijd weer terug. Ik besloot om even te stoppen met de deadlift en de squat maar al gauw moest ik van de Fysio helemaal stoppen met trainen. Uit eindelijk heb ik 2 maanden niet meer de deadlift en de squat gedaan maar de rugpijn was gelukkig wel over. Door 1 a 2 keer in de week nog wel mijn UB te trainen en nog goed te blijven eten, wist ik mijn fysiek nog aardig te behouden alleen was ik wel erg dik geworden, ik woog namelijk op dit moment 107kg! Dit was niet normaal meer en ik besloot dat het tijd was om te cutten! Ik begon in December en weeg nu inmiddels 86kg en sta er erg strak bij. In het begin ging ik bij het cutten even de mist in door te weinig te eten, maar uiteindelijk ben ik erg tevreden met het resultaat.

Stats:
18jr | 1,88m | 86kg

DL: 140kg
BP: 105kg
Squat: 100kg
Bent over row: 80kg
Standing Military Press: 68kg

Contest Collage:

16liw7b.png

Overdag:
1jaslz.png

Avond:
sbj7h2.png

Welke vinden jullie beter?

Ik ben klaar voor de contest en ik heb nieuwe foto's. Hier alvast een voorproefje:
oqvdqw.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oudere foto's
Bicep:
50ns6h.png

LB:
2vl5mr6.png

UB
11mapfb.png

Rug:
24e2ts3.png

Nieuwe rug foto. Mijn motoriek is een beetje klote volgens mij. Heb echt moeite de boel recht te houden. De ene keer zit de ene schouder weer hoger dan de andere keer dan dan is de ene kant van me rug weer dikker enzo. Maarja hier weer een scheve poging:
313lv79.png

Before foto
Hier woog ik 68kg. Deze foto is genomen in augustus 2006. Fysiek verschilt niet veel met toen ik begon aan Rippetoes.
2d7795d.png

Mooie body in een jaar tijd!

Wat weer jammer is, is dat je ''maar'' 80kg squat terwijl je in je bovenlichaam sterker bent?

• Topic Starter Topic Starter
Mooie body in een jaar tijd!

Wat weer jammer is, is dat je ''maar'' 80kg squat terwijl je in je bovenlichaam sterker bent?

My squat was voordat ik mijn rugblessure kreeg veel hoger. Het probleem is dat ik altijd met een smith machine moest squatten en ik denk dat dit een van de redenen is dat ik mijn rugblessure kreeg. Ik besloot daarna maar om gewoon los te squatten, zonder squat rek, want die hebben wij niet. ik ben bang om te zwaar te gaan en ook ben ik aardig wat kracht verloren omdat ik dus 2 maanden gestopt was.

Ik heb in mijn galerij wel een foto van mijn benen voordat ik 2 maanden stopte met trainen. Daar zie je dat ze aardig groot waren. Nu is het helaas wat minder.

Nette vooruitgang!

Niet slecht alleen mag die squat hoger idd . Je kan perfect cleanen en frontsquatten en om je hams aan te pakken deadliften en andere varianten .

Niet slecht alleen mag die squat hoger idd . Je kan perfect cleanen en frontsquatten en om je hams aan te pakken deadliften en andere varianten .

Dan nog is de load niet voldoende man. Denk je dat hij meer kan cleanen dan hij kan front squatten? Denk je dat iemand hier op het board meer kan cleanen dan front squatten? Beter zoekt de TS een andere gym waar een rack staat.
Zeer nette vooruitgang, Rippetoe rules!

LOL @ stats
goedde vooruit gang :D

Wat is "TS"?
Jij bent dus op een half jaar 47kg bijgekomen?

Klopt ja. Ik volgde het advies ETEN ETEN ETEN, als je moet kotsen gewoon door blijven eten en je eigen kots op eten iets te letterlijk. Ik at zo veel mogelijk maakte niet uit wat. Ik was ook zo wanhopig en ik wilde zo graag zwaarder worden. Maar ik had ook absoluut geen verstand van voeding. Zo at ik voor het slapen gaan nog een banaan, een bak brinta en een bak kwark. Super dom natuurlijk van al die koolhydraten voor het slapen gaan. Was echt gestoord hoeveel en wat ik at. Ik deed ook bij iedere whey shake een bakje ijs voor de smaak. en dat 2x per dag gedurende een aantal maanden tikt ook aardig aan. Ook dronk ik volle melk en vrat ik gewoon alles wat los en vast zat. Ik wilde echt zo graag aankomen en ik was super gemotiveerd. over die 22kg afvallen deed ongeveer 4 maanden. Vind ik niet zo'n prestatie.

LOL @ stats
goedde vooruit gang :D

Wat is er zo lachwekkend aan mijn stats? Waarom mijn squat zo laag is heb ik uitgelegd.

Laatst bewerkt:
Wat is "TS"?

Klopt ja. Ik volgde het advies ETEN ETEN ETEN, als je moet kotsen gewoon door blijven eten en je eigen kots op eten iets te letterlijk. Ik at zo veel mogelijk maakte niet uit wat. Ik was ook zo wanhopig en ik wilde zo graag zwaarder worden. Maar ik had ook absoluut geen verstand van voeding. Zo at ik voor het slapen gaan nog een banaan, een bak brinta en een bak kwark. Super dom natuurlijk van al die koolhydraten voor het slapen gaan. Was echt gestoord hoeveel en wat ik at. Ik deed ook bij iedere whey shake een bakje ijs voor de smaak. en dat 2x per dag gedurende een aantal maanden tikt ook aardig aan. Ook dronk ik volle melk en vrat ik gewoon alles wat los en vast zat. Ik wilde echt zo graag aankomen en ik was super gemotiveerd. over die 22kg afvallen deed ongeveer 4 maanden. Vind ik niet zo'n prestatie.

:roflol:

kerel serieus 22 kg in 4 maanden is echt serious business, en echt niet te doen zonder een giga hoeveelheid spiermassa te verliezen.Ik betwijfel uberhaupt of dit lukt zonder een Ethiopisch dieet.

Net zo min als die 47 kg te doen is. Je gaat me echt niet wijsmaken dat je bijna 8 kg per maand aangekomen bent.

Maare succes met trainen in ieder geval!:D Vooruitgang is wel te zien

:roflol:

kerel serieus 22 kg in 4 maanden is echt serious business, en echt niet te doen zonder een giga hoeveelheid spiermassa te verliezen.Ik betwijfel uberhaupt of dit lukt zonder een Ethiopisch dieet.

Net zo min als die 47 kg te doen is. Je gaat me echt niet wijsmaken dat je bijna 8 kg per maand aangekomen bent.

Maare succes met trainen in ieder geval!:D Vooruitgang is wel te zien

Dan was het misschien 5 maanden weet het ook niet precies. Hoe dan ook van 65KGkg (Maart 07) > 107kg (?) > 85kg (mei 08). Als je niet geloof dat ik 107kg heb gewogen kan ik wel aan foto's komen waar je duidelijk kunt zien dat ik een dikke vochtkop had. Ik heb veel spieren verloren, maar vooraal beenspieren. Ik had eerst lekker dikke squat poten, maar daar is nu vrijwel niks meer van over. Mijn benen toen ik 98KG woog:
8fepp53.png

leuke foto maar ben nog steeds niet overtuigd, dat je in zo'n korte periode zoveel kunt aankomen. Impossible.

Ik moet hierin toch ook volgen, lijkt me marginaal in die tijdspanne. ^^

Haha ok. Zal het maar opvatten al een compliment dan. Die benen foto was trouwens genomen in september/oktober

Dan nog is de load niet voldoende man. Denk je dat hij meer kan cleanen dan hij kan front squatten? Denk je dat iemand hier op het board meer kan cleanen dan front squatten? Beter zoekt de TS een andere gym waar een rack staat.
Zeer nette vooruitgang, Rippetoe rules!

Akkoord .

Maar wat betreft die squat . Hij squat nu 80 gewoon , dan denk ik dat hij voor even perfect kan cleanen en frontsquatten .

Terug
Naar boven