MuscleMeat

Nieuwe Foto's + tips gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dixi4ever

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
168
Waardering
0
Sinds mijn laatste fototopic ben ik denk ik aardig vooruit gegaan.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?threadid=4437

Ten eerste even mijn stats
leeftijd: 19 (bijna 20)
gewicht: 66,5 kg
lengte: 1,83
Hmm ff vergeten: BF is tussen de 10 en 13% volgens ons apparaat!
of dit klopt?? hang me er niet aan op!

Mijn voeding:
Dit geld voor ongeveer elke dag..
8.00: 2 crackers met kipfilet + glas drinkontbeid, 1 banaan
11.00 4 boterhammen(volkoren) met afwisselend kipfilet of pindakaas, 250 gr kwark
14.00 2 boterhammen(volkoren) met afwisselend kipfilet of pindakaas
soms om 16.00 nog 2 boterhammen
18.00 eten aan tafel, desert: 250 gr kwark
21.30 1 banaan, meestal nog een cracker kipfilet

Tussendoor meestal nog 1 banaan en nog 2 liter water over heel de dag.

Ik vind het geen bezwaar dat het niet afwisselend is.. ik eet al 3 maanden zo, en vind het nog steeds goed te eten allemaal..

Ik doe eigenlijk alleen maar basisoefeningen.. bankdrukken (en schuin), barbellheffen, schouderheffen, en squatten (daar heb ik best problemen mee!)
Dit omdat ik thuis denk ik niet veel meer kan doen als deze oefeningen??

Mijn benen zijn best drama... de squat vind ik echt een rot oefening maar dit zal wel doorbijten zijn?? mijn onderrus doet aardig zeer en ik krijg het gewoon zwart voor mn ogen als ik deze oefening doe!
Desalnietemin vind ik mn benen toch belangrijk.. en ga ze ook hard proberen aan te pakken!

Ik vind zelf dat ik nog aardig snel groei volgens mij? Ben al superlang (4 jaar) bezig met afvallen.. Maar nu wil ik eigenlijk wel groter worden en alles in de juiste verhoudingen hebben!

Ben van plan om na de vakantie een abbonement te nemen op de sportschool! Nu eerst nog ff thuis aanbeunen.
Misschien nog tips?? ;) Ook wat er achter loopt?? heb daar niet zo'n kijk op!
En ja ik kan goed tegen kritiek! Dus maakt niet uit wat je zegt!
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

En trouwens.. deze foto's zijn niet genomen na een training! dan ben ik nog een stukje groter.. (dat zal ik binnenkort posten? als je dan beter kan zien wat er achter ligt?)!!
 
dixi4ever zei:
En ja ik kan goed tegen kritiek! Dus maakt niet uit wat je zegt!

mooi, heb je ff:D..nee hoor:)

dixi4ever zei:
Sinds mijn laatste fototopic ben ik denk ik aardig vooruit gegaan.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?threadid=4437

je bent zeker erop vooruitgegaan..geen twijgel mogelijk..:thumb:


dixi4ever zei:
Mijn voeding:
Dit geld voor ongeveer elke dag..
8.00: 2 crackers met kipfilet + glas drinkontbeid, 1 banaan
11.00 4 boterhammen(volkoren) met afwisselend kipfilet of pindakaas, 250 gr kwark
14.00 2 boterhammen(volkoren) met afwisselend kipfilet of pindakaas
soms om 16.00 nog 2 boterhammen
18.00 eten aan tafel, desert: 250 gr kwark
21.30 1 banaan, meestal nog een cracker kipfilet

Tussendoor meestal nog 1 banaan en nog 2 liter water over heel de dag.

Ik vind het geen bezwaar dat het niet afwisselend is.. ik eet al 3 maanden zo, en vind het nog steeds goed te eten allemaal..
]
tja, goed te eten zeg je. frikandellen en friet en ijs is ook goed te eten..als je dsnap wat ik bedoel.

maar hier zeg je weer

dixi4ever zei:
Ik vind zelf dat ik nog aardig snel groei volgens mij? Ben al superlang (4 jaar) bezig met afvallen.. Maar nu wil ik eigenlijk wel groter worden en alles in de juiste verhoudingen hebben!]

dus dan moet je toch je schema aanpassen. crackers eruit en meer eiwiten, vooral sochtend en voor t slapen gaan. meer complexe kh en onv.vetten maar dat is een andere sectie dus we gaan hier niet te ver daarop in


dixi4ever zei:
Ik doe eigenlijk alleen maar basisoefeningen.. bankdrukken (en schuin), barbellheffen, schouderheffen, en squatten (daar heb ik best problemen mee!)
Dit omdat ik thuis denk ik niet veel meer kan doen als deze oefeningen??

Ben van plan om na de vakantie een abbonement te nemen op de sportschool! Nu eerst nog ff thuis aanbeunen.
Misschien nog tips?? ;) Ook wat er achter loopt?? heb daar niet zo'n kijk op!
beter voor jou als je een sportschool opzoekt idd

optrekken aan deurpost, dippen. wat voor problemen met squatten? onder de knie krijgen vd oefening of wat?


meer aandacht aan de armen..of juist minder:)

wat doe je daarvoor en hoevaak train je
 
Laatst bewerkt:
heel goed jongen! ga zo door! Droog zat! Gewoon gaan bulken !
 
Haha, jij bent ook altijd de eerste die post volgens mij he! ;)

Maar ja ik kom dus van 4 jaar terug 75 kg met 1,70 lengte??
Dus erg dik..

2 jaar later 59 kg bij 1,78 heel mager.. maar dan vooral mijn armen en benen.. mn torso bleef altijd wel vet houden!

Toen ben ik gaan trainen.. hele lichte gewichten met veel herhalingen.. waarom?? vraag het me niet!

Vanaf dat ik aangemeld ben bij dit board is het een stuk beter gegaan! :p

Maar ik heb er geen problemen mee als je hier mijn voeding ook meeneemt?? anders moet ik weer een apart topic aanmaken in de voedingssectie.. maar als het moet dan doe ik dat wel! Ik kijk regelmatig bij andere bij hun voedingsschema's maarja...
Ik ga niet apart voor mezelf rijst koken ofzo!

Volgens mij doe ik de squat verkeerd ofzo...
Krijg last van me rug en die herhalingen push ik er echt met moeite uit!
Terwijl ik maar 25 kg aan me halter heb hangen (die ook 8 kg weegt) volgens mij is dit echt weinig!

Ik train 2 x per week vast (maar meestal 3 x)
Maandag mijn bovenlichaam en dond mijn benen..
Op maandag duurt mijn training een uurtje.. op woensdag ben ik met een half uur al klaar!!
Meestal op zaterdag ook nog wat oefeningen!

Voor mijn armen (die ook echt groter moeten!) doe ik alleen bankdrukken en met de barbell heffen.. (3 setjes van 7 herhalingen) met het gewicht wat ik eigenlijk net niet haal!
Heb ook geen dumbbells, maar wel van plan deze te halen!

btw.. ik ben echt altijd gemotiveerd geweest en de laatste tijd nog meer omdat het echt de goede kant op gaat.. Ik zal alle adviezen zeker meenemen! Mijn ma koopt kipfilet en alles wat ik ervoor nodig heb wel.. vind ze niet erg.. duss
 
Laatst bewerkt:
dixi4ever zei:
Vanaf dat ik aangemeld ben bij dit board is het een stuk beter gegaan! :p
je bent niet de enige:)

dixi4ever zei:
Maar ik heb er geen problemen mee als je hier mijn voeding ook meeneemt?? anders moet ik weer een apart topic aanmaken in de voedingssectie.. maar als het moet dan doe ik dat wel! Ik kijk regelmatig bij andere bij hun voedingsschema's maarja...
Ik ga niet apart voor mezelf rijst koken ofzo!
waarom niet?

dixi4ever zei:
Volgens mij doe ik de squat verkeerd ofzo...
Krijg last van me rug en die herhalingen push ik er echt met moeite uit!
Terwijl ik maar 25 kg aan me halter heb hangen (die ook 8 kg weegt) volgens mij is dit echt weinig!

eerst minder gewcht doen en de basistechniek onder de knie krijgen..benalgrijkste1 vooral bij squatten

dixi4ever zei:
Ik train 2 x per week vast (maar meestal 3 x)
Maandag mijn bovenlichaam en dond mijn benen..
Op maandag duurt mijn training een uurtje.. op woensdag ben ik met een half uur al klaar!!
Meestal op zaterdag ook nog wat oefeningen!

Voor mijn armen (die ook echt groter moeten!) doe ik alleen bankdrukken en met de barbell heffen.. (3 setjes van 7 herhalingen) met het gewicht wat ik eigenlijk net niet haal!
Heb ook geen dumbbells, maar wel van plan deze te halen!

wat doe je voor je benen dan? enkel squatten?
en je doet dus alleen je biceps trainen..triceps laat je achterwege tenzij je puur smal bankdrukken doet. je kan ook dippen en extesniondoen met stang..supersetten kan je ook eenz in zoveel tijd doen, maar ik raad je aan om sportschool p te zoeken en 3 maal per week te trainen. 2 x is niet echt optimaal te noemen..ps wat doe je dan op zatrdag qua oeefningen? beetje aanklooien? maandag weer bovenlichaam dus zou ik dat zaterdag niet doen..beter opslitsen dus!


dixi4ever zei:
btw.. ik ben echt altijd gemotiveerd geweest en de laatste tijd nog meer omdat het echt de goede kant op gaat.. Ik zal alle adviezen zeker meenemen! Mijn ma koopt kipfilet en alles wat ik ervoor nodig heb wel.. vind ze niet erg.. duss

mooi , f een aanpassing..denk dat jij wel tegen de 3000 cals aanmag zitten..ga niet alles uitrekene (is goed om dat zelf ook te doen om te zien wat je daadwerkelijk naar binnen werkt..zodoende ben je rook mee bezig) zl wel ff t een e ander aanpassen
hoe laat train je..denk na t avodneten?

Dit geld voor ongeveer elke dag..

8.00: bord havermoutpap (melk en havermout 2:1 en 3 min opwarmen in magentron(800watt)) met 6 eieren waarvan 4 zonder dooier, 1 banaan
eetlepel lijnzaad

10.30 4 boterhammen(volkoren) met afwisselend kipfilet of pindakaas, 250 gr kwark

13.00 2 boterhammen(volkoren) met pindakaas

15.30 nog 2 boterhammen met blikje tonijn of 100 gram kalkoenfilet +handje noten

18.00 eten aan tafel, desert: 250 gr kwark (wat eet je dan meestal?)

na trainen shake (wei en dexttrose )

half uur tot uur later:
21.30 voldoende complexe kh en eiwitten..bijv. rijst, bonen en kip
 
Laatst bewerkt:
Nou je hebt toch zeker wel een goede vooruitgang geboekt joh! Die foto's zijn 4 maanden later genomen he?

dixi4ever zei:
Mijn voeding:
Dit geld voor ongeveer elke dag..
8.00: 2 crackers met kipfilet + glas drinkontbeid, 1 banaan
11.00 4 boterhammen(volkoren) met afwisselend kipfilet of pindakaas, 250 gr kwark
14.00 2 boterhammen(volkoren) met afwisselend kipfilet of pindakaas
soms om 16.00 nog 2 boterhammen
18.00 eten aan tafel, desert: 250 gr kwark
21.30 1 banaan, meestal nog een cracker kipfilet

Tussendoor meestal nog 1 banaan en nog 2 liter water over heel de dag

Anyways ik zou proberen iets minder tijd tussen je maaltijden te nemen. dus ongeveer om:
07:30
10:00
12:30
15:00
17:30
waarschijnlijk hier tussen trainen en daarna shake whey+dextrose
20:30
23:00 (kwark of tonijn of zo)

gewoon zo veel mogelijk proberen te eten. Ik weet niet of je [Link niet meer beschikbaar] al gelezen hebt, is makkelijk als je moeite hebt met veel eten. Eten is belangrijker als je denkt, dus:

Ronnie Coleman zei:
Eat, eat and eat some more!!!


Qua training zou je toch echt naar een sportschool moeten denk ik. Je kunt wel allemaal dumbbells kopen en zo maar voordat je daarmee goed kan trainen ben je net zo veel geld kwijt als 5 jaar fitnessen in de sportschool. En als je zoveel last van je rug hebt is je uitvoering denk ik niet helemaal correct, het moet zo iig. Als het niet duidelijk voor je is vraag dan of iemand die r verstand van heeft een keer kijkt of je het wel goed uitvoert (nodig Spike een keertje bij je uit thuis, die ligt het je met alle plezier uit ;)).

Groei ze! :)
 
Eetlust verbeteren dat is geen probleem!
Ik lust altijd wel eten!!

En ik ga er zeker aan beginnen!! Meer eten en beter trainen, want ik wil graag groeien..
Alleen heb ik toch gemengde gevoelens, ik heb een lange weg ondergaan om zo dun te worden als ik nu ben.. Ik ben bang als ik dalijk ga vreten als een achterlijke dat ik weer zo erg vettig wordt! en dat ik er weer superlang over doe om het kwijt te raken??

En ik zal mijn squat is een keer opnemen op de digitale camera! miss dat je kunt zien of ik het verkeerd doe?!

Bedankt alvast voor alles!
 
dixi4ever zei:
Eetlust verbeteren dat is geen probleem!
Ik lust altijd wel eten!!

En ik ga er zeker aan beginnen!! Meer eten en beter trainen, want ik wil graag groeien..
Alleen heb ik toch gemengde gevoelens, ik heb een lange weg ondergaan om zo dun te worden als ik nu ben.. Ik ben bang als ik dalijk ga vreten als een achterlijke dat ik weer zo erg vettig wordt! en dat ik er weer superlang over doe om het kwijt te raken??

En ik zal mijn squat is een keer opnemen op de digitale camera! miss dat je kunt zien of ik het verkeerd doe?!

Bedankt alvast voor alles!

linkt me bekend in de oortjes. ben ook bezig geweest om mn pens kwijt te raken en heb in de tussentijd toch nog wat spiermassa gewonnen..uiteraard erg blij mee. zat ook na te denken en te peinzigen: bulken of eindelijk eens goed cutten..heb vooralsnog voor t laatste gekozen..en gelukkig maar. ben nu toch wel erg tevreden met mn fysiek. maar na de zomer gaat dandy lekker aan mn massa werken.

maar je zal idd wel minder droog worden maar hey, dat cut je erwel weer af. zal bij jou niet al te lastig worden als ik hje fysiek zo zie.

gewoon beginne met 500 cals boven je Eb en dat verhogen als je denktddat je nog meer aankan.

dus niet als een gek gaan begiinne met schrokken..laat je lcihaam ook geleidleijk wennen aan je verhoogde calinname

:thumb:
 
Laatst bewerkt:
He, je hebt goed vooruit gegaan man. Een V spot ik daar toch in de rug :thumbs:
 
Ik ga er gewoon voor... ik zal jullie op de hoogte houden, en we zien over een paar maandjes wel weer... ik groei denk ik best heel snel! (hoop ik) tenminste ik kom ook snel in gewicht aan dus.. merk ik al wel aan me buik tijdens de afgelopen dagen als ik me echt helemaal vol eet...

Het enige waar ik niet echt veel zin in heb is dat ik straks mischien wel aardig wat heb opgebouwd.. (streef eerst naar de 75 kg)
Maar dat het onder een 17% wintervetlaag zit.. en dat ik die er weer helemaal af moet halen en ik eigenlijk dan weer terug bij af ben!!

Maar dat heet dan cutten begrijp ik wel.. moet wel goed komen.. met behulp van het board! (eerst maar eten! en ik moet nog op vakantie ook!! haha)

Ik denk ook dat ik na de vakantie begin.. was al een beetje begonnen maar het gaat zo hard!

Zit nu trouwens met me voeding globaal op de 2300 cal.. 145 eiwit.. 240 koolhy.. en 70 vet (en dan moet me avondeten er nog bij!!)

Dit is wel te doen?? wat is mijn eb?? heb gelezen dat je er 500 cal boven moet zitten ofzo?
 
Back
Naar boven