AndroidHealthClinic

nieuwe foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
Zoals beloofd zou ik in dec wat foto's posten hopend op betere benen als de vorige thread.
Hier zijn ze dan.

Niet jaloers worden op het weer: deze foto's zijn 3 dagen geleden genomen :D :cool:
 
Hé kom op met die foto's :D
 
Kijk BOS nu zien we wat, ziet goed uit man. :thumb: keep up the good work
 
Nou, ze zijn niet mega, maar echt uit verhouding is toch ook totaal niet het geval lijkt me.
Damn, looking good bro!
Benen gaan bij mij ook niet echt geweldig (zeg ik na 1 klein jaar), en vooral kuiten zijn biggos problemos!
 
Nice, heb jij een groot verschil in je bovenarmen ??Op die eerste foto lijkt rechts een stuk groter ?!?
 
Komt door zonlicht, gezichtsbedrog door lichtere contouren.
 
Hoe BOS eruit ziet, is mijn doel!
 
jo bos hoelang heb je hier nou over gedaan?
 
Dus jullie willen zo worden??!!!??

Als jullie het geheim willen weten stort dan 100 euro op giro 123 t.a.v MARCEL!!!!!!!!! :D :D

in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
 
Laatst bewerkt:
:D
hehehe

why paying money 4 information that is all over internet... :P
 
originally posted bij marcell:

Dus jullie willen zo worden!!!??

Als jullie het geheim willen weten stort dan 100 euro op giro 123 t.a.v MARCEL!!!!!!!!!

in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Op de eerste plaats: marcell, ik denk dat dit eerder een jalourse als een eerlijke reactie is

Als je hier meer gelezen had, dan had je kunnen weten dat B.O.S. hier al rond de 10 jaar als het niet meer is voor traint en nu 3-4 kuurtjes achter de rug heeft!

-------------------------------------------------------------------------------

Top B.O.S. mijn doel bro, nu niet groter worden dan word het weer overdreven dude ;)

You're a F*cking Beachboy!
 
Idd, niet groter worden, zo is het perfect.
 
He Bos...looking good!

Wat ik graag nog wel even wil weten is wat zijn je stats op het huidige moment? (lengte, gewicht, vetpercentage)

grt,
woltmide
 
zo ziet er netjes uit hoor !

das mijn doel om naar te streven.

geef es wa specs bos... bf/bw/bl
 
Originally posted by Juriaan


Op de eerste plaats: marcell, ik denk dat dit eerder een jalourse als een eerlijke reactie is

Als je hier meer gelezen had, dan had je kunnen weten dat B.O.S. hier al rond de 10 jaar als het niet meer is voor traint en nu 3-4 kuurtjes achter de rug heeft!

Wat doe jij vaaaaaag??? ??? ???

Ten eerste was het als grapje bedoeld!

Ten tweede vind ik hem er geweldig uit zien!

Ten derde snap ik niet hoe jij hier een jaloerse reactie uit kan halen:( Als ik deze fotos zie, heb ik juist meteen zin om zelf te gaan knallen. Eerder een voorbeeld dan jaloezie!

Met respecterende groet,

Marcel

P.S. nogmaals, waaruit haal je de jaloezie? Ik snap er echt geen snars van:eek:
 
He juriaan,

Hahaha, ik snap het miss waarom jij dat dacht. doordat ik 3 vraagtekens achter elkaar had ingetikt kwam dit er te staan ???

My bad, Ik verander het wel ff:D
 
kee bro :) k dacht al, bos vind ik het mooist gespier van iedereen die tot nu toe op het board staat, gewoon zijn looks zijn echt BAD zo goed!
 
Back
Naar boven