XXL Nutrition

nieuwe foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Juriaan
kee bro :) k dacht al, bos vind ik het mooist gespier van iedereen die tot nu toe op het board staat, gewoon zijn looks zijn echt BAD zo goed!


yep agree..maar hij trained al een hele tijd.. met een beetje AS dan...

maar toch nog steeds :thumb:
 
uuhm beetje offtopic bos.. maar waar woon jij ergens? ik zie altijd van die zonnige pics van jou :) terwijl t vriest hier in nl/belgie :D
 
hij woont in de caribbean geloof ik...

MAZZELPIK..... :D
 
tering.. wat een eikel :D

loterij gewonnen? :P
 
-dank aan Marcel mijn coach :D ;) (stort het geld maar)
-Juriaan, ik train sinds 1988 en idd 4 keer eehh gezondigd?!
-DJ een beetje groter zou goed zijn: als ik koud zo groot zou zijn als hoe ik er in de sprotschool opgepompt uitzie ben ik wel weer even blij.
-woltmide: 1.70m, 80kg, bf?? (hoef ik niet te weten, spiegel vertelt het me wel)
-Frenkpie, Newbieneo heeft het bij het juiste einde en zonder loterij prijsje, maar op de achtergrond kun je wel de jachthaven zien met mijn roeibootje in het water :(
-Juriaan: bedankt voor de comps, beachboy!!! ;) Vind ik wel cool dat je zegt dat ik het mooist gespierd ben van het board.
Mijn hoofd is nu zo zwaar van de complimenten dat het steeds tegen mijn keyboard aan slaat :D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by bestoldschool
-dank aan Marcel mijn coach :D ;) (stort het geld maar)
-Juriaan, ik train sinds 1988 en idd 4 keer eehh gezondigd?!
-DJ een beetje groter zou goed zijn: als ik koud zo groot zou zijn als hoe ik er in de sprotschool opgepompt uitzie ben ik wel weer even blij.
-woltmide: 1.70m, 80kg, bf?? (hoef ik niet te weten, spiegel vertelt het me wel)
-Frenkpie, Newbieneo heeft het bij het juiste einde en zonder loterij prijsje, maar op de achtergrond kun je wel de jachthaven zien met mijn roeibootje in het water :(
-Juriaan: bedankt voor de comps, beachboy!!! ;) Vind ik wel cool dat je zegt dat ik het mooist gespierd ben van het board.
Mijn hoofd is nu zo zwaar van de complimenten dat het steeds tegen mijn keyboard aan slaat :D
-Frenkpie: Newbieneo heeft het bij het juiste eind, geen loterij gewonnen, maar op de achtergrond zie je de jachthaven en als je goed kijkt kun je mijn turbo roeibootje ook zien liggen :(

aah vandaar die borstspieren.. jij doet altijd wedstrijdje met die jachtschepen met je roeibootje :D
 
Hahaha, dat zegt volgensmij iedereen altijd :D Je blijft zo aan de gang he :D Ik zeg dat in ieder geval wel altijd... das dan m`n korte termijn doelstelling :D


Originally posted by bestoldschool

-DJ een beetje groter zou goed zijn: als ik koud zo groot zou zijn als hoe ik er in de sprotschool opgepompt uitzie ben ik wel weer even blij.
 
aah vandaar die borstspieren.. jij doet altijd wedstrijdje met die jachtschepen met je roeibootje

LOL, ik zou er niet aan moeten denken om met een roeibootje in wijk aan zee of de amsterdamse grachten te peddelen :p

En denk dat ik me nieuwe fotos maar in april maak als ik op vakantie in turkye ben whahahahahaha :D :D
 
Good job!!!
Maar de foto's suck, waarom trek je de foto's in den halven donkeren..
Neem je foto's de volgende keer op het strand ofzo, dan zullen de mensen hier nog meer versteld staan!
 
Je benen zij goed voorruit gegaan BOS. :thumb:

Vreemd dat iedereen jaloers op je is,
Je woont in het caribisch gebied, ziet er heel goed uit, en je vriendin is ook niet mis.
Wie wil dat nou? :D :D
 
Maar wat mij zo opvalt, is dat je op vroegere foto's zo knap was en leuk lachte.. of heb ik nog wel dezelfde voor..
Lijf ziet er hartstikke goed uit, maar het hoofd trekt mij persoonlijk wat minder als die vrolijke beach boy die ik me herinner van andere foto's... of was je in een chagrijnige bui!?
 
Ziet er zeker fantastisch uit, hier wil ik ook naartoe... zoals zovelen.
En je benen zijn inderdaad zeker gevorderd tov je vorige pics!
 
Benen zijn goed vooruitgegaan, rest was al top :thumb:

Toch mogen je poten mijn inziens nog iets forser, maar daar wordt aan gewerkt denk ik..
 
-Geoffke: iets te gewaagd om zom op het strand te poseren, denkt ook iedereen: kijk die patser nou en hij heeft niets om te laten zien!! haha eikeltje
-Jefro: het leven gaat niet over italiaans ijs :D
-Espi: ik wilde mijn benen laten zien zoals beloofd, had niet echt door dat er ook vrouwen naar de foto zouden kijken en mijn gezicht zouden bestuderen, volgende keer een homo lachje voor jou op de kiek!! :)
-David: Bedankt ;)
-Soul: ja ik zou ze ook graag freakier willen hebben net zoals mijn trainingsmaatje ze heeft (herinner je je hem nog? had ik ook foto's van gepost), maar het zit er blijkbaar niet in :(
 
Groot!! Echt een voorbeeld, dat is mijn doel. Je benen zijn groot genoeg toch? En de rest is ook NICE!!!!!
 
Ik vind dat jij geen foto's meer mag plaatsen. Ten eerste ben ik jaloers en ten tweede krijg ik mijn vriendin niet meer achter de pc vandaan...
 
ja wat moet je hier nog aan toe voegen...

ziet er strak uit !
 
Er wordt zeker hard gewerkt aan mijn conditie, met name door hulp van een goede BB. vriend, die helaas door jullie, door zijn radicale en boute uitspraken nogal eens bekritiseerd en zelfs gebanned wordt!! Jammer, want zijn intenties zijn zeer goed bedoeld!!!
 
Back
Naar boven