AndroidHealthClinic

nieuwe foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Spierbal
Er wordt zeker hard gewerkt aan mijn conditie, met name door hulp van een goede BB. vriend, die helaas door jullie, door zijn radicale en boute uitspraken nogal eens bekritiseerd en zelfs gebanned wordt!! Jammer, want zijn intenties zijn zeer goed bedoeld!!!

Dit is niet de topic om commentaar te geven op het beleid dat dutchbodybuilding hanteert, daarvoor zijn andere secties bestemd. Indien je klachten hebt plaats ze daar dan, dan zullen we er daar verder op in gaan.
 
Btw. BOS> Waar ik me elke keer over verbaas als ik die foto's zie... Hoe de fok heb jij die hangmat hangen?? zoals ik het zie hangt die deksels dicht bij de rand, niet bang dat je naar beneden over de ballustrade valt?
 
Nou nou SR, ik dacht dat ik alle aandacht had , maar nu heeft m'n hangmatje het dus overgenomen. [afbeelding niet meer beschikbaar] j/k [afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij hangt idd erg dicht bij de rand, maar ik had geen andere keuze.
Dat touw waar hij aan vast zit wat je kunt zien op de foto is gebonden bij de pilaar van de buren, dus ik hou ze maar te vriend voordat ik er lekker in lig te pitten en ze nemen wraak door het touw door te snijden [afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt voor de complimenten jongens, ik wist niet dat er nog naar gekeken werd. Deze thread was al verhuisd naar bladzijde 2.
Spierbal, waar heb je het over??
 
hehhe wrong post van spierbal denk ik zo :P
 
Originally posted by Juriaan
kee bro :) k dacht al, bos vind ik het mooist gespier van iedereen die tot nu toe op het board staat, gewoon zijn looks zijn echt BAD zo goed!

:heart: :heart: :heart:
 
Beste bestold, eerst even complimenten, hoor, dat ziet er tenminste mooi (lees estetisch ipv freaky) uit. Als ik met een positieve kritiek een opmerking mag plaatsen, zou ik vnl je benen aanpakken, Die kunnen wel wat xtra massa gebruiken, daarna nog een beetje opbeefen. En dan benader je het ideaal wel erg close. Wat ik miste zijn pics (latspread van je rug) en wat beter uitgelichte foto's.

Maar nogmaals mijn complimenten. Keep up the xtreme good work

Grtz
 
Originally posted by Riki
Als ik met een positieve kritiek een opmerking mag plaatsen, zou ik vnl je benen aanpakken, Die kunnen wel wat xtra massa gebruiken, daarna nog een beetje opbeefen. En dan benader je het ideaal wel erg close. Wat ik miste zijn pics (latspread van je rug) en wat beter uitgelichte foto's.
Kritiek mag altijd, wijst me alleen maar nog meer op mijn fouten/tekortkomingen en stimuleert me nog meer om harder te trainen.

Zoals ik al zei zijn mijn benen mijn zwakste punt, maar ze zijn al beter in deze foto's als voorheen.
It's not that I'm not trying!! :sad:

Je kunt in de andere thread van mij ook mijn rug zien waar je om vraagt.
Geen latspread, maar een dubbele biceps voor en achter.
Hoop dat dat goed genoeg is...
 
Waar precies best?
 
"BOS weer" heet de thread.
 
Als je nou de volgende keer niet in de zon gaat staan (tegenlicht) dan zie je misschien ook nog wat op de foto!!
 
Originally posted by rob
Als je nou de volgende keer niet in de zon gaat staan (tegenlicht) dan zie je misschien ook nog wat op de foto!!

Gewoon door blijven trainen, dan kun je dit misschien ook bereiken.
 
:roflol: @ burn

Bedankt voor de tip Rob :rolleyes:
Als je alles wat duidelijker wil zien dan kun je dat zien in mijn andere thread.
Ook daar zijn fotografische tips weer welkom
 
Volgens mij zie ik Curacao! Spaanse water? ;)

Of ging het nou om die persoon die op die foto staat? Kijk ik toch helemaal langs!
 
:nanner: :tong: Damnnn... Grootste complimenten, jij hebt wat bereikt man.. Dat verdient grootse respect.. Wil zeker ook zo worden, klein vraagje.. Kan ik zo worden zonder AS?? Vind het nogal spijtig om naar de AS te reiken, ben nogal een bangebroek en bovendien, ben nog veeeeel te jong...
 
Gaan we straks met ze allen mastuberen :p
 
Chief Thunder: natuurlijk kun je wel zo groot worden zonder AS, duurt alleen langer als met AS en vergt veel discipline wbv voeding en training.

Juriaan: :mad: [afbeelding niet meer beschikbaar]
 
He Marcel, ik heb net geld gestort, heb je het al binnen?
 
Nice , nice.....

Het is niet mijn streven, maar wel errug mooi....
 
ziet goed uit man!! ook de benen zien er mooi vol uit
 
Wow!!! Dat ziet er echt goed uit man !!
Daar wil ik ook naartoe :)
Heb meteen weer zin om naar de gym te rennen :)
Respect:thumbs:
 
Back
Naar boven