Fitness Seller

nieuwe foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ronald.ot

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
382
Waardering
0
hier wat nieuwe picks zit ongeveer 4 a 5 maanden tussen


ik train nu anderhalf jaar ben er best wel serieus mee bezich !

ben 21 jaar en 178 weeg 75 kilo train 4 dagen in de week vet +- 13 % :cool:


benen lijken op de foto beetje uit verhouding maar het komt aardig overheen zo geen mooie foto :(

http://www.pbase.com/ronald_123
 
Laatst bewerkt:
Gaat de goede kant op! Traps wat meer trainen tho!
en lekker vreten :D
 
ja weet maar de traps wille niet echt mee komen :(
 
ik kom niet op de site?

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
 
ja ik zie het geen een site doet het van die site denk fff ofline over uurtje weer fff kijken of ie doet jammer :(
 
oke de foto's doen het weer FOTO'S na een jaar trainen

oke mensen de foto's doen het weer :)
 
ziet er goed uit, meer vreten zouk doen ja :)

tip: bewaar deze foto's en vergelijk ze dan over een jaar weer...leuk om verschil te zien :D
 
Ziet er netjes uit! :thumb: je komt er wel :)
 
Ziet er goed uit, alleen meer eten, maar dat is al gezegd. Even over die traps, hoe trainen jij/jullie die? Groeten
 
Ziet er goed uit, alleen meer eten, maar dat is al gezegd. Even over die traps, hoe trainen jij/jullie die? Groeten
 
Originally posted by LeanderFCU
Ziet er goed uit, alleen meer eten, maar dat is al gezegd. Even over die traps, hoe trainen jij/jullie die? Groeten

Shrugs, of upright rowing... Maar doe die alsjeblieft niet :mad: K*t oefening en blessure gevoelig.

Dus shrugs, met halter en/of dumbbells
 
T-bar rows en deadlifts zijn ook belangrijk voor grote traps.
 
Originally posted by admin
T-bar rows en deadlifts zijn ook belangrijk voor grote traps.

Ja dat is zeker zo, maar niet specifiek voor traps alleen.
Maar wel echte massabouwers :lifter:
:thumb:

Dus idd die niet(nooit) vergeten in een schema..
 
lyiing tricep extensions , concentration exstension , pulley push downs die doe ik meestal als je niet weet wat ik bedoel moet je ff kijken op www.3dfitness.homeip.net :P

ik deed eerst altijd tricep gelijk met de borst maar laaste tijd gelijk met rug en bicep doe dan bicep en tricep om de beurt eerst 1 oef van die en dan ... enz wou ff kijken of het meer resultaat had wat zouden jullie aanraden

mijn schema is als volg

maandag borst buik

dinsdag rust

woensdag schouders onderarms

donderdag benen

vrijdag rug bicep tricep

alfast bedankt :)
 
jongens wat een klets zeg met dat MEER ETEN, net dat je dat aan de foto's kunt zien zeg, hij ziet er na 1 jaar trainen heel goed uit, en ga elkaar aub niet zo dom na zitten praten met je eten, als hij al niet goed zou eten kan ie er ook niet ZO uit zien!!!!
 
Goeie foto's. wat Marcel zegt goed eten veel eten en schoon eten. dan de juiste oefeningen en dan gaat het vanzelf.

1 tip, als je een foto maak van je rug probeer dan je schouders wijd te zetten ipv je schouderbladen te sluiten. nu heb je een hele smalle rug met een diepe kuit tussen je schouders. Foto vier bedoel ik

Verder gaat het helemaal goed komen.
 
Hehe diver, Marcel zegt iets anders ;)
 
Back
Naar boven