AndroidHealthClinic

nieuwe foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Marcel36
jongens wat een klets zeg met dat MEER ETEN, net dat je dat aan de foto's kunt zien zeg, hij ziet er na 1 jaar trainen heel goed uit, en ga elkaar aub niet zo dom na zitten praten met je eten, als hij al niet goed zou eten kan ie er ook niet ZO uit zien!!!!

Het dieet is nooit perfect, het is DE sleutel tot succes en 90% van de sporters heeft dat niet op een rijtje.. Als ik zijn foto's zie zeg ik ja, dat ziet zeker goed uit, zeker voor een jaartje trainen, maar de kans is heel erg groot dat die in dat eerste jaar nog niet eens aan goede voeding gedacht heeft, mischien een sjeekje, maar dan heb je het ook wel gehad. Ik spreek uit mijn eigen ervaring en die van tientallen bij mij in de gym. Oftewel, de mensen hier attenderen hem nu dat een goede voeding essentieel is, een tip, waar ieder die serieus traint blij mee zou zijn.. ik begrijp eerlijk gezegd je commentaar dan ook niet marcel. Wellicht dat je het even kan toelichten.
 
ik had nog niet het ideale dieet nee maar ben zelf ook wel te vreden na een jaar had er 12 kilo bij, maar jah het 2e jaar gaat het niet zo makkelijk meer :( ik heb de grootste moeite om veel te eten het lukt me niet :( tips ?

voor de complimentjes in idergeval bedank pept me wel weer op :)

thanks all :P
 
Heeft iemand een plaatje hoe je de T-Bar row doet?
 
Gaat de goede kant op, op je voeding letten, dan komt de rest vanzelf!

mzzl rob
 
Originally posted by Vinny
Heeft iemand een plaatje hoe je de T-Bar row doet?
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]

Eerste plaatje is wel slechte uitvoering, tweede is beter.
 
ik krijg de schijt van die marcel verder ziet het er heel goed uit!
groeten C@rp
 
hmm zo een apperaat hebben we niet op de sportschool >.<
 
weet je wat ik nu zo jammer vind ben maar week ziek geweest 3 kilo kwijt zo lang voor gewerkt nu 2 weken later nog niet met de gewichten bezig die ik voor de tijd had gemiddeld 5 kilo per oef lichter is niet zo leuk

maarjah live goos on he

op naar het iedeale voeding schema zit nu bijna op 2 keer zo veel als voordat ik ziek was geweest wil er nog min 5 kilo bij hebben voor de zomer vakantie :)

u zeit gegroet allen :P
 
Ach dankzij het spiergeheugen krijg je de verloren massa toch snel genoeg weer terug, daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken.
 
nou ja had er van de 3 weer 2 bij dacht waar is de rest nou conclusie zal wel komen omdat ik geen creatine meer gebruikte heb er nu weer 1.5 kilo bij door creatine alle kleine beetjes helpen al is het maar vocht lijkt het toch wat groter :P haha lol

groetjes
 
nog 4 kilo en er komen weer nieuwe picks van mij voel me nu super goed trainen gaat weer prima en deze week al 2 kilo winst zat een hele poos zonder goed eetschema :( maar voel me nu weer kip lekker op naar de 80 kilo :)

hoe veel maanden van te voren trainen jullie altijd droog
voor de zomer dan he :P

groetjes
 
Originally posted by ronald.ot
ik heb de grootste moeite om veel te eten het lukt me niet :( tips ?


Misschien kan je aan supplementen denken? Bijvoorbeeld: creatine, Tribulus, HMB en Whey eiwitten. :)
 
Ronald, niet negatief bedoeld , maar ik denk dat je beste wat extra nadruk op je schouders zou moeten zetten, aangezien die van nature niet erg breed zijn. Als je dat doet en je lats goed traind krijg je een mooie v-shape, want je middel is wel mooi dun.

Grtz
 
hehe leuk dat er nog reacties komen altijd leuk zal binne kort ff wat nieuwe pics er bij zetten schouders lijken niet zo breed maar ze zitten er wel :D

zal een dezer weken ff nieuwe foto maken als ik op 8 % zit zit nu op 13 wil er natuurlijk perfect uitzien voor de warme dagen :D
 
wie niet, wie niet:rolleyes: :)

maar idd beniuwd naar de nieuwe pics.:thumb:

en nog een reactie over de T-bar row. Als je de nadruk legt op de boveste gedeelte van de beweging pak je de traps nog beter aan. ik pak m aan t einde van mn rugtraining na shrugs met nog 3 sets nog met alleen de nadruk op de traps. Dus niet de gehele bewgingsbaan volgen maar tot halverwege en dan weer omhoog.
 
update pics

oke mijn nieuwe pics staan online

mijn stats niet veel veranderd 178 meters lang 75 kilo vet +- 13 moet nog meten heb afgelopen eingelijk nie echt op voeding gelet maar ben paar x ziek geweest :( maar na de zomer gaan we zeker weer keihard door ik ben zelf wel tevreden met de definitie


vertel maar wat jullie ervan vinden



http://www.pbase.com/ronald_123
 
ik zie zeker wel verschil .. ga zo door :thumb:

btw.. deze poses zijn een stuk beter dan die vorige :p
 
ja poses is aan gewerkt :D goed he :P hehe bedankt kale
 
Back
Naar boven