AndroidHealthClinic

nieuwe fotos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hmm als ik jou was zou ik wel ff vaak een zonnebankie pakken en maar gouw gaan cutten. Als ik je foto's van 1 Mei zag zag dat er mooier uit, alleen nu ben je wel massiever. Dus als je dan dalijk lekker droog getraind ben en een bruin tintje hebt :thumb: super!

Het is duidelijk dat je hele goede aanleg hebt!
 
Zeer goede gains man!!! Errug netjes! Zoals al eerder gezecht, vet% is beetje hoog maar dat mag na de bulk. Op foto's van 2 jaar geleden zie je r goed droog uit dus dat moet wel weer te bereiken zijn! Ga zo door, zekers goede aanleg!
 
probeer wat te cutten. Dan pas kun je zien hoeveel je echt bijgekomen bent. Je hebt wel aanle om BIG te worden den ik
 
Originally posted by gauthier
ik heb even een overzicht gemaakt van de fotos van mei 01 . mei 02 en mei 03 .

http://www.pbase.com/gauthier/root

zoals gezegd train en eet ik nu vanaf begin vorig jaar, m.u.v vorige zomer zo goed mogelijk, dus bij elkaar een jaar ongeveer. zoals te zien ben ik in die tijd ook het meeste vooruitgegaan :)

mvg
gauthier

Hoeveel calorieën nam je op een dag?
 
Damn gauthier.. De grootste complimenten, je hebt het echt ver gebracht!! 120kg, wat een beest!! Ben erug jaloers, dat ik maar snel zo massief als jouw wordt.. Idd, je staat nu wel minder droog, maar met een goede cut sta je er in de zomer ****ing heet bij, grieten bij de vleet en vijanden ver te zoeken, want tegen zo'n figuur durven weinigen op. Maar dat is nat niet zo belangrijk, nogmaals... Damn...

KLASSE ;)


[Abeelding niet meer beschikbaar]staande ovatie...
 
edit:
:) gepost onder verkeerde account....
 
Laatst bewerkt:
bedankt bracke voor de complimenten! :) :)


@tonbors, ik heb berekend dat ik op trainingsdagen gemiddeld 600 gram koolhydraten eet(simpele 30%, complexe 70%) , op niet-trainingsdagen is dit iets minder.

gauthier
 
Originally posted by gauthier
bedankt bracke voor de complimenten! :) :)


@tonbors, ik heb berekend dat ik op trainingsdagen gemiddeld 600 gram koolhydraten eet(simpele 30%, complexe 70%) , op niet-trainingsdagen is dit iets minder.

gauthier
wat zijn je stats op de grote 3 ( squat bench deadlift)
 
op de bank 140 , maar 145 komt er snel aan:)

een paar weken terug squatte ik 4x 200, echter hier ging ik niet zo diep. deadlifts heb ik tot nu toe uit mijn schema gelaten vanwege de blessure gevoeligheid van mn onderrug. :(

gauthier
 
Originally posted by gauthier
op de bank 140 , maar 145 komt er snel aan:)

een paar weken terug squatte ik 4x 200, echter hier ging ik niet zo diep. deadlifts heb ik tot nu toe uit mijn schema gelaten vanwege de blessure gevoeligheid van mn onderrug. :(

gauthier

zijn dat 1rmtjes voor het banken?
 
ja, 1x 140 benchpress, en die ging vrij makkelijk:)
 
Massieve kerel man. Ziet er goed uit.


Ennuh, nog een echte zeeuw :D

:thumbs:
 
haha maare je heb wel een goede dikke kop gekregen! :D
 
Wat een vooruitgang, ben echt jaloers.
Wil niet weten hoe het eruit ziet als je echt droog bent.
Great job.

Ciao Ben
 
Bro, je ziet er echt goed uit!! En wat betreft dat cutten, zou niet te gauw gaan cutten, je bouwt lekker snel massa op, maar daar gebruik van, dat cutten komt wel. Ik weet zeker dat jij nog heel wat massa op dat frame kan zetten!! succes !
 
Duidelijke vooruitgang ten opzichte van het jaar ervoor, dus ik zou zeggen ga vooral door waarmee je bezig bent!
 
@ nilsje1234, ik volg meestal een 4 of 5 dagen schema waarbij ik 1 spiergroep 1x per week train. de eerste 2 jaar dat ik trainde, pakte ik een spiergroep 2x per week, sinds ik een spiergroep 1x per week pak is de vooruitgang stukken beter. verder train ik vooral op massa(75%), maar ook op kracht(25%)

ik heb nog een paar nieuwe fotos toegevoegd, waaronder een paar fotos van een sterkste man wedstrijd op koninginnedag :)

http://www.pbase.com/gauthier/mei_03


gauthier
 
Originally posted by gauthier
@ nilsje1234, ik volg meestal een 4 of 5 dagen schema waarbij ik 1 spiergroep 1x per week train. de eerste 2 jaar dat ik trainde, pakte ik een spiergroep 2x per week, sinds ik een spiergroep 1x per week pak is de vooruitgang stukken beter. verder train ik vooral op massa(75%), maar ook op kracht(25%)

ik heb nog een paar nieuwe fotos toegevoegd, waaronder een paar fotos van een sterkste man wedstrijd op koninginnedag :)

http://www.pbase.com/gauthier/mei_03


gauthier

en heb je die wedstrijd gewonnen?
 
nee, helaas :( er zaten ook lui tussen die over de 200 drukken....daar was ik niet tegenop gewassen. maar ze konden me nog wel wat goede tips geven :)
 
Back
Naar boven