Fitness Seller

nieuwe fotos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by gauthier
nee, helaas :( er zaten ook lui tussen die over de 200 drukken....daar was ik niet tegenop gewassen. maar ze konden me nog wel wat goede tips geven :)

ff offtopic, maar ga je 9juni ook naar bruinisse?

Sterkste man van zeeland?
 
ja, daar wil ik wel naar toe, lijkt me echt leuk:) misschien dat ik over een paar jaartjes zelf kan meedoen:)

hier is er meer over te lezen http://www.sterksteman.wxs.org/


scheids is ted van de parre geloof ik
 
Originally posted by dandyman

maar met jou zou ik wel willen vechten:D

beschouw maar als niet gepost:D

en idd wat SR al zei, lekker blijven bulken, jij hebt r echt de aanleg voor. lucky bastard:thumb: :lifter:
ben benieuwd naar de verdere resultaten.
 
die sterkste man wedstrijden zijn meestal gratis te bezichtigen. ze zoeken meestal wat sponsors die geld ter beschikking stellen, en daarvan wordt het prijzengeld uitegekeerd.

en dandyman, ik kan niet zo goed vechten hoor, maar als ik je in mijn klauwen heb laat ik je niet meer los :D

gauthier
 
Originally posted by gauthier
die sterkste man wedstrijden zijn meestal gratis te bezichtigen. ze zoeken meestal wat sponsors die geld ter beschikking stellen, en daarvan wordt het prijzengeld uitegekeerd.

en dandyman, ik kan niet zo goed vechten hoor, maar als ik je in mijn klauwen heb laat ik je niet meer los :D

gauthier


Zeg gauthier, ben jij soms van plan om op dit forum vast te blijven? Je weet wel.. Zo elke dag posts plaatsen e.d.? Dan mag JIJ mijn vriend worden. En als er iemand moeilijk doet, dan stuur ik gauthier op hen af. :D ;)
 
haha, wat staat er tegenover, bracke? :D :D
 
Originally posted by gauthier
haha, wat staat er tegenover, bracke? :D :D

Niets... Je krijgt gewoon geen pak slaag van me :D ;)
 
whaha , helaas bracke. geen deal :D
 
dan wel dandyman :D zeker met dat pistool de hele tijd op mij gericht...
 
Originally posted by dandyman


en als ik jou wel een pak slaag geef zit t wel goed?:)

Weet je, we geven hem beiden een pak slaag [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
hmmzz das niet eerlijk:mad: dan haal ik mijn broer zoutzak er bij :D (hehe dat wisten jullie niet :D :D )




:hedbang:
 
Originally posted by gauthier
hmmzz das niet eerlijk:mad: dan haal ik mijn broer zoutzak er bij :D (hehe dat wisten jullie niet :D :D )

I Surrender :bow:
 
Ben je een broer van onze zoute zak?

dan is die linkse kerel zoutzak neem ik aan?
klik hier

:)
 
Laatst bewerkt:
whahaha grappenmaker:) nee, dat is mn maat. ik geloof dat er ook wel foto's van zoutzak op dit forum staan, moet je maar even kijken.


btw, vind je die linkse kerel op mij lijken dan?? :cool:

gauthier
 
Originally posted by gauthier
whahaha grappenmaker:) nee, dat is mn maat. ik geloof dat er ook wel foto's van zoutzak op dit forum staan, moet je maar even kijken.


btw, vind je die linkse kerel op mij lijken dan?? :cool:

gauthier

Neen... hij is gespierder ;)
 
haha, je stuurt wel erg op een confrontatie aan , he bracke? :D :D


:whip:


gauthier
 
Originally posted by gauthier
haha, je stuurt wel erg op een confrontatie aan , he bracke? :D :D


:whip:


gauthier

Ach ik ben je maar aan het jennen.. Hij lijkt niet veel op jouw hoor, maar ik dacht wel dat t misschien een klein broertje was ofzo. Doet jouw maat ook aan bb'ing?

:)
 
Back
Naar boven