MuscleMeat

nieuwe fotos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1 x 140 bench voor iemand die 120kg weegt met armen van 50cm

valt me eerlijk gezegt een beetje tegen:(

hoeveel kg met een setje van 8 ?

niet als beledeging bedoeld hoor,maar had gewoon meer verwacht.

ziet er wel masief uit,had je nou wel of niet gekuurt,zoniet neem ik mijn worden gelijk terug!
 
Originally posted by nico
1 x 140 bench voor iemand die 120kg weegt met armen van 50cm

valt me eerlijk gezegt een beetje tegen:(

hoeveel kg met een setje van 8 ?

niet als beledeging bedoeld hoor,maar had gewoon meer verwacht.

ziet er wel masief uit,had je nou wel of niet gekuurt,zoniet neem ik mijn worden gelijk terug!

Niet om lullig te doen hoor, maar dat maakt allemaal eigenlijk toch weinig uit? Altijd maar gefocussed op die gewichten...:eyes:
 
Originally posted by axestream


Niet om lullig te doen hoor, maar dat maakt allemaal eigenlijk toch weinig uit? Altijd maar gefocussed op die gewichten...:eyes:

precies, maak ik me ook niet druk om. gaat mij erom wat er in de spiegel te zien is ipv wat op de weegschaal en ook wat ik op mn halter leg, maakt me enigszins wel uit natuurlijk maar ik ga me erzeker niet blind op staren
 
maar nico, ik heb toch ook niet gezegd dat 140 wel indrukwekkend was? :D


voor iemand van 120 kg is 140 misschien niet zo veel maar ten eerste ben ik naturel. ten tweede train ik voornamelijk op massa. en tot op een bepaalde hoogte gaan kracht en massa trainen wel samen, maar daarna niet meer. op een gegeven moment ga je , als je op massa traint qua kracht nauwelijks meer vooruit.

er trainen bij ons ook lui van 30 die al heel wat jaartjes kuren en die toppen 150.....

en ik ben tenslotte ook nog maar 19.....wat zou ik drukken als ik 30 ben??

overigens pak ik een setje 120

maar ik staar me ook niet helemaal blind op gewichten....het is natuurlijk leuk om flink wat aan die halters te kunnen hangen, maar dat komt voor mij nog wel :)

eerst maar eens nog wat massa aanzetten :) dat ging namelijk wel lekker het afgelopen jaar :)

mvg
gauthier
 
Laatst bewerkt:
wie zegt dat ik me er eigen blind op staar,je verwacht alleen van iemand die zo masief is dat hij wat meer kan druken,hij vroeg om comentaar,en die gaf ik daar is toch niks mis mee,ik heb ook gezegt dat als hij naturel is dat ik mijn worden daarop terug neem!,bij deze.

mijn comentaar was ook gericht aan gh ik denk zeker dat hij oud en wijs en zeker groot!:D genoeg is om daar zelf een reactie op te geven,dat kan je ook zeker uit zijn respons opmaken;)
 
nico, begrijp me niet verkeerd. ik ben juist blij met kritiek! daar kan ik namelijk wat mee.

en zoals ik al zei, op massa en op kracht trainen is verschillend natuurlijk. dus ik ben het niet met je eens dat iemand die massief is automatisch ook heel veel zou moeten drukken, en zeker niet als diegene nog niet zo lang traint en naturel is.

mvg
gauthier
 
moet ook niet,je verwacht het alleen,althans ik dan.

maaar..ouwe floepert moet je ook niet mee doen aan een sterkste man westrijd he! want dan ga je toch mooi voor gaas:D
 
ik werd gevraagd nico.....:D
 
Ongelofelijk hoe groot jij bent voor iemand van 19. Doe zo voort zou ik zeggen
 
Goed bezig Gauthier. Als je niet echt op kracht traint is die 140kg niet slecht hoor. Je hebt misschien andere oefeningen waar je beter in bent. Met hoeveel kg curl je bijvoorbeeld?. Ik vind anders wel dat een bodybuilder ook sterk hoeft te zijn, waarom heeft hjij anders BIG MUSSELS:D

ge zijt goebezig
 
bohh jij hebt echt veel massa man...en dat voor iemand van 19......ik wil ook zo'n tiete
 
naturel ja denk je we zijn stom hier ofzo
 
polletje houde hoelang hij t volhoudt?
 
fors man, maarre lach eens :thumb:
 
Back
Naar boven