MuscleMeat

nieuwe foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
mensen, zoals beloofd wat nieuwe foto's.

ff wat stats:

leeftijd: 18
Lengte: 1m98
gewicht: 108 kg
Verpercent: zeg et maar?, schat 14%

enige omtrek die ik zo uit mn hoofd weet is armomvang; hier ongeveer 43/44 cm

foto's

grtz, michel

ps. sorry voor de moeilijk gezichten die ik trek, maar dat gaat vanzelf (as you will know) :D
 
Laatst bewerkt:
ZIet er supers uit
klasse man !!

Keep up the good work
 
Mooi klote he, als je zo lang bent?? Mare... Nice pics. Keep up the good work. Niet verkeerd voor zo'n korte tijd trainen. Ik denk dat daar wel potentie in zit. Probeer nog meer massa te winnen, dat moet voorlopig nog wel lukken.

Succes verder...
 
Ziet d'r geweldig uit!
Jij bent tegenwoordig echt alles behalve een zoutzak :) Heb je misschien pics uit je 'foute' periode? Lijkt me echt stoer om dat verschil te zien.
 
Zeer mooi, zeker voor iemand van 18 jaar. Hoe lang train je al?:thumb:
 
Originally posted by munk
Zeer mooi, zeker voor iemand van 18 jaar. Hoe lang train je al?:thumb:
15 maanden op de gym nu, waarvan 9 maanden gericht met voeding ed
 
zoutzak echt kerel !!! super !
was jij vroeger heel mager of eerder dik ?
ps hoeveel woog je vroeger !
 
Je ziet er goed uit
 
Originally posted by kenneth
zoutzak echt kerel !!! super !
was jij vroeger heel mager of eerder dik ?
ps hoeveel woog je vroeger !
vroeger was ik erg dun, zie deze foto's maar eens.

woog toen tussen de 80 en 85 kilo. weet ik niet meer, zeg voor de zekerheid 83 ;)

en woog 2 weken terug 112. dus bijna 30 kilo zwaarder, in 15 maanden.
 
Ziet er super uit. Echt goeie armen, borst en schouders.
Je traps mogen mss iets groter, dat maakt de boel nog massiever :D
Maar als je in zo'n korte tijd zo gegroeid bent... top hoor. Dat doen er weinig na.

Keep on pumping :D
 
thx all.

hier ff fotootje in rust.
dit omdat mensen mijn vetpercentage, denk ik, te laag inschatten.
ook kan je op dit soort foto's goed vooruitgangen meten.

ook dit weer mn hoofd er verdoet op :( heb waarschijnlijk niet zo'n fotogeniek hoofd. (maar wat boeit et, et gaat hier om de muscles tog? het is geen homo-contact advertentie ofzo :D )
 
de tering man. wat een resultaten. had ik niet verwacht na je eertse fotos gezien te hebben. toppie zoutzak, kan niet anders zeggen. hoelang heb je nu drooggteraind?
 
ehhmm ben nu 2 weken bezig. ging van 112 (einde crea dus paar kilo extra vocht) naar nu 108. ben iets droger geworden, houd vet% niet egt bij, kijk liever in de spiegel, dan zie ik et ook wel.
 
Zeer veel potentieel bij jullie in de familie! Je bent echt groot. Ben benieuwd hoe je er over een paar jaar uitziet!

Keep up the good work!
 
ben je 100% naturel ?
of heb je wel eens een kuurtje geprobeerd ?
 
gozer, 18jaar.................hmmmm... 108KG?
Dat met 1,98... Weet niet wat je doel is, maar ff doorgaan en je wordt binnen no time de hulk...
Hoop voor je dat je benen ook goed meewerken met de rest. lange personen hebben hier meestal wat meer moeite mee. Succes gewenst! En ik denk dat als je echt fanatiek bent en wilt, zeker met deze aanleg, het ver kunt schoppen...! Blijf in ieder geval de aankomende paar jaar nog ff van de shit af, want die leeftijd heb je nog niet... heeft geen zin om nu je hormonale huishouding al in de war te gaan schoppen!
greetz.
jw
 
Originally posted by kenneth
ben je 100% naturel ?
of heb je wel eens een kuurtje geprobeerd ?
ik weet dat er gekken zijn die het doen, maar ik gebruik (op deze leeftijd) geen as.

@jweigeman:
thx, maar ik heb niet egt ambities om zo groot mogelijk te worden. ik denk dat ik naturel wel een eindje kan komen, en daar neem ik meer dan genoegen mee. denk nog een jaar of 2 trainen dat ik mn doel wel bereikt heb. (het lichaam zoals ik het voor me zie)
 
Originally posted by zoutzak


en woog 2 weken terug 112. dus bijna 30 kilo zwaarder, in 15 maanden.

2 kilo per maand??!!
man waar haal je dat vandaan. Zal je grote broer leuk hebben gevonden..die oogt relatief weer een stuk minder fors;)
herkende iedereen je nog wel:D

hoe dan ook, goede genen man en wees blij dat je gestopt bent met je "foute" periode en jezelf nuttig heb gemaakt
 
zeker goede resultaten, je lijkt geen 108 kg, maar dat zal wel komen omdat je zo lang bent denk ik.

good job !


gr rob
 
Originally posted by rob12345
zeker goede resultaten, je lijkt geen 108 kg, maar dat zal wel komen omdat je zo lang bent denk ik.

good job !


gr rob
klopt, ik moet inderdaad egt met deze lengte 120 wegen bij 10/12% om 'vol' te lijken.

als ik zie hoe armen van 45 cm er uit zien bij iemand van 1m75 ofzo :eek:

maar ik klaag niet :)
 
Back
Naar boven