MuscleMeat

Nieuwe game van Blizzard - Heroes of the Storm

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Na LoL en Dota2 heeft ook Blizzard zn eigen MOBA game ontwikkeld! Met alle bekende heroes van de Blizzard games inbegrepen.

http://eu.battle.net/en/int?r=heroes linkje om het te downloaden, uiteraard is het gratis!
 
Laatst bewerkt:
heb een zooi games gespeeld een poos terug en ik vind het zeer vermakelijk

verschillende maps/gametypes zorgen voor interessante gameplay/teamwork
 
heb een zooi games gespeeld een poos terug en ik vind het zeer vermakelijk

verschillende maps/gametypes zorgen voor interessante gameplay/teamwork

Ben nu nog ff die tutorials doen, ziet er goed uit indd. Heb je dota2 of LoL ook gespeeld?
 
Niet gespeeld. Maar zo te zien heb je wel minder de mogelijkheid je champ zo te 'tunen' als je zelf wilt.
 
je kan inderdaad wel minder gekke dingen doen in hots omdat je geen items hebt en de stats al in de characters ingebakken zitten, maar de verschillende talents die je kunt kiezen tijdens het levelen zorgen zeker nog wel voor flink wat mogelijke variatie
 
je kan inderdaad wel minder gekke dingen doen in hots omdat je geen items hebt en de stats al in de characters ingebakken zitten, maar de verschillende talents die je kunt kiezen tijdens het levelen zorgen zeker nog wel voor flink wat mogelijke variatie

Ah, je kan dus toch geen items kiezen. Naja ik ben nog een n00b dus was sowieso geen fan van die honderden items waarvan je geen idee hebt welke je moet kiezen. Maar Blizzard weet wel heel goed hoe ze een goede game moeten maken en vertrouw er ook op dat HotS beter zal zijn dan LoL of DotA.

Leuke vind ik wel al die heroes die terugkomen, van diablo warcraft en starcraft. Die kleine dwerg bijvoorbeeld van warcraft 3 (WoW niet gespeeld) met zn hamer, good old times :D
 
Nou, jij gaat het druk krijgen is 't niet? :D

Ben je gek, 1 is genoeg. Maar heb er nu even tijd voor, dalijk niet meer.

Gelukkig is het geen game die me echt prikkelt zoals Diablo 3, die ik non-stop kan blijven spelen. Na 2 potjes ben ik er met dit wel ff klaar mee. Maar misschien komt dat ook omdat ik er nog niks van bak natuurlijk.

Hou het trouwens wel op HotS denk ik. Game is net een dag uit, dus dan ben ik tenminste niet de enige die vanaf 0 begint :D
 
Speelde al een tijdje in beta. Ben lv40 met 10 heroes voor hero league. Wil best een keer teamen, tenzij je compleet nieuw/noob bent. :P
 
Speelde al een tijdje in beta. Ben lv40 met 10 heroes voor hero league. Wil best een keer teamen, tenzij je compleet nieuw/noob bent. :P

Gaat wel, ben nu alleen nog echt goed met Muradin. Wil ff Kerrigan hebben, of heb jij betere tips?

Wat is je bnet tag?
 
Gaat wel, ben nu alleen nog echt goed met Muradin. Wil ff Kerrigan hebben, of heb jij betere tips?

Wat is je bnet tag?
PaiMei#2114

Dit is een vrij goede Tier list van de classes+skill builds: [Link niet meer beschikbaar]
Zou heroes kopen die in Tier 1 of 2 staan.
 
PaiMei#2114

Dit is een vrij goede Tier list van de classes+skill builds: [Link niet meer beschikbaar]
Zou heroes kopen die in Tier 1 of 2 staan.

Oke, het is wel zo dat iedereen wat anders zegt, maar kan wel een schatting maken nu.
 
Back
Naar boven