- Lid geworden
- 9 okt 2002
ik zit al een tijd op dit board, normaal ben ik heel serieus
maar in het leven is meer FUN nodig, daar kwam ik gisteren achter, ik was voor het eerst weer eens uit in een gewone breezahsletten disco, en normaal ben ik veel te serieus, maar had nu kak overal aan (figuurlijk dan
) en dat beviel me goed!
Er stond een meid die me al een tijdje leuk vond, maar die heb een kont die een meter naar achter steekt, dus ik vroeg haar of ze met me uit wou, vroeg ze waarom ik dat nu pas vroeg, ik antwoorde haar dat ik nu pas inzag dat ik dan nooit meer om een tafeltje hoefde te zoeken, het duurde ff voor het kwartje viel, maar toen zat ik weer alleen!! haha, heb nog nooit zo gelachen man, ik had wel wat teveel bier op, but sowhat?
Vanavond ga ik weer naar zo een disco en ik moet minimaal 3 blunders melden maandag
dus maandag meld ik een paar lekkere blunders!
Ik ben het zat, (of komt het nu omdat ik al veeel te lang aan de testo zit
) en ik word ook een gare haan, voor een beter leevn 
wish me luck met mijn nieuwe carrieere !
Er stond een meid die me al een tijdje leuk vond, maar die heb een kont die een meter naar achter steekt, dus ik vroeg haar of ze met me uit wou, vroeg ze waarom ik dat nu pas vroeg, ik antwoorde haar dat ik nu pas inzag dat ik dan nooit meer om een tafeltje hoefde te zoeken, het duurde ff voor het kwartje viel, maar toen zat ik weer alleen!! haha, heb nog nooit zo gelachen man, ik had wel wat teveel bier op, but sowhat?
Vanavond ga ik weer naar zo een disco en ik moet minimaal 3 blunders melden maandag
Ik ben het zat, (of komt het nu omdat ik al veeel te lang aan de testo zit
wish me luck met mijn nieuwe carrieere !