AndroidHealthClinic

Nieuwe gare haan.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jack

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
366
Waardering
0
ik zit al een tijd op dit board, normaal ben ik heel serieus :D maar in het leven is meer FUN nodig, daar kwam ik gisteren achter, ik was voor het eerst weer eens uit in een gewone breezahsletten disco, en normaal ben ik veel te serieus, maar had nu kak overal aan (figuurlijk dan :) ) en dat beviel me goed!
Er stond een meid die me al een tijdje leuk vond, maar die heb een kont die een meter naar achter steekt, dus ik vroeg haar of ze met me uit wou, vroeg ze waarom ik dat nu pas vroeg, ik antwoorde haar dat ik nu pas inzag dat ik dan nooit meer om een tafeltje hoefde te zoeken, het duurde ff voor het kwartje viel, maar toen zat ik weer alleen!! haha, heb nog nooit zo gelachen man, ik had wel wat teveel bier op, but sowhat?

Vanavond ga ik weer naar zo een disco en ik moet minimaal 3 blunders melden maandag :) dus maandag meld ik een paar lekkere blunders!

Ik ben het zat, (of komt het nu omdat ik al veeel te lang aan de testo zit :D ) en ik word ook een gare haan, voor een beter leevn :D

wish me luck met mijn nieuwe carrieere !
 
ho ho dat gaat zomaar niet he, eerst bewijzen dan pas de titel. Er zal na maandag een poll volgen die gaat uitwijzen of je een gare haan mag zijn :D
 
top!
ik meld maandag 3 blunders, en dan mogen jullie stemmen :D
 
Originally posted by Jack

Ik ben het zat, (of komt het nu omdat ik al veeel te lang aan de testo zit :D ) en ik word ook een gare haan, voor een beter leevn :D

wish me luck met mijn nieuwe carrieere !


Hoe je het ook draait of keert, toevallig ben ik wel de eerste gare haan die er was en je hebt me al een paar keer flink beledigd en ruzie tegen me gezocht!!
Nou wil ik je alles wel vergeven, maar dan zal je er toch meee moeten akkoord gaan dat ik je enkele keren paal... Daarna mag je een gare haan worden, begrijp je?
 
wat ook leuk is Jack, heb ik met en maat van em wel s gedaan (eigenlijk heel gemeen maar goed) naar een groep leleijke meiden toelopen in disco, die zijn allang blij dat ze wworden aangesproken om vervolgens te vragen of er ook nog lekkere wijven komen..:D

marre Body, is tgeen goed idee om Jack en Speedy samen een filmpje te laten maken:)
 
Vind vragen om gare haan te worden eigenlijk niet een eigenschap van een gare haan. :thumbd:

Maar ik geef je toch een kans ik wacht wel af naar die blunders van jou.
 
Originally posted by guido_
Vind vragen om gare haan te worden eigenlijk niet een eigenschap van een gare haan. :thumbd:

Maar ik geef je toch een kans ik wacht wel af naar die blunders van jou.


Inderdaad, je kan natuurlijk niet ZOMAAR opeens een gare haan worden... :mad:
 
Originally posted by Oom Oli



Inderdaad, je kan natuurlijk niet ZOMAAR opeens een gare haan worden... :mad:

Daarom moeten we ook een opdracht verzinnen iets wat hij op foto moet laten zetten
 
Originally posted by Bodyman


Daarom moeten we ook een opdracht verzinnen iets wat hij op foto moet laten zetten


Uiteraard...
 
had je al iets in gedachten of..?

Ik vindt omdat ons motto toch wel palen is dat hij iemand moet palen en daar een foto van moet maken
 
Originally posted by Bodyman
had je al iets in gedachten of..?

Ik vindt omdat ons motto toch wel palen is dat hij iemand moet palen en daar een foto van moet maken


Een foto van zichzelf terwijl hij zichzelf door iemand gepaald word vind ik eigenlijk al voldoende...
 
Ok grappig, maar waarom zou je mensen zo gaan beledigen man.
 
Originally posted by dandyman
wat ook leuk is Jack, heb ik met en maat van em wel s gedaan (eigenlijk heel gemeen maar goed) naar een groep leleijke meiden toelopen in disco, die zijn allang blij dat ze wworden aangesproken om vervolgens te vragen of er ook nog lekkere wijven komen..:D

marre Body, is tgeen goed idee om Jack en Speedy samen een filmpje te laten maken:)

ik ga er zo vandoor, maar deze ga ik zeker proberen!!! ahahaha

wat ik ook weleens doe, is een extra biertje kopen, en dan gewoon een fokking mooie meid uitzoeken en dan dat biertje geven en zeggen dat het van die vriend van me is en dat hij ff met haar wil palen, hahaha, krijg je mooie reacties, stappen ze naar hem toe dat hij zo asco is :D
 
Back
Naar boven