AndroidHealthClinic

Nieuwe gym - nieuw schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

koef

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2007
Berichten
6.201
Waardering
184
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vanaf volgende week verander ik van gym, tot nu toe ben ik in meer een familiegym gaan trainen, waar je nog niet eens fatsoenlijk kan squatten. (Ik ging dan stiekem s weekends squatten in een andere gym, aangezien er daar s weekends nooit iemand was)
Vandaag ben ik dus eens gaan zien, het beviel me wel goed.
DB's tot 50+kg , 2 power racks, stuk of 5 losse benche, stuke of 5 vaste benchen, en nog een hoop toestellen. Ineens ook wat gesquat en rdl daar.
Kheb dus een schema opgesteld, 3x per week FB, vrij basis. M'n doel is vooral sterker worden in de basis compounds.
De reps niet al te letterlijk omvatten, het is meer een richtlijn.

Alle kritiek is welkom.

WEEK 1 (ma wo vr)
1:

squat 5x5
rdl 3x8
mp/pp 4x6
bor 5x5

-calves 3x8


2:

dl 3x5
front squat 3x5
chins/bor 4x8
bp 3x8

-abs 3x10


3:

rack pulls 5x3
squat 3x10
bor 3x5
dips 4x5

-bb curl 3x6



WEEK 2 (ma wo vr)

1:

squat 5x5
gm 3x8
bp 4x5
cable row 4x8

-abs 3x10


2:

front squat 3x5
rdl/ghr 3x8
mp/pp 3x8
bor 5x5

-cgbp 3x8


3:

dl 8x3
chins 3x8
incline bp 4x6

-bb curl 3x8
 
Laatst bewerkt:
Voor de front squat zou ik wat in reps dalen. 3-5 is beter voor de front squat dan 8+.

Voor de rest ziet het er netjes uit. Niet teveel, goede compounds. Just the way I like it :thumb:
 
Voor de front squat zou ik wat in reps dalen. 3-5 is beter voor de front squat dan 8+.

Voor de rest ziet het er netjes uit. Niet teveel, goede compounds. Just the way I like it :thumb:

mja mss wel, kmoet ook best ni 3x pw zeer zware loads nemen, daarom dat ik wat varieer in rep ranges
ik prefereer 5 reps ook wel voor de meeste oefeningen :)
 
Voor de front squat zou ik wat in reps dalen. 3-5 is beter voor de front squat dan 8+.

Voor de rest ziet het er netjes uit. Niet teveel, goede compounds. Just the way I like it :thumb:
Waarom ?
 
Sucses Koef :thumb:
 
thx, vanaf maandag mss ook een logje make
 
Back
Naar boven