MuscleMeat

Nieuwe hardcore gym in Eindhoven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vivadelpiero

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 nov 2008
Berichten
349
Waardering
8
Lengte
1m82
Massa
88kg
Vetpercentage
7%
Beste mede BB-ers

Sinds een week heb ik een nieuwe sportschool gevonden in Eindhoven die puur gericht is op het BB.. Na lang zoeken is het mij toch gelukt.. :D
Sport Arena Eindhoven in woensel.. zijn er mensen van hier die daar ook trainen? zal straks fotos maken als ik ga trainen.
 
Proficiat man.
 
nice, ben benieuwd,:D

edit : fotos op site bekeken, zie een smith ipv powercage:mad:
 
Laatst bewerkt:
Nice. Ik ga in januari in Eindhoven werken dus zou er af en toe eens kunnen trainen.
 
Site is verouderd zie ik nu let niet op de foto's daar ga zo trainen zal fotos droppen
 
ok ,kijk effe tot hoeveel kg dumbbells gaan.:D
 
Beste mede BB-ers

Sinds een week heb ik een nieuwe sportschool gevonden in Eindhoven die puur gericht is op het BB.. Na lang zoeken is het mij toch gelukt.. :D
Sport Arena Eindhoven in woensel.. zijn er mensen van hier die daar ook trainen? zal straks fotos maken als ik ga trainen.

Gaaf, daar woon ik.

Benieuwd naar de pics.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Zo even snel een paar foto's, dumbbells tot 60 KG en eigenaar blijft bestellen tot alles naar zijn wens is en er BB gym vangemaakt heeft.
Hoorde net dat er dus een splinter nieuwe site komt dus verkijk je daar niet op.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ook misschien leuk om te weten trainen ook jongens die met Flex hebben meegedaan afgelopen week.
 
Nice man! En wat zijn de prijzen?
 
Kan je daar ook gewoon af en toe een losse workout doen?
 
Prijs voor jaar contract onbeperkt is 25,- pm dat is wat ik heb, gewoon goed te doen dus zal morgen eens kijken naar de prijzen van 2 jaar of 6 maanden contract.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 17:40 ----------

En losse workout is 5,- per keer
 
Das goedkoop man.ik betaal nu 50 per maand. Alleen ik zi er nog een half jaar aan vast.
 
Hoi vivadelpiero,

Ben je er nu al aan het trainen? Wat zijn je ervaringen tot nu toe, zit er namelijk zelf aan te denken om hier te komen trainen. Kan je hier als beginner ook goed terecht?

Greetz, Mutte
 
Moet nog steeds eens gaan kijken. Ben begonnen in Eindhoven in het Catharina Ziekenhuis en zou hier dus wel af en toe kunnen trainen na het werk.
 
Zelf voor de fun 1x een losse les genomen. Hier kan flink getraind worden! Degelijk en veel keuze. Veel technogym toestellen.
 
Ziet er goed uit , 25euro valt best wel mee
Heb voor de moment een beurtenkaart bij Axis
 
Beste mede BB-ers

Sinds een week heb ik een nieuwe sportschool gevonden in Eindhoven die puur gericht is op het BB.. Na lang zoeken is het mij toch gelukt.. :D
Sport Arena Eindhoven in woensel.. zijn er mensen van hier die daar ook trainen? zal straks fotos maken als ik ga trainen.

Waar Winkelcentrum Woensel?
http://www.youtube.com/watch?v=bB5uHuH3EIw

Cool voel mij er al gelijk thuis :D
 
Back
Naar boven