AndroidHealthClinic

Nieuwe hittegolf in aantocht

Bezoekers in dit topic

Ik heb tot aanstaande vrijdag stage, daarna vrij. Let the summer begin!
 
Ik geniet nu even van koelte hierbinnen, het is nu 25 graden, over een paar uur gaan we weer over de dertig. :)
 
Vanaf morgen weer grote kans op regen, daarna maximaal een graadje of 20 :D .
 
De airco is hier uitgevallen, zit op een plat dak en onder een plat dak. Broeikas dus.
 
EricR zei:
De airco is hier uitgevallen, zit op een plat dak en onder een plat dak. Broeikas dus.


Ik zit lekker in de schaduw met een super koud dubbel frisje :D te denken aan die harde zwoegers die nu met zweet op hun kaalgeschoren ballen aan de arbeid zijn :D
 
Nog meer hitte? :sob:

Ik ga emigreren. Lapland, Siberie, Alaska...
 
EricR zei:
De airco is hier uitgevallen, zit op een plat dak en onder een plat dak. Broeikas dus.

Same here :(
 
godver in het weekend vind ik het top.
vandaag liep ik gewoon in onderbroek in me overall @ werk en verders niks zo heet ,om te werken ist k*t dus
 
Ik zit hier lekker in mn onderbroek een breezertje te drinken :cool:
 
Damn sommigen zijn wel zeikerdjes:D
 
Zaaaaaaalig!!!
 
das mooi heb zaterdag highland games :)

en corleone wat is er me je karma balkje gebeurt
 
Ik vind het heerlijk dit warme weer! Alleen wel jammer dat het bij ons in de sportschool 40+ is :(
 
ik like this weer, lekker zweten, lamlendig in een stoel ziten, (te veel)breezertjes drinken, perfecto.
 
Niet leuk als je in de kas moet werken.
 
25° vind ik al warm zat,dat is tenminste nog lekr om een beetje buiten te vertoeven. :cool: :cool: :cool: zonnenbril bij de hand houden dus!!
 
Big_T zei:
Heb er ook geen probleem mee, kan beter tegen hitte dan koude. Alleen als ik train heb ik wel een ventilator en/of airco nodig of het wordt een zwembad rondom mij.
same here
 
Back
Naar boven