XXL Nutrition

Nieuwe Huis, Nieuwe slaapkamer. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
We gaan binnekort verhuizen, dus wou ik vragen of jullie wat mooie foto's hadden van slaapkamers? of wat leuke idee'en

Ik dacht zelf aan bordeux muren, witte plafond en zo een grote bed met allemaal kasten en ingebouwde garderobe..

^_^
 
Zoiets laat ik steeds over aan mijn wijffie....
 
Mijn vrouwtje is bij mij ook het 'ceatieve' brein! Wel leuk zo'n nieuwe kamer! Ikzelf hou van zo'n lekkere donkere huiselijke sfeer..

suc6!
 
donkerblauwe muren bordeaux tapijt en alle meubels van kersenhout leuke combi.
 
ik kan je wel tips geven qua kleur en zo, maar aangezien ik kleurenblind ben zal je er niet echt veel aan hebben.
 
Heb de muren in mijn kamer donkergeel met blauw interieur.. Geeft een mooi en modern effect..

Denk maar es over na
:thumb:
 
zal ik doen!
 
Veeeeel spiegels!!! :D
 
Ik zou met zilver/grijd gaan werken. Tegenwoording een moderne kleur. Je zit het steeds meer. Zelfde als de breedbeeld tv's. Ik ga binnekort mijn slaapkamer opknappen en ik ga het ook doen. Alleen wel allemaal 'design' spullen aangezien ik ook de Kunst Academie ga volgen! :D hehe.. dus creatief lukt me wel. Maar je meot gewoon eens om je heen gaan kijken kijk eens op
www.ikea.nl
www.wehkamp.nl
etc etc.. Staan genoeg dingen in die je op ideen zal brengen.
Maar ik woon thuis en ik maak mijn slaap kamer een beetje op het Woonkamer idee, als je echt een slaapkamer in wil delen moet je warme kleuren gebruiken en heldere kleuren zoals rood, geel, blauw, groen .. MAar dat gaat je zeker wel lukken
tip: Maak je plafond ook in een kleur.

En vooral geen meiden kleuren, lila, licht roze!!! IEUW!
 
Laatst bewerkt:
Juist in een slaap kamer moet je de kleur stelling goed overwegen, het is een plek waar je tot rust moet kunnen komen en tegelijk ook nog wat meer prikkelende activiteiten moet kunnen nemen. Meeste mensen weten zelf wel voor zich zelf wat ze prettig vinden maar je kunt wel wat algemene richtlijnen aannemen ;

Rood - sterk prikkelend
Geel - Opwekkend
Groen - Rustgevend en warm
Blauw - Rustgevend maar ook koud

Lichte kleuren ; sterieler, rustiger maken de ruimte groter
Donkere kleuren ; drukkender (wat sosm prettig soms deprimerend is), minder schoon maken de ruimtes kleiner

that's just m 2ct
 
Back
Naar boven