AndroidHealthClinic

Nieuwe intra-workout?

Bezoekers in dit topic

SupaFlex

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2007
Berichten
115
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
19%
Ellow mede DBB'ers,

Ik gebruik nu al een tijdje Muscle Protect tijdens het krachttrainen en tijdens het fietsen.
Dit omdat ik het lekkerder vind dan gwn water en mn spieren wil beschermen tegen afbraak...

Kan er me iemand een goed alternatief voorstellen? Liefst met niet al te veel KH.

Ook niet EAS aangezien ik de smaak niet lekker vind...

Thx!
 
Misschien gewoon dextrose bij je water?
 
Inderdaad gewoon wat dextrose bij gooien of combineer het met wat BCAA's met een smaakje.
 
ik heb altijd gedacht dat dextrose voor na de training was? Welke BCAA' of all-in-one supps kunnen jullie dan aanbevelen? Er zijn er zoveel...

Thx!
 
Nope, na de training neem ik enkel nog een goede post workout maaltijd.

Ik heb super veel dorst als ik train (ik drink zeker 1.5l tijdens m'n training) dus water gaat snel 'vervelen'.
Wil gwn beetje 'bescherming' tegen spierafbraak. Zeker als ik wat fiets op m'n nuchtere maag (als vetverbranding)!

Gr
 
Amino1 van MP
 
Ik gebruik nu DextroJuice Pro van XXL en bevalt goed, ook lekkere smaak :). Je zou ook deze is kunnen overwegen: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/intra-workout

Nope, na de training neem ik enkel nog een goede post workout maaltijd. Ik heb super veel dorst als ik train (ik drink zeker 1.5l tijdens m'n training) dus water gaat snel 'vervelen'. Wil gwn beetje 'bescherming' tegen spierafbraak. Zeker als ik wat fiets op m'n nuchtere maag (als vetverbranding)! Gr
Als je cardio doet op nuchtere maag kun je het beste gewoon 40 gram whey nemen om te beschermen tegen spierafbraak, en het stimuleert ook is nog de vetverbranding dan.
 
Merk dat er in de meeste intra-workouts (behalve Amino1 van MP) veel kh zitten (meeste van suikers)... Ik wil namelijk nog beetje 'cutten'...

Nog suggesties?


Gr
 
Niemand????
 
Athos van nemisis en Xtend van Scivation bevielen mij beide erg goed voor zover je dat kunt "merken",... maar vooral ook qua smaak ;)

http://www.scivation.com/product/xtend/

[Link niet meer beschikbaar]
 
Xtend
Amino1
Amino X
Animal Juiced Amino's
BCAA Sensation

Zijn allemaal prima BCAA producten, goede oplosbaarheid, zeer weinig toegevoegde suikers en daarnaast nog eens goed van smaak.
 
En welke smaken nemen jullie dan zoal? Twijfel tss Xtend en Amino1
 
En welke smaken nemen jullie dan zoal? Twijfel tss Xtend en Amino1


Heel eerlijk? Ik heb geen flauw idee (Xtend),.. gewoon degene die voorradig is op de gym, of als er meerdere zijn de eerste de beste,.. tot nu toe twee gehad,.. een rode/roze en een blauwe, en bevielen beide gewoon goed qua smaak.
 
En welke smaken nemen jullie dan zoal? Twijfel tss Xtend en Amino1
Alle Xtend smaken zijn heel verfrissend en erg lekker. Als je van bijv. Appel houd, zit je met Xtend heel goed. Bij de Amino1 heb ik Lemon Lime en Cherry Lemonade gehad. Beide zijn heel goed te doen. Met zulke producten kun je bijna niet mis gaan
 
Ik heb sinds kort de intra workout van XXL.

Peptopro, verschillende carb bronnen waaronder palatinose.
Goeie smaak, licht op de maag en spieren blijven lekker vol tijdens de workout.

Er voor nam ik dextrojuice met peptopro, maar de intra workout is toch next level imo.
 
Back
Naar boven