MuscleMeat

nieuwe ipod nano? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
wat vind je van de nieuwe ipod nano? (derde generatie)

Apple Store - Nederland - iPod nano

ik vind hem LELIJK :( ik wou het uiterlijk van de tweede generatie maar met 16 GB maar zo te zien ga ik ofwel een bekakt ontwerp moeten kopen ofwel GEEN!!! (16 GB is nog niet uit btw :D)
 
Lelijk, maar de classic is wel mooi kwa prijs.
 
Vind ze er wel goed uitzien. Heb er nu zelf ook een maar zou er nooit geen meer kopen. Ze zijn zwaar overpriced, althans voor wat ik er mee doe.
 
ziet zkr wel vet denk dat ik wel eentje gaat halen
 
lange oplaadtijd wel in verhouding tot de afspeelduur
 
Me firefoxt crasht bij het laden van die (trage) pagina.


Maar een lelijk ding, mn telefoon werkt prima.
 
Laatst bewerkt:
nice, met inscriptie er gratis bij:) dat gaat mn bedrijfsgeschenk worden :D
 
Ipod is overrated. Ok ze zien er cool uit, maar dat gezeik met iTunes zuigt gewoon ontzettend hard en de accu tijd is ook extreem bagger. Leuk ding als je gezien wil worden met een 'coole' gadget maart er zijn genoeg spelers op de markt die beter zijn en stukken goedkoper.
 
nice, met inscriptie er gratis bij:) dat gaat mn bedrijfsgeschenk worden :D

aha dus Jacky krijgt een bedrijfsgeschenk vande jonkomans.....

heb net van de zomer een nano gekocht met 2 gig is voldoende voor wat ik er mee doe ....bevalt me wel
 
:rolleyes:
aha dus Jacky krijgt een bedrijfsgeschenk vande jonkomans.....

heb net van de zomer een nano gekocht met 2 gig is voldoende voor wat ik er mee doe ....bevalt me wel

Ik mezelf een extra Kerstkaootje gegeven afgelopen jaar........ maar wat men nu over de prijs zijkt snap ik niet.......
Die vorige nano alu 2gb was 150 euri en deze is video met 4GB en groter scherm en dezelfde prijs.........vind het wel meevallen. Je kan alles zeggen over de iPod en over een hoop zal ik het zelfs eens zijn maar het geluid is ECHT retegoed en wie anders denkt moet maar even de kwaliteit van z'n mp3's even nakijken
 
:rolleyes:

Ik mezelf een extra Kerstkaootje gegeven afgelopen jaar........ maar wat men nu over de prijs zijkt snap ik niet.......
Die vorige nano alu 2gb was 150 euri en deze is video met 4GB en groter scherm en dezelfde prijs.........vind het wel meevallen. Je kan alles zeggen over de iPod en over een hoop zal ik het zelfs eens zijn maar het geluid is ECHT retegoed en wie anders denkt moet maar even de kwaliteit van z'n mp3's even nakijken

geluidskwaliteit is idd ook retegoed volgens een test van pc magazine een tijd terug en anders maar eens betere oortjes kopen zoals de sennheiser cx300 ofzo
 
Zen :roflol: In mijn vriendenkringen waren er ongeveer 6 te vinden. Na een half jaar was het grootste gedeelte al verrot. Touchpad deed het niet meer, was reversed of deed het soms. Knoppen deden het niet meer en hij liep om de haverklap vast. Harde schijf ook nog eens heel snel beschadigd.

Iemand nog aanraders voor een goede en betaalbare MP3speler van rond de 20 a 40 GB ?
 
Zen :roflol: In mijn vriendenkringen waren er ongeveer 6 te vinden. Na een half jaar was het grootste gedeelte al verrot. Touchpad deed het niet meer, was reversed of deed het soms. Knoppen deden het niet meer en hij liep om de haverklap vast. Harde schijf ook nog eens heel snel beschadigd.

Iemand nog aanraders voor een goede en betaalbare MP3speler van rond de 20 a 40 GB ?


kijkshop, zijn er zat
 
Ik vond die Nano toen ik hem voor het eerst op internet zag niet zo mooi, maar na hem in me handen gehad te hebben vind ik hem echt helemaal geweldig!
 
Back
Naar boven