XXL Nutrition

Nieuwe korte kuur...

Grote spuit

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil eind november beginnen aan een korte kuur. Ik heb eerder positieve ervaringen gehad met korte kuren, dus doe ik er weer een :-p

Ik d8 aan het volgende:

Week 1:
100mg Nandrolone Phenylpropionaat ED,
100mg Tren ED,
100mg Test Prop ED,
30mg Dboll ED,
20mg Winny ED.

Week 2 t/m 4:
100mg Nandrolone Phenylpropionaat EOD,
100mg Tren EOD,
100mg Test Prop EOD,
30mg Dboll ED,
20mg Winny ED.

Doel: kwaliteitsmassa + kracht
Stats: 1.88m, 99kg, 11%

Ik heb er geen nakuur bij geplaatst, uiteraard doe ik die wel, maar ik weet zolangzamerhand wel hoe dat moet, dus daar hoef ik geen reactie's op :-)
Het wordt echt een korte kuur, dus graag alleen inhoudelijk commentaar op deze kuur. Alvast bedankt!

Geavanceerd... zeker pas na 4 -5 cycles hieraan beginnen. Maar dat zal wel zo zijn :)
Heb je ook femara/ari/nolva bij de hand?

Nu zonder op de duur te reageren, ik zou wel de d-bol in de laatste week weglaten en de winstrol dan op 50 mg zetten. (ben zoiezo beetje vies van 2 orals naast elkaar)

Je nakuur ken je maar dan weet je dus ook dat hier zeker geen HCG mag ontbreken, ook al is de duur betrekkelijk kort.

Goede cycle, al zou ik het zelf een beetje anders doen , succes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
@ admin: ik heb inderdaad nolva en clomid voor de nakuur, hcg gebruik ik er ook bij.
Femara heb ik ook nog liggen, komt dus wel goed.

Het weglaten van de dboll en vervangen door 50mg winny in de laatste week kan ik inkomen. Is waarschijnlijk wel een goed idee, tnx!

Ik neem wel 2 orals, maar de totale dosis komt niet boven de 50mg, heb ik bewust voor gekozen.

"Doel: kwaliteitsmassa + kracht"

Nou dat kun je vergeten met Dbol.

Rotzooi eerste klas die je slechts waterretentie en wat kracht geeft die meteen wegzakt als je ermee stopt.
Zonde van je andere spullen en zeker ook een beetje overbodig; je hebt een paar prachtige spullen bij de hand (Tren, Winny) die je niet wil storen met een dump-product als dbol lijkt me.
Bovendien is oraal dbol en oraal Winny een hele slechte aangezien Tren op 100mg ED ook behoorlijk op de lever en niertjes werkt.

Als ik jou was zou ik de Winny verhogen zoals admin zei en de dbol weglaten. Dbol is voor mensen die het geld niet hebben om echte spullen te gebruiken en voor mensen die een plofkop ook BodyBuilding vinden.

Succes man! Hou ons updated.

Als ik jou was zou ik de Winny verhogen zoals admin zei en de dbol weglaten. Dbol is voor mensen die het geld niet hebben om echte spullen te gebruiken en voor mensen die een plofkop ook BodyBuilding vinden.

Verschrikkelijk dom gelul.
Dat je 2 orals tegelijke tijd probeert te vermijden ok.
maar dat laatste slaat nergens op

Het is je goed recht om een opgeblazen hoofd mooi te vinden Lorenzo, ieder z'n smaak.

Tenslotte is een beetje peper in de discussie niet erg. :)

Hm.. het is waar dat d-bol water verzamelen is...

Maar dat doet creatine ook... Vergeet niet dat de tijdelijke krachttoename die d-bol veroorzaakt je ook toelaat harder te trainen en dus beter vooruit te gaan, hoe je nog geen blijvende spiergroei te hebben, maar totaal nutteloos is het niet. Flink wat kilo's pakken, ook niets mis mee en daar is d-bol wel voor geschikt. Ik ben trouwens zelf ook geen liefhebber van d-bol, maar je doet het beetje overkomen alsof het waardeloze methyltest is. :D

Creatine en Dbol zijn in 1 opzicht (laat ik eerlijk zijn) handig: krachttoename. De rest is water verzamelen.

Krachttoename bewerkstellig ik liever met test prop of enanthaat, veel gezonder dan de dbol-bijwerkingen.

En qua kilo's win ik liever 3 kwaliteitskilo's dan 10 massa-kilo's om dan weer 80% te moeten wegtrainen aan vocht en vet.

Maar misschien heb ik met mijn stats makkelijk praten; ik kuur al 2 jaar niet meer op massa (Deca etc) maar op droge kilo's.

Ben het wel deels met je eens moet ik zeggen, er zijn alternatieven die beter zijn... en het is niet noodzakelijk nodig. Dus je vindt anadrol dan ook maar bagger? :)

De enige AAS die instant leverkanker kan veroorzaken, dat doet geen AAS hem na.

Trots hoeft men er niet op te wezen.

Anadrol heeft schijnbaar voor velen een heel goed effect; de jongens die ik heb gezien op Anadrol werden lelijke dikke plofmonsters met erg veel kracht en erg veel plof.

Het is zoiets als 'tegen elke prijs breed worden'...

Het schijnt dat de dboll van gs minder vocht vasthoud dan de overige dboll,enig idee hoe dat komt?

Lijkt me sterk. Mocht het zo zijn dan zal de samenstelling van die troep iets afwijken.

Je moet weten dat wat je nu koopt de naam dbol niet waard is. De positieve bijwerkingen van dbol zoals euforie zijn uitgestorven met het ter ziele gaan van de productie van de echte dbol.
Je kunt het meneer Schwarzenegger vragen, die slikte de echte nog; grote ronde iets dikkere glimmend-blauwe pillen. Dat was dbol.

Wat je nu koopt is bagger eerste klas, na methyltestosteron de goedkoopst te maken vorm van testosteron, vandaar dat 2e wereldlanden als Rusland en Thailand ze nog maken. Kost allemaal niks.

Punt is dat je een beetje verstand van de achtergrond van dbol moet hebben. Dat jij er misschien superfijne ervaringen mee hebt wil nog niet zeggen dat het kwaliteitsmedicijnen zijn.
Want wat je nu koopt, ik herhaal het weer, is een slap aftreksel van wat ooit met recht The Breakfast Of Champions genoemd werd.

Laatst bewerkt:
Hmmmmmz, boeind is dit. Maar dbc, welk middel, wat enigzings betaalbaar is, kun je dan gebruiken voor kracht en toename van kwaliteits spiermassa.
Vind dat hele waterhoofd-gebeuren ook lett/fig geen gezicht. Heb serieus gezien dat iemand heel hard werd uitgelachen door een halve (natural) sportschool omdat zijn kop in een week of drie, 2x zo breed werd. Tjah pijnlijk. Welke inject gebruik je dan toch voor die kracht toename, prop, tren?...

Test enanthaat. "Veilig en vertrouwd" (oh nee da's van iets anders :) )

Tren is voor gevorderden, 'k heb deze zomer Tren geprobeerd maar het gaf me niet die enorme krachttoename, dat doet Test weer wel. Maar zo is iedereen verschillend.
Van de testsoorten houdt enanthaat het minste vocht vast dus da's mijn eigen keuze.

Terug
Naar boven