AndroidHealthClinic

Nieuwe kuur/ acne angst

Bezoekers in dit topic

MrShoulder

Novice
Lid geworden
14 sep 2016
Berichten
25
Waardering
1
Hallo allemaal,

Even in het kort.
Ik heb een jaar geleden een kuur gedaan met vervolgens een extreme hevige uitbraak van acne gehad.
Zo erg dat ik zelfs een roaccutane kuur van 6 maanden op 70mg heb moeten gebruiken.

Nu ben ik zojuist klaar met mijn ROA kuur en wil over enige tijd een volgende kuur doen.
Natuurlijk houd ik even rust om mijn lichaam te laten herstellen van de roa.
Nu zit ik erg te twijfelen wat ik moet doen.

Ben zo goed als clear van de acne, wel nog vele rode vlekjes.

De kuur die ik in gedachte heb is Diana/test.
Kwa doseringen ben ik er nog niet volledig uit, warschijnlijk Diana 40mg p/dag. En test 500mg p/week.

Graag advies gehad.

BVD Mrshoulder
 
Wat zette je toen je die acne uitbraak kreeg? Sommige zijn meer gevoelig voor oestrogeen andere meer voor androgeen.

Is overigens geen log, moet in de gewone aas sectie. Sanca Saxon :p
 
Wat zette je toen je die acne uitbraak kreeg? Sommige zijn meer gevoelig voor oestrogeen andere meer voor androgeen.

Is overigens geen log, moet in de gewone aas sectie. Sanca Saxon :p

Ik heb 10 weken een win/test kuur gedaan (40mg/250mg) en vervolgens geblast met 10 weken test tren( test 500/tren 250) tren wel maar 8 weken.

Het is zich vooral gaan uitbreken toen de tren eruit ging en de test 2 weken doorliep. Daarvoor geen acne.
Alhoewel in heel erg acne gevoelig ben.

Kreeg verschillende reacties om eventueel roa op een lage dosering mee te laten lopen?
 
Lijkt me dan dat door oestrogeen/prolactine komt, zou dianabol dan ook niet nemen.

Heb verder geen diepere kennis over aas en acne, misschien dat Galen of Cools hier wat zinnigs over kan zeggen.
 
10 weken winny test? Dus 10 weken winny?
 
10 weken winny test? Dus 10 weken winny?

Nee excuus , 6 weken winny/10 weken test

En de tren was 200mg (niet 250).

Het gaat mij er vooral om ervoor te zorgen dat er niet weer een uitbraak plaats gaat vinden.

Heb nog wat roa aan de kant gelegd als dat eventueel de enige oplossing is
 
Vitamine B5 en pompoenpitolie gebruiken. Benzylperoxide zalf om het extern tegen te gaan.
 
Sustanon in plaats van test-e gebruiken = minder hormoonschommelingen = geringere kans op acne.
 
Sustanon in plaats van test-e gebruiken = minder hormoonschommelingen = geringere kans op acne.

Hoeveel en hoeveel zet je dan? 2 x PW of 1 x PW. Ik zit zelf altijd zo rond de 1000 mg. test-e :)
 
In blast e5d of e3d en in cruise e7d
 
Sustanon in plaats van test-e gebruiken = minder hormoonschommelingen = geringere kans op acne.
Neejoh, met sustanon heb je meer hormoonschommelingen, door de korte esters. Sustanon is kut, ik zie geen reden om het te gebruiken. Ik heb het even in een grafiekje gezet, rood is bloedwaardes voor sustanon en blauw is test e:
2v17v2a.png

Ik zou 2x per week test e zetten, of e5d. Dan heb je minder schommeling. En niet in de schouder mocht je daar gebruik van willen maken, dat komt eerder in het bloed dan wanneer je injecteert in een grotere spier.
 
Neejoh, met sustanon heb je meer hormoonschommelingen, door de korte esters. Sustanon is kut, ik zie geen reden om het te gebruiken. Ik heb het even in een grafiekje gezet, rood is bloedwaardes voor sustanon en blauw is test e:
2v17v2a.png

Ik zou 2x per week test e zetten, of e5d. Dan heb je minder schommeling. En niet in de schouder mocht je daar gebruik van willen maken, dat komt eerder in het bloed dan wanneer je injecteert in een grotere spier.

Zijn er meer plekken waarbij de werkzame stof sneller wordr opgenomen? Of is dit alleen de schouder?
 
Neejoh, met sustanon heb je meer hormoonschommelingen, door de korte esters. Sustanon is kut, ik zie geen reden om het te gebruiken. Ik heb het even in een grafiekje gezet, rood is bloedwaardes voor sustanon en blauw is test e:
2v17v2a.png

Ik zou 2x per week test e zetten, of e5d. Dan heb je minder schommeling. En niet in de schouder mocht je daar gebruik van willen maken, dat komt eerder in het bloed dan wanneer je injecteert in een grotere spier.

Is dit niet achterhaald?

Heel sterk zelfs.

OT:
70mg roaccutane, damn. Was dit op aanraden van de arts?

Grafieken zijn 1 ding, persoonlijke ervaring is een andere. Overigens maakt het natuurlijk een enorm verschil met welke frequentie je zet. Daarnaast gaat iedereen te makkelijk voorbij aan de hormoonhuishouding die je lichaam erop nahoudt naast testosteron. Staar je niet blind op alleen je testosteronwaarde, daar waar het bijvoorbeeld acne betreft ;)
 
Zijn er meer plekken waarbij de werkzame stof sneller wordr opgenomen? Of is dit alleen de schouder?
Ik heb alleen cijfers gezien van de schouder, glutes en quads. Het ligt voor de hand dat hoe kleiner de spier is, hoe lager de halfwaardetijd. Het onderzoek kwam ook overeen met die theorie: volgens mij was schouder 3,5 dagen, quads 4,5 en glutes 5. Maar pin me er niet op vast. Qua stabiele waardes / langere werktijd kun je dus het beste in de glutes of de quads zetten.

Is dit niet achterhaald?
Wat dan?
 
Ik heb alleen cijfers gezien van de schouder, glutes en quads. Het ligt voor de hand dat hoe kleiner de spier is, hoe lager de halfwaardetijd. Het onderzoek kwam ook overeen met die theorie: volgens mij was schouder 3,5 dagen, quads 4,5 en glutes 5. Maar pin me er niet op vast. Qua stabiele waardes / langere werktijd kun je dus het beste in de glutes of de quads zetten.


Wat dan?

Dus met mijn quads zou ik op 2 dagen halfwaardetijd zitten? :sad:

Zou het ook niet afhankelijk zijn van hoe veel je er in douwt? Als kleine spier kortere halfwaardetijd geeft zou je verwachtten dat als je er meer in drukt je ook een kortere halfwaarde tijd krijgt.


Overigens als sustanon kut is waarom is het dan de meest gangbare voor trt gebruik?
 
Gewoon er voor zorgen dat je bij je volgende kuur ROA kan gebruiken indien nodig. Geen achterlijke doseringen nemen: 20mg ed of eod zou in de meeste gevallen ruim voldoende moeten zijn.
 
Gewoon er voor zorgen dat je bij je volgende kuur ROA kan gebruiken indien nodig. Geen achterlijke doseringen nemen: 20mg ed of eod zou in de meeste gevallen ruim voldoende moeten zijn.
Wanneer de acne extreme vormen aanneemt is 20mg een vrij lage dosis, maar 70mg is dan weer erg extreem.

Als het heel erg is dan gaan 2/3 maanden roaccutane vaak ook niet helpen. Duurt gemiddeld 6/8 maanden voordat het lichaam blijvend zijn talgproductie verminderd, of in ieder geval voor langere tijd.
 
Back
Naar boven