XXL Nutrition

Nieuwe Kuur?? Advies???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ironman007

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
12
Waardering
0
hoi mensen

ik heb hier

testo's enhatne 250 mg
primobolan 200 mg
virormone 100 mg
met amino tab's 50 stuks

dit is mijn eerste kuur ik heb een kuur van 6 weken, spuit om de week dus.

mijn training is 5 dagen per week
ik eet voldoende kleine maaltijden 5 tot 6 maaltijden

stats;
1.72
77 kilo
15% vet percentage
train 2 jaar.
ben redelijk gebouwd,

wat kan ik met deze kuur bereiken, als ik goed op mijn voeding let, geen alcohol, niet roken, goede rust, 9 uur perdag soms meer. flink trainen.

wat kan ik hiervan verwachten mensen.....:o
 
deze kuur sucks, te weinig test, te korte kuur en je bent nog te kort bezig met trainen om nu al aan de as te gaan.

Zorg er eerst maar voor dat je meer kennis gaat opdoen want hier zal je niet veel mee bereiken.
 
en als ik enhante verhoog naar 500 mg???
 
500 mg. per week, 8 weken lang. maar 2 jaar trainen is te kort. ik zag laatst nog de gevolgen van te kort trainen en kuren. Een jongen sprak ik trainde 1,5 jaar, pakte een testo kuur en liep blessures op aan ze aanhechtingen en pezen.. ze voeding was niet goed, dus hij verloor de gewonnen massa weer. gevolg: zit nu met chronische blessure en is terug bij af..
 
kijk nu komen we verder, ik eet goed, zit al 13 jaar in de sport 12 jaar voetbal, 4 jaar karate, 1 kickbox, laatste 2 jaar doe ik fitness, wat maakt die 2 weken dan uit als ik 500 verdeel over 6 weken.

maar die kuur die ik je bovenaan kunt zien, dit is mijn eerste kuur, ik wil hiermee een normaal strak body, dus geen big bb.

gewoon normaal mooi lijfje, is toch wel genoeg neem ik aan.
???? of niet soms

dus voeding, rust en zo is in orde
 
je verdeelt 500 mg. niet over 6 weken. Je neemt wekelijks 500 mg. gedurende 8 weken. Wil je droge massa kuren of meer voorbeeld kuren dan kan je die hier [Link niet meer beschikbaar] vinden.

Maar let wel, voor een gewone strakke body heb je geen as nodig.
 
het is kort ik weet het. maar ik wil ook geen perfect resultaten,

wat kan ik uberhaubt hiermee bereiken, ik krijg daar nooit zo'n duidelijk antwoord op......
 
Originally posted by ironman007
het is kort ik weet het. maar ik wil ook geen perfect resultaten,

wat kan ik uberhaubt hiermee bereiken, ik krijg daar nooit zo'n duidelijk antwoord op......

dat zijn ook vragen waar heel moeilijk een antwoord op te geven is...hangt van allerlei situaties af..
je voeding
rust
genetische aanleg
trainings ervaring
heb je al een flinke natuurlijke body opgebouwd.
hoe reageert je lichaam op welke A.S.

enz....

je komt er achter door te doen.

groeten martin77
 
Originally posted by ironman007
het is kort ik weet het. maar ik wil ook geen perfect resultaten,

wat kan ik uberhaubt hiermee bereiken, ik krijg daar nooit zo'n duidelijk antwoord op......


Dit is dus de verkeerde instelling, je gaat kuren om er 100 % uit te kunnen halen. Je gaat niet zomaar ff aan de bollen om te kijken hoe het is. Je ziet het echt als smarties volgens mij en je hebt geen besef wat het allemaal met je lichaam doet. Je bent gewoon iemand die ff snel iets wil bereiken zonder er moeite voor te doen.

Als je resultaat wilt zien moet je meteen naar de 1000 mg test gaan voor 12 weken samen met 150 mg anadrol. niet nakuren en dan hou je misschien 3 kilo over.

Als je echt iets wilt bereiken ga dan goed eten en trainen, daar groei je meer van dan van de as. Zeker de eerste jaren
 
lijkt meer op een bestellijst dan op een kuur.

als je dit om de week prikt, zijn je dosissen veel te laag.
Dit lijkt ook meer op een hormoon-vervangings-therapie voor aids patienten, dan een beginners kuur voor bodybuilders.
 
ben nu al 2 weken bezig, 3 de week wordt deze week, ik verhoog enhante naar 500 mg, doe ik in totaal 5 weken want heb dan 3 weken ehante 250 mg, en pak ik 5 weken 500 mg met viror en primo, dit is dan geen super kuur, maar toch wel beter . of niet.......???? reacties...
 
Originally posted by ironman007
het is kort ik weet het. maar ik wil ook geen perfect resultaten,

wat kan ik uberhaubt hiermee bereiken, ik krijg daar nooit zo'n duidelijk antwoord op......

Als je de sticky met de regelementen gelezen had had je ook gelezen deze vraag niet te stellen..
 
Je loopt te klungelen en te klooien zonder enig idee te hebben waar je mee bezig bent.. Lees de sticky's voor een fatsoenlijke kuur.. Wil je geen massa, dan kuur je ook niet. Wil je wel flinke massa erbij verdiep je in een voorbeeld kuur, zoek het hoe en waarom uit en heb je nog vragen stel ze dan naar aanleiding daarvan.
 
Owjah, virormone is propionaat, kortwerkende ester wat je elke dag of om de dag zet. Als ik jouw was zou ik stoppen met het klooien met hormonen, je hebt hier niks..
 
Als je nou eens wat duidelijker was, had je allang antwoord gehad,

wat heb je nu precies nog liggen? hoeveel stuks van welk product?
en wat heb je tot nu toe gebruikt en in welke hoeveelheden?
 
Laatst bewerkt:
Ik verbaas me er echt over hoe ONVOORBEREID en niet geremd door enige kennis van zaken sommigen zomaar aan een AS-kuur beginnen. Het is wel je lichaam/je gezondheid waar je mee bezig bent en het kost je ook nogeens een hoop geld...
 
ok, freakyfreek

totaal 6 weken

testo enhante 250 mg
primobolan depot 150 mg
virormone 100 mg

amino tabs 50 stuks

ben nu in de 2e week.
heb dus 2 x gespoten. van alles, totale kuur was 6 weken , maa ik ben van plan de kuur te verlengen met testo enhatne naar 500 mg en geen 6 maar 8 weken, wat vind je er zelf van............
 
Heb je van alles 1 ampul of is dit je wekelijkse hoeveelheid?
 
Originally posted by ironman007
ok, freakyfreek

totaal 6 weken

testo enhante 250 mg
primobolan depot 150 mg
virormone 100 mg

amino tabs 50 stuks

ben nu in de 2e week.
heb dus 2 x gespoten. van alles, totale kuur was 6 weken , maa ik ben van plan de kuur te verlengen met testo enhatne naar 500 mg en geen 6 maar 8 weken, wat vind je er zelf van............

hier kan niemand wat mee, ik vroeg ook nog het aantal stuks te vermelden dat je nu nog heb liggen.
 
Laatst bewerkt:
hetzelfde advies wat ik je ook al op andere boards heb gegeven. Stop met de kuur en ga nakuren. Verdiep je eerst eens in de sport en kom dan eens terug met vragen over AS.
Je training klopt niet(gezien je vragen over bankdrukken), je eten al helemaal niet(heb ook je dieet gezien op andere fora) en je levensT ook niet. Kortom deze poging is een totale mislukking.

Maar goed datzijn mijn 2 eurocenten, wat weet ik er nou van :rolleyes:
 
Back
Naar boven