Fitness Seller

Nieuwe kuur...Graag tips/ervaringen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ramon67

Cool Novice
Lid geworden
27 aug 2014
Berichten
177
Waardering
6
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hey Hallo.
Ik heb net een test e 500 erop zitten en wil me eens verdiepen in de volgende kuur over een week of 16.

Ik heb met deze eerste kuur goede ervaring opgedaan en flink wat gewonnen ermee.
Dit ook mede dankzij een goed eetpatroon natuurlijk.

Maar natuurlijk wil ik dalijk weer een stapje hoger en vraag me af wat een mooie tweede kuur zou kunnen zijn.

Misschien dat ik test 750 ga doen,maar wat kan ik daarbij t beste combineren?
Zou winny een optie zijn?Of wat kan ik nog meer combineren met mijn status...tren misschien of...?

Ik ben 1.77 en weeg 82 kg.

Graag tips of ideeën om zo te streven naar 90 kg.
 
je hebt net gedaan met je kuur ? en je weegt 82, daar gaan nog enkele kg's van af.. dus 90kg in mss hoog gegrepen na je 2e kuur.
 
Ok...Ja kan..maar dat is mijn streven...tenminste die richting op.
 
Wat is precies je doelstelling. 90kg maakt niet uit hoe? Denk dan iets als deca met test, ga je waarschijnlijk nog het meeste kilo's mee kunnen pakken met een bulk. Kan je het volgend jaar met low test high tren droogcutten.
 
Ja wat patjeh ook zegt; met test/deca en goed bulken ga je misschien die 90kg wel halen of zelfs voorbij.
Schoon en droog op de 90kg komen zit er denk ik niet in, dat is namelijk best een flinke stap op jou lengte en huidige gewicht.
 
Lekker massakuurtje pakken is geen gek idee.

Bijvoorbeeld:
Test e 500mg pw
Deca 400mg pw

Eventueel een kickstart erbij (bijv dianabol)

Let er wel op dat dit een vochtvangertje is en de gyno kansen ook wat hoger komen te liggen.
 
Idd zou gewoon test op 500 houden en lekker een extra middel toevoegen als bijv deca, eten schoon en beetje cardio blijven doen en knallen!
 
Hmmzz. .ok.
Bedankt voor de adviezen.
Heb ook al zitten denken om te cruisen.
Maar daar wil ik me iets meer in verdiepen.
 
Back
Naar boven