Fitness Seller

Nieuwe kuur ideeën CCNP

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Bro's,

Deze kuur heb ik in gedachten, graag wil ik van jullie nog even een soort goedkeuring, wat vinden jullie van deze kuur, het gaat mij om massa en wil dit keer geen plofkop tijdens mijn kuur.

De laatste kuur heb ik tren ace 75 mg EOD gebruikt en ik vond het perfect spul, vandaar dat ik dacht mischien 150 mg OED, maar weet niet of dit nou echt te veel is.
Oxy heb ik ook nog nooit gebruik, zat eerste te denken om met 50 mg ed te beginnen en dit te verhogen naar 100 mg.

Hebben jullie nog andere tips of ideeën?

Week 1-4 Oxymetholone Iran Hormone 50mg ED of 100mg ed
Week 1-10 Test Enanthate 250mg EOD (875wk)
Week 1-12 Trenbolone Acetate 150mg EOD of 75 mg eod
Week 4-15 2 x 500iu (2 dagen achter elkaar) hcg om de 5 dagen
Week 1-15 proviron 25mg ED ???
Week 1-15 1mg vloeibare arimidex per dag
Week 12-19 5 tabs 0.2 clenbuterol 2 dagen op/ 2 dagen off

Week 15 1e dag 300 mg clomid / 40 mg nolvadex
week 15/16 2-10 dag 100 mg clomid / 40 mg nolvadex
Week 16/17 11-10 dag 50 mg clomid / 21 mg nolvadex
 
Laatst bewerkt:
hey kerel,

eerste vragen die bij me opkomen:
- wat wil je met de oxy bereiken? als je een alternatief voor dbol wil is het misschien interessant om aan turinabol te gaan denken.
- waarom wil je test enant. eod gaan zetten? gewoon 2 x per week
- waarom 12 weken eod tren acetaat? misschien kan je het vervangen door enantaat scheelt je weer prikken
- waarom zowel proviron als arimidex in je kuur? ik zou de proviron er gewoon uithalen
- waarom zulke hoge hoeveelheden clomid? gewoon vier weken 50 mg clomid gecombineerd met 20 mg nolva zal z'n werk zeker doen!
 
Donderdag had ik al het idee dat je er zin in had, maar nu begrijp ik waarom... :D
 
Latin spirit zei:
hey kerel,

eerste vragen die bij me opkomen:
- wat wil je met de oxy bereiken? als je een alternatief voor dbol wil is het misschien interessant om aan turinabol te gaan denken.
- waarom wil je test enant. eod gaan zetten? gewoon 2 x per week
- waarom 12 weken eod tren acetaat? misschien kan je het vervangen door enantaat scheelt je weer prikken
- waarom zowel proviron als arimidex in je kuur? ik zou de proviron er gewoon uithalen
- waarom zulke hoge hoeveelheden clomid? gewoon vier weken 50 mg clomid gecombineerd met 20 mg nolva zal z'n werk zeker doen!

Kijk leuk zo reactie, ik heb altijd dbol gebruik, met altijd hele goede resultaten, maar nu dacht ik , laat ik oxy eens gebruiken, turinabol ken ik niet, is dat niet die jaren 60 as.

Test enant, wil ik eod zetten, omdat ik dat gelijk kan doen met Tren acetaat, als je het gelijktijdig injecteerd, dan vermijd je die vervelende tren hoest.

Ja , ik heb over die tren enhantaat gedacht, maar doe toch liever acetaat, als ik dan last krijg van enge tren haar uitval, dan kan ik sneller stoppen.

Over proviron, daar twijfel ik ook over in combinatie met Arimidex, dus dat ligt nog even open.

Voor sommige lijkt dit een grote hoeveelheid tijdens de nakuur, maar dit werk bij mij super.

Ik ben nog wat vergeten er bij te zetten, de laatste 2 weken van mijn kuur beging ik met 5 tabs per dag clen 2 dagen op 2 dagen of gedurenden 6 weken.
Hierdoor behoud ik bijna alles van mijn kuur. Zal het nog even aanpassen
 
Laatst bewerkt:
bartp zei:
Donderdag had ik al het idee dat je er zin in had, maar nu begrijp ik waarom... :D


Ja :D en nu weet je ook waarom ik die eiwitten zakken nodig had ;) nog bedankt !!!!!
 
Laatst bewerkt:
Je zult waarschijnlijk een plofkop krijgen die je in je stoutste dromen nog niet gezien hebt aangezien je met oxy wilt starten .
Lijkt me niet goed hou je aan die dianabol als je er toch goeie resultaten op na houdt.
Ik zelf heb er ook eens oxi tegen aan gegooid in het begin maar geeft je weinig toegegeven waarde op het eind ,daarbij vindt ik dat ik ook zelf beter reageer op de dianabol ,maar ja smaken verschillen .succes!!!!!!
 
ossie hij gebruikt arminex(liquidex)..dus plofkop zal weel meevallen.. verder heeft proviron geen toegevoegde waarde. nakuur vind ik zwaar maar als t voor jouw werkt waarom veranderen. Verder vind ik het een zware kuur maar dan zal denk ook door je kuurverleden komen.suc6 grts
 
ccnp zei:
Kijk leuk zo reactie, ik heb altijd dbol gebruik, met altijd hele goede resultaten, maar nu dacht ik , laat ik oxy eens gebruiken, turinabol ken ik niet, is dat niet die jaren 60 as.

Test enant, wil ik eod zetten, omdat ik dat gelijk kan doen met Tren acetaat, als je het gelijktijdig injecteerd, dan vermijd je die vervelende tren hoest.

Ja , ik heb over die tren enhantaat gedacht, maar doe toch liever acetaat, als ik dan last krijg van enge tren haar uitval, dan kan ik sneller stoppen.

Over proviron, daar twijfel ik ook over in combinatie met Arimidex, dus dat ligt nog even open.

Voor sommige lijkt dit een grote hoeveelheid tijdens de nakuur, maar dit werk bij mij super.

Ik ben nog wat vergeten er bij te zetten, de laatste 2 weken van mijn kuur beging ik met 5 tabs per dag clen 2 dagen op 2 dagen of gedurenden 6 weken.
Hierdoor behoud ik bijna alles van mijn kuur. Zal het nog even aanpassen
Ik snap niet zo goed wat er mis is met oxy's ?? voor massa in combi met een goede stack zie ik er veel mensen goed op gaan. Heb ze zelfs 200mg/dag zien nemen.. je wilt niet weten wat voor monster je daar van wordt.. wel redeijk vochtig.. maarja dat boeit niet in een massa kuur, is zelfs wenselijk tot zekere hoogte.

Ook de test enanthate om de dag zetten in combinatie met een kort werkende stof als tren A kan ik goed volgen. Verminderd de pijn bij injectie.

De proviron is een DHT en dat maakt je ook weer harder kwa look. Arimidex tegen het vocht is super.. als je proviron neemt tegen het aromatiseren van de test kun je beter kiezen tussen prov/arimidex. Mijn voorkeur gaat uit naar de arimidex.. das echt super.

Leuk kuurtje.. verder merk ik als ik de tren a. elke dag zet ik minder last van acne heb en stemmingswisselingen. Dus misschien een ideetje om elke dag te injecteren ??

suc6
 
hey CCNP,
je hebt er duidelijk over nagedacht!!! Mooi!!
Veel succes en hou ons een beetje op de hoogte van de vorderingen!!
 
Thanatos zei:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met oxy's ?? voor massa in combi met een goede stack zie ik er veel mensen goed op gaan. Heb ze zelfs 200mg/dag zien nemen.. je wilt niet weten wat voor monster je daar van wordt.. wel redeijk vochtig.. maarja dat boeit niet in een massa kuur, is zelfs wenselijk tot zekere hoogte.

Ook de test enanthate om de dag zetten in combinatie met een kort werkende stof als tren A kan ik goed volgen. Verminderd de pijn bij injectie.

De proviron is een DHT en dat maakt je ook weer harder kwa look. Arimidex tegen het vocht is super.. als je proviron neemt tegen het aromatiseren van de test kun je beter kiezen tussen prov/arimidex. Mijn voorkeur gaat uit naar de arimidex.. das echt super.

Leuk kuurtje.. verder merk ik als ik de tren a. elke dag zet ik minder last van acne heb en stemmingswisselingen. Dus misschien een ideetje om elke dag te injecteren ??

suc6

Oke dus jij zegt ook dat proviron geen zin heeft als je arimidex gebruikt.
 
Lijkt me niet echt veel toevoegen nee of je moet met het verhaal over iets meer vrije testo gaan komen en dat het een positief effect heeft op je SHBG.

Zou ook voor arimidex kiezen.
 
Ik zit hier ook nog een beetje over te twijfelen :

Week 1-12 Trenbolone Acetate 150mg EOD of 75 mg eod

Zal ik 75 mg eod zetten of 150 mg eod, bij mijn laatste kuur heb ik 75mg eod gedaan en dat werkte perfect.
 
hey kerel,

als je bij voorgaande kuren prima ging op 75 mg eod dan zou ik de hoeveelheid lekker zo laten man, mocht je merken dat je vooruitgang minder is kan je hem altijd nog verhogen ;)
 
Back
Naar boven