AndroidHealthClinic

nieuwe kuur na 3/4 maanden off (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

europeman

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2004
Berichten
534
Waardering
0
een maand of 3 gelden zo eind april zat ik aan het einde van mijn kuur (gh, igf, slin en AS) en woog zon 110 kilo. wegens verschillende omstanigeheden (geen medische) was ik genootzaakt te stoppen met trainen en ben nu teruggevallen naar een kilo of 89/90. ik ben sinds gister weer begonnen met trainen en het gaat moeizaam, maar ik heb dit eerder meegemaakt (danwel in mindere mate) en weet dat ik binnen een week of 7/8 weer op mijn oude nivo zit, echter dit had ik toen bereikt doormiddel van slin.
ik ben nu aan het twijfelen om eerst naturel alles terug te gainen, (voorzover dat mogelijk is) en dan pas te gaan juicen. of 4 weken trainen en dan beginnen met de volgende kuur

doel is droger/harder te worden en kilo's te pakken :cool:

week 1-10 1000mg test E
week 1-10 667mg tren E

week 1-6 50 mg stromba tabs ED
week 7-12 100 mg Var

week 1-3 clen
week 7-10 clen
week 13-16 clen

week 1-12 25/50 mcg T3 day
week 4-12 15 IU slin pre and post workout

week 4-8 100 mcg igf 1 ED
week 12-16 100 mcg igf 1 ED
 
als ik jou was, zou ik eerst proberen naturel zoveel mogelijk te pakken. dat heb je binnen no time terug.
succes
 
Wel een straf kuurtje om er terug in te vliegen,zou ook wel eerst het spiergeheugen gebruiken. In ieder geval succes ermee.
 
europeman zei:
een maand of 3 gelden zo eind april zat ik aan het einde van mijn kuur (gh, igf, slin en AS) en woog zon 110 kilo. wegens verschillende omstanigeheden (geen medische) was ik genootzaakt te stoppen met trainen en ben nu teruggevallen naar een kilo of 89/90. ik ben sinds gister weer begonnen met trainen en het gaat moeizaam, maar ik heb dit eerder meegemaakt (danwel in mindere mate) en weet dat ik binnen een week of 7/8 weer op mijn oude nivo zit, echter dit had ik toen bereikt doormiddel van slin.
ik ben nu aan het twijfelen om eerst naturel alles terug te gainen, (voorzover dat mogelijk is) en dan pas te gaan juicen. of 4 weken trainen en dan beginnen met de volgende kuur

doel is droger/harder te worden en kilo's te pakken :cool:

week 1-10 1000mg test E
week 1-10 667mg tren E

week 1-6 50 mg stromba tabs ED
week 7-12 100 mg Var

week 1-3 clen
week 7-10 clen
week 13-16 clen

week 1-12 25/50 mcg T3 day
week 4-12 15 IU slin pre and post workout

week 4-8 100 mcg igf 1 ED
week 12-16 100 mcg igf 1 ED

Dat je een kuurtje wil doen om snel terug te komen snap ik best maar ik denk dat je met een wat lichter kuurtje ook weer snel terug op niveau bent.

Het is ook wel een beetje erg veel van het goede allemaal. Hier kan je ook 2 kuren van maken.
En dan ook nog eens 12 weken aan de tabletten en in flinke hoeveelheden.

Heb je wel eens eerder clen tijdens je kuur genomen?
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd maar dan zweet ik me helemaal rot en doe ik helemaal geen oog meer dicht 's nachts.
En dan doe je er ook nog T3 bij, nou prettige wedstrijd...
 
ik ga zoiezo eerst naturel zoveel mogelijk terugpakken, maar het is niet de bedoeling dat ik daar 6 maanden mee ben natuurlijk. en waarom geen t3 met clen? het is een cutkuurtje ga zo rond de 3000/3500 kcal zitten een kilo groente broccoli, wortels en sperzibonen om de honger tegen te gaan.



of is een simpel deca400mg/sust750mg/d-bol50mg kuurtje beter naar jullie mening :cool:
 
Laatst bewerkt:
is het zoiezo mogelijk om natruel terug te gainen wat je doormiddel van as, gh, igf en slin gegained heb?
 
nou je bent 20 kilo terug gevallen dus een zekere 10 moet je toch wel weer kunnen terug gainen naturel, als je slim bent probeer je dat zorg weer ff lekker dat je je voeding en training weer helemaal op de rails hebt staan, voor dat je aan je kuur goed begint!!!

op zich ziet je kuur er lekker uit maar zoals eerder vermeld ga je 12 weken aan de tabs vind je dat niet een beetje teveel van het goede, ik zou dan de winny vervangen voor inject of je meschien iets van masteron in de plaats ervan gooien en om de 2 dagen zetten b.v masteron op 150mg eod dan zul je ook super gaan!!
Vergeet de hcg niet bro, die zul je wel nodig hebben denk ik.

succes
 
Laat ik beginnen te zeggen dat ik het tof vind dat je weer terug bent op het board! Negeer gewoon zeikposts, respect dat je het met ons wilt delen! :)

Ontopic: Dat je wilt kuren om op je oude niveau terug te komen lijkt mij een feit. Zelf zou ik echter nog niet gelijk (weer) naar slin en igf grijpen. Bewaar deze dure spulletjes nou voor een latere kuur. Over de clen en T3 heb ik geen mening, ik weet dat je al om medische redenen T3 slikt dus ik denk dat je zelf het beste weet wat wijsheid is?

Blijft dus de optie over om deze kuur te doen, zei het met winnyject. Andere optie is een flinke eq/test kuur die je ook kan combineren met winny, var etc...

Wat je keus ook wordt, ik wens je er veel succes mee en keep us posted! :)

Ciao, Arie
 
europaman,

ik weet niet wat jou de afgelopen maanden is overkomen en gaat me natuurlijk ook niets aan, maar als jij gekuurt hebt met de middelen die je omschrijft en nadien er 20kilo van afvalt door bepaalde omstandigheden is dat ZEER extreem gewichtverlies zeker gezien de kuur die je nam.
als men kuurt met sth en igf is de terugval nooit ZO groot!
In mijn ogen moet er bij jou wel iets heel drastich gebeurt zijn en raad je dan ook aan om die kuur die je omschreef niet tenemen, maar das mijn menig.
kijk eerst of je zonder spullen een deel weer terug kunt winnen en anders pas over een tijd weer eens wat steroiden nemen.

p.s. je gezondheid gaat voor he, en ik las dat arie iets schreef over dat je om medische redenen al aan de T3 zat!!!

succes en laat je niet gek maken met de reacties over je mooie kuur wat men zou vinden, gaat erom dat je 20 kilo ineens kwijt bent en das kennelijk niet zomaar gebeurt!!
 
Zijn het nou twee opvolgende kuren of is het 1 kuur met al die middelen tegelijk? Als dat het geval is dan begrijp ik de opmerking 'cutkuurtje' niet, je wilt cutten en gainen tegelijk? Op 3.000 Kcal boven de 100 kilo komen, succes dan maar.
 
Dat Europeman zo is teruggevallen verbaast me overigens weinig. De basis was gewoon te wankel, om met al die middelen die hij gebruikt heeft, om een goed fundament op te bouwen. Het is jammer dat het zo is gelopen, maar zo te zien heeft hij nog weinig er van geleerd.

Lijkt een trend te worden om maar zo zwaar mogelijke kuurtjes te volgen en degene die zoiets doet wordt nog luid toegejuicht ook.
 
Precies.

En zoals je ziet, met al dat gehaast kom je er niet. Als jij nou nog gewoon naturel aan het trainen was, wat heel normaal is op jouw leeftijd was je mischien een paar kilo kwijt en niet 20 kilo.

Het is niet de bedoeling dat je er 6 maanden over doet om terug te komen? Dat zou toch al heel netjes zijn?
Dan kan je daarna altijd nog een kuurtje doen en als je dat vast kan houden ga je eens op dieet om wat droger te worden.

Neem gewoon de tijd ervoor, je bent pas 19 je hebt nog zoveel jaren voor je om goed vooruit te gaan met veel minder rotzooi dan wat je nu van plan bent.
 
hij moest drie maanden stoppen met trainen, wat denk je dat er dan gebeurt?? wel goed lezen he!!

en dat ie medisch aan de t3 zit, is door een probleem vanuit zijn kinder jaren
 
Drie maanden stoppen en dan 20 kilo kwijt? Dan heb je dus geen basis, iets waar regelmatig voor gewaarschuwd wordt.

Maar goed het is schijnbaar 'in' om op jonge leeftijd zo zwaar mogelijk te kuren en als het dan misgaat gelijk maar weer met dezelfde dosissen door te gaan.

Als je zoiets al eerder hebt meegemaakt en nu dus weer dan moet je gewoon niet beginnen aan dit soort kuren, regelmaat is ook een belangrijk onderdeel van de sport. Kan niet inschatten waardoor het komt en externe problemen kunnen zeer lastig zijn maar dan nog is 20 kilo in 3 maanden zeer veel. Overduidelijk geen kwaliteitsmassa die eerder was gewonnen.
 
ok mensen, bedankt voor de reacties, en het is trouwens t4 wat ik om medische redenen slik.
 
bartman zei:
Wel een straf kuurtje om er terug in te vliegen.

had alles gegaan zoals gepland en had ik nog steeds 110 kg gewogen. dan had er een veel zwaardere kuur gekomen, ikzelf vind dit niet zo'n hele zware kuur eerlijk gezegd, als ik kijk op verschillende US boards
 
ik denk dat het wel algemeen geweten is dat de yanks gewoon getikt zijn op dat vlak :D
 
De reden dat ik zoveel kilo kwijt ben is omdat ik in de eerste 2 weken dat ik niet meer trainde stukken vetter werd omdat ik hetzelfde at als in de kuur, om dit tegen te gaan heb ik een redelijk lange tijd een vrij hoge dosering T3 genomen, ook een x 22 dagen DNP. plus het feit dat ik in de weekenden behoorlijke hoeveelheden alcohol en aanverwanten consumeerde en de laatste 2 maanden maar 4/5 uur per nacht kon slapen heeft dit alles voor die kilo vermindering gezorgd
 
EricR zei:
Dat Europeman zo is teruggevallen verbaast me overigens weinig. De basis was gewoon te wankel, om met al die middelen die hij gebruikt heeft, om een goed fundament op te bouwen. Het is jammer dat het zo is gelopen, maar zo te zien heeft hij nog weinig er van geleerd.

Lijkt een trend te worden om maar zo zwaar mogelijke kuurtjes te volgen en degene die zoiets doet wordt nog luid toegejuicht ook.

Ben ik het volledig mee eens!

Sth, oftewel groeihormoon zorgt voor de aanmaak van nieuwe spiercellen, wat dus resulteert in een blijvende massa. Alleen het volume is dus afhankelijk van het wel of niet trainen. Wanneer je niet traint, zal je terugvallen in gewicht/volume. Ga je trainen dan zal je snel weer volume en gewicht creeren.

Ik raad je dan ook aan om eerst eens je training weer op orde te krijgen, voordat je ook maar denkt aan kuren. Werk aan je basis!

Succes.
 
ok mensen, ik ga eerst een paar maanden/weken naturel trainen
 
Back
Naar boven