XXL Nutrition

Nieuwe kuur na ziekte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gveen1990

Cool Novice
Lid geworden
30 mei 2013
Berichten
186
Waardering
19
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Dag,

Na meer dan een jaar ziek geweest te zijn en hierdoor ook uit vorm geraakt stel ik een open kuur voorstel in.

Het volgende is de situatie:

29 jaar
100 +- kg
1.87 m
17% vet
5 keer kuur verleden
_______________________
Tijdens mijn ziekte heb ik mijn kracht en massa verlies redelijk kunnen beperken vet percentage is wel verhoogt, maar dat is geen probleem.
Ik train nu ook al weer een tijd weer zoals voorheen, dus weer tijd om over een kuurtje na te denken.

Ik wilde zelf iets met sustanon proberen.
In het verdelen heb ik hier goede ervaringen meer gehad.


Heeft iemand een goed kuur voorstel om weer in de vorm te komen die ik ooit was?

Sterkte en geld betreft de kuur zijn geen probleem.

x
 
Je vraagt advies zonder doel. "Vorm" is niets. Sugar Lee Hooper had ook een vorm.
 
Zou eerst vetpercentage omlaag brengen onder de 10 procent. Vooralleer je begint.
 
Zou eerst vetpercentage omlaag brengen onder de 10 procent. Vooralleer je begint.
Dat is ook wat overdreven. Maar een procent of 5 minder zou wel aan te bevelen zijn.
 
Jo broer eerst vet strippen en opnieuw beginnen.
Anders ben je een meatball on juice.
Die muscle memory kickt erna wel in.
 
Ik zou je vp wat omlaag halen. Ben zelf op tehoog vp gaan bulken is geen aanrader! Maar als je blij bent met een dik vettig lijf en bent niet gevoelig voor gyno etc. Dan gewoon doen zou het wel bij 500 test e houden tho.
 
12% is goed genoeg, ligt er ook aan waarmee je kuurt he.
iedereen doet alsof kuren niet werkt op hoger vet of dat de bijwerkingen belachelijk veel toenemen.
op 16% heb je met nog steeds zichtbare buikspieren als ze ontwikkelt zijn.
mensen weten niet wat 16% is en denken dat je dik bent op 18%.
 
12% is goed genoeg, ligt er ook aan waarmee je kuurt he.
iedereen doet alsof kuren niet werkt op hoger vet of dat de bijwerkingen belachelijk veel toenemen.
op 16% heb je met nog steeds zichtbare buikspieren als ze ontwikkelt zijn.
mensen weten niet wat 16% is en denken dat je dik bent op 18%.
+1
 
Back
Naar boven