MuscleMeat

Nieuwe kuur oxy, tren, test ( en deca ? ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Massimo

Novice
Lid geworden
2 jun 2012
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Ik heb er een paar maanden uit gelegen met een gebroken hand en uiteindelijk ook 2 operaties, grmbl... :mad:
Dus nu weer even bezig en ga dus ook nieuwe kuur beginnen.
Ben van plan om het volgende te nemen:

week 1-4 : 100mg oxy ED
week 1-10: 400mg tren enanthaat EW
week 1-10: 500mg test enanthaat EW
week 13-15: 30mg nolva ED

Ben aant twijfen voor eventueel week 1-10 nog deca 500mg EW erbij te doen.. :eek:

Suggesties?

Thanks!
 
Deca eruit laten en test 12 weken doen. Zou je verder ook eens inlezen over een wat betere nakuur.. 3 weken nolva op 30mg gaat niet veel uithalen.
 
Deca eruit laten en test 12 weken doen. Zou je verder ook eens inlezen over een wat betere nakuur.. 3 weken nolva op 30mg gaat niet veel uithalen.

Enkel de test 12 weken of de tren ook mee doortrekken? Ja ik had al het vermoeden dat de nakuur te kort was, dit was wat ik van een vriend had meegekregen en het is de eerste keer dat ik echt ga nakuren.. Thanks! :cool:
 
Alleen de test.
 
Enkel de test 12 weken of de tren ook mee doortrekken? Ja ik had al het vermoeden dat de nakuur te kort was, dit was wat ik van een vriend had meegekregen en het is de eerste keer dat ik echt ga nakuren.. Thanks! :cool:

Nakuur 4-6 weken 20mg nolva per dag
 

Na de paar topics over hcg die ik gelezen heb dacht ik eigenlijk dat het overbodig zou zijn en dat nolva en clomid wel genoeg moest zijn.. Of toch een aanrader?
 
Back
Naar boven