XXL Nutrition

nieuwe kuur starten met beginnende gyno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frankie909

Novice
Lid geworden
18 sep 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
este BB'ers

In maart ben ik met een 8 weekse cure begonnen van 75 mg turinabol en 50 mg winstrol per dag.
dit ging super tot rond week 5-6 waar ik gevoelige pijnlijke tepels kreeg waar later zelf geel vocht uit kwam.

ik had geen benul wat gyno was en dacht terug aan mijn puberteit waar ik dit ook had en het vanzelf weg ging. na de 8 weekse kuur
heb ik nog 4 weken nolvadex 20 mg per dag gepakt. Maar zelfs hierna deden mijn tepels nog redelijk veel pijn en zat er nogsteeds een
knobbel onder mijn tepel links groter dan de rechter. De raad gekregen om mijn nolvadex na-kuur te verlengen maar het leek alleen maar erger te worden.

Ik ben hiermee naar de huisarts gegaan die meteen vroeg of ik anabole / hormonen slikte. Waar ik nee op antwoorden weet niet
precies waarom ik ontkende maar dat ter zijde. Hij gaf het advies wat ik ook naar binnen had gewerkt er mee te stoppen
en zolang ik me tepels met rust liet het zo weg zou zijn en het niks ernstigs was.

Ik heb in die tijd ook geen nolvadex meer gebruikt en het werd inderdaad na tijd minder me tepels waren niet meer zo gevoelig. maar
zelfs nu zit er nog een kleine knobbel onder me tepel en me tepels zijn een beetje fluffy verder geen last van .

Nu wil ik in oktober een nieuwe kuur starten maar weet niet of dit verstandig is met de mogelijke gyno die ik heb of is dit normaal

mijn nieuwe kuur bestaat uit

Week 1 to Week 4:

500 mg Testosterone Enanthate 1x per week
40 mg Dbol per dag
0,25 mg Anastrozole-- om de dag

Week 5 to Week 10:

500 mg Testosterone Enanthate 1x per week
0,25 mg Anastrozole om de dag

Week 10 (PCT):

40 mg Nolvadex per day
150 mg Clomed per day

Week 11 (PCT):

40 mg Nolvadex per day
150 mg Clomed per day

Week 12 (PCT):

40 mg Nolvadex per day
150 mg Clomed per day

Week 13 (PCT):

20 mg Nolvadex per day
100 mg Clomed per day

Week 14 (PCT):

20 mg Nolvadex per day
50 mg Clomed per day
 
Laatst bewerkt:
Uit dit hele verhaal blijkt overduidelijk dat je absoluut geen idee hebt waar je mee bezig bent, dus is kuren uit den boze.

Voor de duidelijkheid, ik ben zeker geen voorstander van AAS gebruik, maar als je het dan toch niet kunt laten:
Ga je eerst goed inlezen, van deugend advies laten voorzien en gedegen voorbereiden.
 
Laatst bewerkt:
este BB'ers

In maart ben ik met een 8 weekse cure begonnen van 75 mg turinabol en 50 mg winstrol per dag.
dit ging super tot rond week 5-6 waar ik gevoelige pijnlijke tepels kreeg waar later zelf geel vocht uit kwam.

ik had geen benul wat gyno was en dacht terug aan mijn puberteit waar ik dit ook had en het vanzelf weg ging. na de 8 weekse kuur
heb ik nog 4 weken nolvadex 20 mg per dag gepakt. Maar zelfs hierna deden mijn tepels nog redelijk veel pijn en zat er nogsteeds een
knobbel onder mijn tepel links groter dan de rechter. De raad gekregen om mijn nolvadex na-kuur te verlengen maar het leek alleen maar erger te worden.

Ik ben hiermee naar de huisarts gegaan die meteen vroeg of ik anabole / hormonen slikte. Waar ik nee op antwoorden weet niet
precies waarom ik ontkende maar dat ter zijde. Hij gaf het advies wat ik ook naar binnen had gewerkt er mee te stoppen
en zolang ik me tepels met rust liet het zo weg zou zijn en het niks ernstigs was.

Ik heb in die tijd ook geen nolvadex meer gebruikt en het werd inderdaad na tijd minder me tepels waren niet meer zo gevoelig. maar
zelfs nu zit er nog een kleine knobbel onder me tepel en me tepels zijn een beetje fluffy verder geen last van .

Nu wil ik in oktober een nieuwe kuur starten maar weet niet of dit verstandig is met de mogelijke gyno die ik heb of is dit normaal

mijn nieuwe kuur bestaat uit

Week 1 to Week 4:

500 mg Testosterone Enanthate 1x per week
40 mg Dbol per dag
0,25 mg Anastrozole-- om de dag

Week 5 to Week 10:

500 mg Testosterone Enanthate 1x per week
0,25 mg Anastrozole om de dag

Week 10 (PCT):

40 mg Nolvadex per day
150 mg Clomed per day

Week 11 (PCT):

40 mg Nolvadex per day
150 mg Clomed per day

Week 12 (PCT):

40 mg Nolvadex per day
150 mg Clomed per day

Week 13 (PCT):

20 mg Nolvadex per day
100 mg Clomed per day

Week 14 (PCT):

20 mg Nolvadex per day
50 mg Clomed per day
Waar heb je die info gehaald over je PTC? Trekt echt op niets. 40mg nolva + 150mg clomid ???. Welke idioot doet nu zoiets? 73kg voor 1m87. Waarom ben jij nu al aan het kuren terwijl je naturel nog niets behaald hebt.
 
Waar heb je die info gehaald over je PTC? Trekt echt op niets. 40mg nolva + 150mg clomid ???. Welke idioot doet nu zoiets? 73kg voor 1m87. Waarom ben jij nu al aan het kuren terwijl je naturel nog niets behaald hebt.

wat zou volgens jou een betere PCT zijn. de info die ik krijg krijg ik via de genen die het mij wil verkopen.

1000 iu Pregnyl elke 5 dagen werd me ook door hem aangeraden in week 8 tot 13
 
:treuren::hahaha:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
wat zou volgens jou een betere PCT zijn. de info die ik krijg krijg ik via de genen die het mij wil verkopen.

1000 iu Pregnyl elke 5 dagen werd me ook door hem aangeraden in week 8 tot 13


die gene heeft geen verstand ga jij maar eens naturel verder want dit is om te schamen :o
 
dat is helemaal geen probleem. als jullie mij aanraden dit totaal niet te doen dan stap ik van het idee af.
 
Kijk daar ligt het probleem eten en treene
Dan gain je 10kg boven je lengte
Doe je wat ervaring op en heb je tijd om te leren...
 
het idee begon toen ik aankaartte dat ik alsmaar een gespierde spijker bleef. Dit doordat mijn darmen de voedingstoffen niet genoeg uit het eten willen halen en hierdoor niks wil aankomen.
 
het idee begon toen ik aankaartte dat ik alsmaar een gespierde spijker bleef. Dit doordat mijn darmen de voedingstoffen niet genoeg uit het eten willen halen en hierdoor niks wil aankomen.
Is dat iets wat jouw dokter zegt of ga je daar van uit omdat je 'zo veel eet en amper aankomt'? Hoeveel calorieën eet je per dag?
 
iets wat ik al vanaf mijn geboorte heb en waarschijnlijk me hele leven blijf houden. ik eet rond de 3500+/- calorieën.
Ik werk als stukadoor waar ik er ook weer veel verbrand. Na het werk sport ik. heb ook in de sportschool aangekaart waarom ik geen gains maak. waarop ze zijden dat het komt omdat me spieren als verzuurt zijn voordat ik met sporten begin
 
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema
Bij deze. :) hier staat genoeg info in en de excel.
Vragen kan je altijd stellen.. in het voedingstopic maar evt ook per PM. Is geen probleem.

Voeding is essentieel! enne.. ik ben een stuk kleiner en lichter en trem elke dag +4000 weg. Dus.... meer eten is de key! ;)
 
ik was al aan het zoeken

Fijn dat je dr weer bent Marina
 
Ik eet 4200 per dag gemiddeld en up t met 100 kcal per week.

Niet gainen is meer eten.
 
Back
Naar boven