XXL Nutrition

nieuwe kuur starten met beginnende gyno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frankie909

Novice
Lid geworden
18 sep 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
este BB'ers

In maart ben ik met een 8 weekse cure begonnen van 75 mg turinabol en 50 mg winstrol per dag.
dit ging super tot rond week 5-6 waar ik gevoelige pijnlijke tepels kreeg waar later zelf geel vocht uit kwam.

ik had geen benul wat gyno was en dacht terug aan mijn puberteit waar ik dit ook had en het vanzelf weg ging. na de 8 weekse kuur
heb ik nog 4 weken nolvadex 20 mg per dag gepakt. Maar zelfs hierna deden mijn tepels nog redelijk veel pijn en zat er nogsteeds een
knobbel onder mijn tepel links groter dan de rechter. De raad gekregen om mijn nolvadex na-kuur te verlengen maar het leek alleen maar erger te worden.

Ik ben hiermee naar de huisarts gegaan die meteen vroeg of ik anabole / hormonen slikte. Waar ik nee op antwoorden weet niet
precies waarom ik ontkende maar dat ter zijde. Hij gaf het advies wat ik ook naar binnen had gewerkt er mee te stoppen
en zolang ik me tepels met rust liet het zo weg zou zijn en het niks ernstigs was.

Ik heb in die tijd ook geen nolvadex meer gebruikt en het werd inderdaad na tijd minder me tepels waren niet meer zo gevoelig. maar
zelfs nu zit er nog een kleine knobbel onder me tepel en me tepels zijn een beetje fluffy verder geen last van .

Nu wil ik in oktober een nieuwe kuur starten maar weet niet of dit verstandig is met de mogelijke gyno die ik heb of is dit normaal

mijn nieuwe kuur bestaat uit

Week 1 to Week 4:

500 mg Testosterone Enanthate 1x per week
40 mg Dbol per dag
0,25 mg Anastrozole-- om de dag

Week 5 to Week 10:

500 mg Testosterone Enanthate 1x per week
0,25 mg Anastrozole om de dag

Week 10 (PCT):

40 mg Nolvadex per day
150 mg Clomed per day

Week 11 (PCT):

40 mg Nolvadex per day
150 mg Clomed per day

Week 12 (PCT):

40 mg Nolvadex per day
150 mg Clomed per day

Week 13 (PCT):