AndroidHealthClinic

nieuwe kuur tabl. of injectie ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pinda

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2002
Berichten
16
Waardering
0
wat is het beste resultaat en vooral minder bijwerkingen en hoe lang duurt een kuur dan,
zijn er verder nog dingen die ik nodig moet weten voor een EERSTE BEGINNENDE kuur.
geef eens een goede cominatie die niet te lang duurd.
oh ja rare vraag nog die injectie ......in je arm of reet of been???
laat even iets weten.??? ???
 
Hmz als je nog niet weet hoe te injecteren dan zou ik eerst maar eens wat research doen, dat zijn toch basis dingen die je moet weten als je aan een kuur begint.
Verder om een goede kuur samen te stellen hebben we meer info nodig, wat is je doel op dit moment? Massa? Dieten /cutten ? Hoe lang train je al? Hoeveel eet je op een dag?
Mijn tip voor dit moment is ; lees veel op dit en andere boards, doorzoek elke site die je kan vinden en kijk eens of je voeding en training wel juist zitten voor je aan een kuur begint.
 
in je reet !!!!! midden in de roos
 
Originally posted by pinda
wat is het beste resultaat en vooral minder bijwerkingen en hoe lang duurt een kuur dan,
zijn er verder nog dingen die ik nodig moet weten voor een EERSTE BEGINNENDE kuur.
geef eens een goede cominatie die niet te lang duurd.
oh ja rare vraag nog die injectie ......in je arm of reet of been???
laat even iets weten.??? ???

Jamie heeft gelijk maar ik zal je op weg helpen. Ga naar www.spotinjections.com en leer daar hoe je moet injecteren( Ik zou als je voor het eerst injecteerd je reet nemen.) kijk ook op [Link niet meer beschikbaar]

Op dit forum staan ook al wat stacks namelijk [Link niet meer beschikbaar]

Lees deze ook goed door ga voor meer info naar http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm

Succes
 
Originally posted by pinda
wat is het beste resultaat en vooral minder bijwerkingen en hoe lang duurt een kuur dan,
zijn er verder nog dingen die ik nodig moet weten voor een EERSTE BEGINNENDE kuur.
geef eens een goede cominatie die niet te lang duurd.
oh ja rare vraag nog die injectie ......in je arm of reet of been???
laat even iets weten.??? ???
Je vraagt om een "nieuwe kuur" wat bedoel je daar dan precies mee.
 
Re: Re: nieuwe kuur tabl. of injectie ??

Originally posted by M@k@vElI


Jamie heeft gelijk maar ik zal je op weg helpen. Ga naar www.spotinjections.com en leer daar hoe je moet injecteren( Ik zou als je voor het eerst injecteerd je reet nemen.) kijk ook op [Link niet meer beschikbaar]

Op dit forum staan ook al wat stacks namelijk [Link niet meer beschikbaar]

Lees deze ook goed door ga voor meer info naar http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm

Succes
Je bil is natuurlijk ook wel de moeilijkste plaats wanneer je niemand hebt die bij jou injecteerd, je been gaat toch ook goed, nooit last mee!!
 
Als je je nu nog afvraagt of injecteren of slikken gezonder is dan ben je duidelijk nog niet genoeg op de hoogte.
 
En daar dient dit board voor. Ik leer elke dag nog bij dus gewoon vragen hoor.
 
Originally posted by Juriaan
Als je je nu nog afvraagt of injecteren of slikken gezonder is dan ben je duidelijk nog niet genoeg op de hoogte.

Ja helemaal mee eens waar is dit forum anders voor? We zijn hier toch om elkaar te helpen?

Dennis
 
Ja dan kan je ook gaan vragen wat is creatine? er staat genoeg info hier op het board (over AAS) om eens door te nemen waaruit je al heel wat kan leren. sommige vragen zijn te gemakzuchtig snappie!
 
Al vragen ze iets tien keer. Als ik het antwoord weet zal ik degene altijd helpen!!
 
Ik ben het eens met Juriaan, als je net voor je eerste kuur nog moet vragen waar en hoe te injecteren, dat is hetzelfde als parachute springen en je tijdens de sprong afvragen aan welk koortje je moet trekken, bij wijze van spreken.
Maw voor je aan kuren denkt, do some ****ing research!
 
Re: Re: Re: nieuwe kuur tabl. of injectie ??

Originally posted by Marcel36

Je bil is natuurlijk ook wel de moeilijkste plaats wanneer je niemand hebt die bij jou injecteerd, je been gaat toch ook goed, nooit last mee!!

Ja idd daar heb je gelijk in.

maar als je toevallig iemand hebt die het voor je kan doen zou ik zeker altijd me reet nemen doet het minst pijn.
 
Re: Re: Re: nieuwe kuur tabl. of injectie ??

Originally posted by Marcel36

Je bil is natuurlijk ook wel de moeilijkste plaats wanneer je niemand hebt die bij jou injecteerd, je been gaat toch ook goed, nooit last mee!!

De bil de moeilijkste plaats?? Ik vind dat juist de makkelijkste plaats.
 
Re: Re: Re: Re: nieuwe kuur tabl. of injectie ??

Originally posted by Geoffke


De bil de moeilijkste plaats?? Ik vind dat juist de makkelijkste plaats.

ram jij die naald in je eigen reet ?

Je ziet vrij weinig hoe doe je dat dan?
 
Ik ga altijd omgedraaid voor de spiegel staan. Dan ff plaats bepaalen en de naald er rustig in steken. Maar in de been zetten is natuurlijk een stuk makelijker omdat je niet gedraaid hoeft te staan en zo rustiger kan staan. Ik heb een keer kramp gekregen in mijn heup toen ik hem in mijn bil zetten, word je niet echt blij van.
 
Ik kijk zelf niet in de spiegel...
Met mijn linkerhand knijp ik de huid van mijn rechterbil samen, en met mijn rechterhand ram ik die prikker erin. Klaar is kees.
 
Back
Naar boven