AndroidHealthClinic

Nieuwe kuur Test e - primo - winstrol tabs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Supertinus

Novice
Lid geworden
6 feb 2019
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Bezig met samenstellen voor mijn 3e kuur. Vorige kuren 1 Test E - Bold - Winstrol. 600mg / 600mg EW / 50 mg ED
2 Test E - Tren E. Doseringen weet ik zo niet meer. volgende kuur ziet er als volgt uit:
wk1-14 250mg test
wk1-14 400mg primo
wk1-6 40mg winny
wk1-15 2x250iu hcg
wk16-20 20mg nolvadex.
Hoorde alleen wel dat het verstandiger is om winny op max 30mg op trainingsdagen te nemen, ivm dat je een dip in je cycle krijgt waardoor je progcressie niet kan tracken.. dus beter lage dosis voor betere progcressie en minder kans op lever beschadiging. Ben benieuwd wat jullie er van vinden
 
Laatst bewerkt:
Wat is je doel? Waarom winstrol?
 
Drop een foto, waarschijnlijk is je beste kuur een kcal tekort en daarna pas bovenstaand zonder de oral icm een bulk.

Indien je bovenstaand gebruikt om te cutten is het zonde.
 
Drop een foto, waarschijnlijk is je beste kuur een kcal tekort en daarna pas bovenstaand zonder de oral icm een bulk.

Indien je bovenstaand gebruikt om te cutten is het zonde.
zie dit meer als een goed alternatief voor tren. En in mijn ogen is het wel een waardige cut kuur. Waarom is dat zonde volgens jou
 
zie dit meer als een goed alternatief voor tren. En in mijn ogen is het wel een waardige cut kuur. Waarom is dat zonde volgens jou
Een blast aan een cut spenderen is niet optimaal. Kunt beter op cruise/trt cutten tot je weer lean genoeg bent voor een bulk blast fase. Spiermassa opbouwen vergt veel meer tijd dan je vetjes verliezen en hier ook ondersteuning van een blast voor gebruiken is gewoon niet slim.
 
Een blast aan een cut spenderen is niet optimaal. Kunt beter op cruise/trt cutten tot je weer lean genoeg bent voor een bulk blast fase. Spiermassa opbouwen vergt veel meer tijd dan je vetjes verliezen en hier ook ondersteuning van een blast voor gebruiken is gewoon niet slim.
Onzin. Op daadwerkelijk trt niveau verlies je veel te veel vvm als je gaat cutten. Tenzij je uiteraard tot de genetic elite hoort maar dan zit je niet op dbb. Wat maakt dat je denkt dat wat je op AAS hebt opgebouwd "natty" kunt behouden in een kcal deficit?
 
Bezig met samenstellen voor mijn 3e kuur. Vorige kuren 1 Test E - Bold - Winstrol. 600mg / 600mg EW / 50 mg ED
2 Test E - Tren E. Doseringen weet ik zo niet meer. volgende kuur ziet er als volgt uit:
wk1-14 250mg test
wk1-14 400mg primo
wk1-6 40mg winny
wk1-15 2x250iu hcg
wk16-20 20mg nolvadex.
Hoorde alleen wel dat het verstandiger is om winny op max 30mg op trainingsdagen te nemen, ivm dat je een dip in je cycle krijgt waardoor je progcressie niet kan tracken.. dus beter lage dosis voor betere progcressie en minder kans op lever beschadiging. Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Waar haal je dit vandaan ?
Met zo'n lading primo heb je geen last van oestrogeen.
HCG in UK wordt in TRT op 700ie per week gebruikt. met kuur zou ik zeker 500iu EOD zetten om je ballen te beschermen op krimpen. 2x 1500iu is ook niet raar. Winstrol geeft amper zgn leverschade, maar zie al nisk in de tabs erbij. als je wilt cutten zou ik 250Test en 200 mast of Primo pakken en na 7 weken uppen als je uit cut komt ! (nakuur is dus niet nodig, liever HCG nog 2 weken doortrekken)
 
Beviel me de vorige keer goed. Meer voor het detail, doel is meer droge harde look.
Cutten dus? Dan zou ik winstrol eerder op het einde zetten als je op z'n droogst bent anders zie je er visueel gezien weinig van. Ik zou het persoonlijk niet gebruiken buiten een wedstrijd of fotoshoot.

Heb je je bloedwaarden vooraf getest?
 
Onzin. Op daadwerkelijk trt niveau verlies je veel te veel vvm als je gaat cutten. Tenzij je uiteraard tot de genetic elite hoort maar dan zit je niet op dbb. Wat maakt dat je denkt dat wat je op AAS hebt opgebouwd "natty" kunt behouden in een kcal deficit?
Je kunt niet 12 maanden pj blasten en als je moet kiezen haal je meer uit een blast in een bulk en uiteraard prep <10% bf. Als ts niet eens zonder een kuur onder de 14%bf kan komen dan zal dat dmv gear ook niet gaan.

Tevens orals om er wat beter bij te staan is ook niet slim buiten een wedstrijd om, maja niet mijn gezondheid.
 
Je kunt niet 12 maanden pj blasten en als je moet kiezen haal je meer uit een blast in een bulk en uiteraard prep <10% bf. Als ts niet eens zonder een kuur onder de 14%bf kan komen dan zal dat dmv gear ook niet gaan.

Tevens orals om er wat beter bij te staan is ook niet slim buiten een wedstrijd om, maja niet mijn gezondheid.
Moet eerlijk zeggen, met mijn gewicht wordt het steeds moeilijker geen massa te verliezen op trt in een cut. Ik merkte aanzienlijk verschil tussen 125 mg test of 250-300 mg per week.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Je kunt niet 12 maanden pj blasten en als je moet kiezen haal je meer uit een blast in een bulk en uiteraard prep <10% bf. Als ts niet eens zonder een kuur onder de 14%bf kan komen dan zal dat dmv gear ook niet gaan.

Eens met 't 1e deel, year round blasten is erg enthousiast al wordt 't zat gedaan. Alsnog zou ik op 10 kg boven lengte ( als stats kloppen) al niet meer cutten op trt.

Overigens gebruik je geen gear om BF te verliezen maar om geen vvm te verliezen terwijl je cut.
Tevens orals om er wat beter bij te staan is ook niet slim buiten een wedstrijd om, maja niet mijn gezondheid.
Wel mee eens, orals gebruik ik ook niet.
 
Moet eerlijk zeggen, met mijn gewicht wordt het steeds moeilijker geen massa te verliezen op trt in een cut. Ik merkte aanzienlijk verschil tussen 125 mg test of 250-300 mg per week.
Jij zult met jouw fysiek 100% zeker wat vvm verliezen als je cut op 125 mg test. Meeste buffe mensen zien het soft en plat worden na een aantal weken op trt als normaal maar dat is gewoon vvm wat je inlevert.

Prima als iemand daar oké mee is natuurlijk hoor maar t is niet waar ik 't voor zou doen haha.
 
Sommige zien TRT ook als 250-300mg EW
 
Back
Naar boven