AndroidHealthClinic

Nieuwe kuur testo-e bolde primo tren-e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NLhardcore

Novice
Lid geworden
5 apr 2011
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Hallo ,

Ik ben sinds 3 weke begonnen aan kuur met testo e primobolan boldenone en trenbolon mijn dealer zegt dat dit een hele goede combinatie is .

Ik wil 16 weken kuuren
Week 1/16 500 mg testo e
Week 1/16 500 boldenone
Week 1/8 200mg primobolan
Week 8/16 200mg trenbolon

Huidige state ;
Gewicht 100kg
Bf: 14.5%
Lengte 193

Graag jullie mening/advies over deze kuur eventueele voorstellen zijn altijd welkom.

Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Is dit je eerste kuur?
 
Bold eruit en Primo omhoog. Beide zijn erg vergelijkbaar.
 
Neem aan dat je wilt cutten?
 
nee wil massa en nee dit is me 3e kuur maar de eerst kuur was allen primo heb ik maar 2kilo mee gepakt en 2e kuur was ultra sustanon van GG en boldenone ook van GG daar heb ik 9kilo mee gepakt

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 10:47 ----------

en ik heb boldenone staan van GG en primo ook en lees dat het toch wel iets andere werking heeft en goed valt te combineren....?
 
Dat geeft je dealer zeker aan? Niet zo ingewikkeld maken joh.
 
Ja je dealer kon je lekker veel verkopen...

had gewoon 500 test met 750 bold gepakt. Weet zeker dat je het zelfde mee pakt of meer wat je nu doet.

Primo en tren is te laag.
 
ik wil ook opbouwen met tren doen
van week 8 100mg dan naar 600mg en weer terug ook om te kijke hoe het bevalt
en die boldenone doe ik ook verhogen in verloop van de kuur en weer afbouwen na het eind
 
Waarom opbouwen zet gewoon gelijk wat je wilt doen. Tren voor de eerste keer op 400mg side vallen echt wel mee dan en hoe je echt niet naar 600 te gaan.

Maar goed al 3,5 week bezig en dan dingen gaan vragen, omgekeerde wereld
 
ja omdat ik tren pas later zet was ik gewoon opzoek na advies....
 
500mg test en 400mg tren is voldoende.
 
ik wil ook opbouwen met tren doen
van week 8 100mg dan naar 600mg en weer terug ook om te kijke hoe het bevalt
en die boldenone doe ik ook verhogen in verloop van de kuur en weer afbouwen na het eind

Dat is ongeveer het domste wat je kan doen...
 
500mg test en 400mg tren is voldoende.

dat klopt, maar veel risico op sides. veel mensen krijgen geheid gyno symptomen met deca of tren op 400mg/week (icm test)
 
dat klopt, maar veel risico op sides. veel mensen krijgen geheid gyno symptomen met deca of tren op 400mg/week (icm test)

Ook dat verschilt per persoon, heb al kuren gezien van tren en deca samen.
Maar om allerlei spul te injecteren waar je weinig van zal merken heb je ook niks aan.
Ik ben altijd voor zwm producten in een kuur, en als je gaat kuren moet er wel resultaat komen, maar dat weet je zelf ook wel ouwe. ;)
 
dat klopt, maar veel risico op sides. veel mensen krijgen geheid gyno symptomen met deca of tren op 400mg/week (icm test)

Gaat dat echter ook op als je de Test-e op 250mg per week zit, icm met 400mg Tren? Hoor en lees voornamelijk dat je aanzienlijk minder sides zou hebben.
 
Ja je dealer kon je lekker veel verkopen...

had gewoon 500 test met 750 bold gepakt. Weet zeker dat je het zelfde mee pakt of meer wat je nu doet.

Primo en tren is te laag.


ben benieuwd
zoals fra al aangaf
test - bold of test- primo is al voldoende evt een kickstart erbij
en tren voor een eerste kuur??? heb je btw wel een nakuur ?
of een goed eetschema...

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 15:53 ----------

Ik wil 16 weken kuuren
Week 1/16 500 mg testo e
Week 1/16 500 boldenone
Week 1/8 200mg primobolan
Week 8/16 200mg trenbolon

en als je dit tog wilt door zetten
testo 2 weken langer door zetten ivb libio
 
Gaat dat echter ook op als je de Test-e op 250mg per week zit, icm met 400mg Tren? Hoor en lees voornamelijk dat je aanzienlijk minder sides zou hebben.


Heeft iemand een antwoord op bovenstaande vraag? Kan 't namelijk zelf niet helemaal vinden. Ergens denk ik dat de kans op gyno minder zou moeten zijn, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
 
Heeft iemand een antwoord op bovenstaande vraag? Kan 't namelijk zelf niet helemaal vinden. Ergens denk ik dat de kans op gyno minder zou moeten zijn, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.

Yup aanzienlijk mindere sides!!!

ik neem nu 250mg Test E en 500mg Tren E. Ben werkelijk waar beresterk geworden, aanzienlijk zwaarder en (belangrijker) nog enigszins psychologisch voor rede vatbaar.

BF is gezien het kerstbunkeren ietwat omhoog gegaan, maar low Test/high Tren staan gelijk paraat dat klusje op te knappen (AAS krijgen geen vrije dagen).

Jarenlang heb ik al dat libidoterreur geloofd, nou low Test/ high Tren = mass, quality, freakyness en strength. De bloat valt (afhankelijk van dieet) reuzen mee en Tren zonder high Test blijkt mij zelfs enigszins handelbaar te maken. Libidoproblemen geeft het mij iig niet.
 
Sounds good! Hier kan ik wat mee, word voor mij de eerste keer Tren en als ik de sides zo ver mogelijk kan beperken is dat alleen maar mooi.

Bedankt voor je reply!
 
Back
Naar boven