AndroidHealthClinic

Nieuwe Kuur, Tips/Kritiek Welkom. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Massakuur Eind Augustus 2003.


wk
1e test enan 1000 mg, winstrol depot 50 mg ed
2e test enan 1000 mg, winstrol depot 50 mg ed
3e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed
4e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed
5e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed
6e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed
7e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed
8e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed, Primo 300 mg
9e test enan 500 mg, Primo 300 mg
10e test enan 500 mg, Primo 300 mg
11e test enan 500 mg, Primo 300 mg
12e test enan 500 mg, Primo 300 mg, Hcg 2500 iu
13e Hcg 2500 iu
14e Hcg 2500 iu, 150 mg clomid ed
15e 150 mg clomid ed
16e 100 mg clomid ed
17e 100 mg clomid ed
18e Creatine+ Glutamine 2 x 5 gram.
19e Creatine+ Glutamine 2 x 5 gram.
20e Creatine+ Glutamine 2 x 5 gram.


Verder: Doosje Nolva en Proviron just in case.
Trouwes, me eerste kuurtje met test.



Graag jullie meningen/tips/kritiek....


Groet

Levrone@
 
Laatst bewerkt:
Nobody >?
 
Laatst bewerkt:
Meer dan 37 keer gelezen, en niemand heeft wat op te merken ?
 
blijkbaar issie dan goed :)

nee sorry van roids heb ik geen verstand, dus ik kan je niet helpen.
 
Originally posted by KaLe
blijkbaar issie dan goed :)

nee sorry van roids heb ik geen verstand, dus ik kan je niet helpen.


In ieder geval bedankt dat je er even naar gekeken hebt;)
 
Veel verstand heb ik er ook niet van, kun je alleen zeggen wat ik hier heb gelezen, qua tips van anderen dan...
Deca bij toevoegen, en de Winstrol de laatste weken nemen ipv de eerste..

Hoop dat je er iets verder mee komt..
 
ik zou de eerste 5 weken d-boll erbij doen en daarna vanaf week 6 stromba eject tot aan einde. Over die primo zou ik eens goed over nadenken! Waarom plaats die erbij, met welke gedachte?

hoevee lkuurtjes heb je trouwens al voor de kiezen gehad, anders zou ik iets lager in de test gaan zitten, want goed is goed en meer is niet altijd beter
succes verder
 
eerste kuur met test?? dat meen je niet en dan die doseringen...

De combi tussen testo en DHT is goed man.
Verder is het een erg lange kuur. Twijvel je niet aan de echtheid van de primo?

eventueel in week 5 en 6 al HCG nemen om te voorkomen dat ze te erg krimpen :thumbup:

verder kan ik zoveel zeggen, maar dan wordt het mijn kuur ipv de jouwe :p
 
Hmmm here goes,

Test aromatiseert nog al .... ik zou al tijdens de kuur beginnen met arimidex of proviron, than again ..... binnen kort is het oestrogeen probleem voor jouw een stuk minder :).

'k Lees de laatste tijd veel goeds over het toevoegen van clen in de nakuur specifiek in de weken 13, 14 en 15 dit om massa te behouden. Langer dan 3 weken clen kan overigens juist een omgekeerd effect hebben. De dosering zou iets moeten zijn van 2 tot 3 tabs 20 ug over 2 doses per dag (niet al te laat anders slaap je niet)

Enne aangezien het je eerste test kuur is, zorg dat je iets hebt om agressie op uit te kunnen leven (nee dan heb ik het niet over de muur)
 
Originally posted by Champ
eerste kuur met test?? dat meen je niet en dan die doseringen...

De combi tussen testo en DHT is goed man.
Verder is het een erg lange kuur. Twijvel je niet aan de echtheid van de primo?

eventueel in week 5 en 6 al HCG nemen om te voorkomen dat ze te erg krimpen :thumbup:

verder kan ik zoveel zeggen, maar dan wordt het mijn kuur ipv de jouwe :p


Ja, dit is me eerste kuur met test, heb vaker gekuurd maar nooit met test.Erg lang?? 12 wken gebruik van roids, is toch oke.Vind je dat de doseringen te hoog zitten ?? ALs ik bij de sticky's kijk zie ik ook zulke hoeveelheden ook voor beginners.... En volgens mij was jij degene die een beginner een kuur met GHG en Slin aanraadde.... Dus deze kuur voor een niet-beginner kan ermee door of zie ik dat verkeerd ?



Primo is real, connecties in de wedstrijdbodybuilding.....


Ben benieuwd naar je antwoorden


Groet

Levrone@:)
 
Originally posted by Shadum
Hmmm here goes,

Test aromatiseert nog al .... ik zou al tijdens de kuur beginnen met arimidex of proviron, than again ..... binnen kort is het oestrogeen probleem voor jouw een stuk minder :).

'k Lees de laatste tijd veel goeds over het toevoegen van clen in de nakuur specifiek in de weken 13, 14 en 15 dit om massa te behouden. Langer dan 3 weken clen kan overigens juist een omgekeerd effect hebben. De dosering zou iets moeten zijn van 2 tot 3 tabs 20 ug over 2 doses per dag (niet al te laat anders slaap je niet)

Enne aangezien het je eerste test kuur is, zorg dat je iets hebt om agressie op uit te kunnen leven (nee dan heb ik het niet over de muur)


Shadum, ik had al eerder een thread gestart over de wel of niet gebruik van proviron tijdens me kuur.Omdat ik primo en winstrol gebruik tijdens me kuur, is het niet echt nodig om proviron te gebruiken tijdens me kuur, vanwegen eventuele verminderde gains.Zo zag ik in ieder geval.....


Om de massa te behouden kuur ik goed af, met clomid en het gebruik van creatine en glutamine.



Groet

Levrone:)
 
Originally posted by janveeen
ik zou de eerste 5 weken d-boll erbij doen en daarna vanaf week 6 stromba eject tot aan einde. Over die primo zou ik eens goed over nadenken! Waarom plaats die erbij, met welke gedachte?

hoevee lkuurtjes heb je trouwens al voor de kiezen gehad, anders zou ik iets lager in de test gaan zitten, want goed is goed en meer is niet altijd beter
succes verder


Wat is er mis met de primo ??Primo in combi met winny zorgt voor hardheid en eventuele mindering van vet en oestergeen dat door de test wordt veroorzaakt.


Ik heb tot nu toe 1 Echte massa en 1 Cutting kuur gehad, in het begin wat gespeeld met kleine hoeveelheden deca.



Groet

Levrone@
 
Het vraagstuk over opestrogeen blijft moeijlijk, zonder oestrogeen groei je niet (sterker nog de verhouding test/oestr moet goed zijn). Maar bij een bepaalde hoeveelheid oestrogeen krijg je vervrouwelijking van het lichaam (dit heeft zowel met test/oestr verhouding als met het absolute oetsrogeen niveau te maken)

Ik heb niet de wiskunde bij de hand op dit moment om berekeningen te maken en ik ben van nature erg voorzichtig vandaar dat ik persoonlijk bij deze cyclus proviron of arimidex er bij zou nemen als prefentief middel. Maar dat is een persoonlijke keuze.

Uitendelijk komt het er op neer dat je in dit soort situaties moet af gaan op de kennis die je over je eigen lichaam hebt.

Mocht ik ooit nog eens de gegevens over conversie van Enanthaat naar Oestrogeen en dht, de afbraak snelheid van oestrogeen en test, de halfwaarde tijden van proviron, de effectifiteit van proviron als functie van bloedspiegel en de verhoudingens getallen over wanneer oestrogeen een probleem wordt kunnen krijgen reken ik de som met alle plezier uit.
 
Originally posted by Shadum
Het vraagstuk over opestrogeen blijft moeijlijk, zonder oestrogeen groei je niet (sterker nog de verhouding test/oestr moet goed zijn). Maar bij een bepaalde hoeveelheid oestrogeen krijg je vervrouwelijking van het lichaam (dit heeft zowel met test/oestr verhouding als met het absolute oetsrogeen niveau te maken)

Ik heb niet de wiskunde bij de hand op dit moment om berekeningen te maken en ik ben van nature erg voorzichtig vandaar dat ik persoonlijk bij deze cyclus proviron of arimidex er bij zou nemen als prefentief middel. Maar dat is een persoonlijke keuze.

Uitendelijk komt het er op neer dat je in dit soort situaties moet af gaan op de kennis die je over je eigen lichaam hebt.

Mocht ik ooit nog eens de gegevens over conversie van Enanthaat naar Oestrogeen en dht, de afbraak snelheid van oestrogeen en test, de halfwaarde tijden van proviron, de effectifiteit van proviron als functie van bloedspiegel en de verhoudingens getallen over wanneer oestrogeen een probleem wordt kunnen krijgen reken ik de som met alle plezier uit.


Dat zou mooi zijn als je een keer kan beschikken over zulke gegevens, ben benieuwd:) Wat ik ook kan doen, is tijdens me kuur geen proviron gebruiken, en als ik dan voel dat er wat gebeurt met me borsten dat ik dan nolva ga gebruiken en daarna proviron. Vind jij dat wat ??



Groet

Levrone@
 
Originally posted by Levrone@
Massakuur Eind Augustus 2003.


wk
1e test enan 1000 mg, winstrol depot 50 mg ed
2e test enan 1000 mg, winstrol depot 50 mg ed
3e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed
4e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed
5e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed
6e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed
7e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed
8e test enan 500 mg, winstrol depot 50 mg ed, Primo 300 mg
9e test enan 500 mg, Primo 300 mg
10e test enan 500 mg, Primo 300 mg
11e test enan 500 mg, Primo 300 mg
12e test enan 500 mg, Primo 300 mg, Hcg 2500 iu
13e Hcg 2500 iu
14e Hcg 2500 iu, 150 mg clomid ed
15e 150 mg clomid ed
16e 100 mg clomid ed
17e 100 mg clomid ed
18e Creatine+ Glutamine 2 x 5 gram.
19e Creatine+ Glutamine 2 x 5 gram.
20e Creatine+ Glutamine 2 x 5 gram.


Verder: Doosje Nolva en Proviron just in case.
Trouwes, me eerste kuurtje met test.



Graag jullie meningen/tips/kritiek....


Groet

Levrone@


ok ik geef ook ff mn mening :p

Ik zou het persoonlijk zo doen:

week 1-2: 1000mg test
week 3-12: 500mg test
week 7-14: 50mg winny ED

Desgewenst proviron gebruiken en evt nolvadex. Op deze manier kan je iets sneller beginnen met nakuren, ook heeft de winny met zulke hoge hoeveelheden test MO geen toegeveogde waarde, althans niet voor het geld. Aan het einde kan het je een veel hardere look geven omdat het dan beter tot zn recht komt.

Verder zou ik in week 12 beginnen met HCG, om de 3/5 dagen injecteren tot aan de laatste injectie en dan meteen met de clomid/nolvadex beginnen.

Primo zou ik weglaten, kosten/baten analyse is niet voordelig. Heeft te weinig toegevoegde waarde imo, kost gewoon teveel als je echte hebt.


Khoop dat je er wat aan hebt.
 
Dat is het alternatief ja, proviron voorkomt oestrogeen vorming nolvadex blokeert de werking. Wel 2 punten om bij stil te staan :

- Ook nolvadex frontloaden met een dubbele dosis gedurende een periode van 1 a 2 (1.5) * de half waarde tijd (T heeft die bij de steroiden faq staan) en goed over de dag spreiden.

- Nolvadex remt uberhaupt de groei, proviron is dat niet helemaal duidelijk van, proviron kan ook pier groei versterkend werken (KAN).

Je kunt het nooit helemaal goed doen, uiteindelijk zijn het gewoon de gehaalde kilo's die tellen !
 
Re: Re: Nieuwe Kuur, Tips/Kritiek Welkom.

Originally posted by patrick



ok ik geef ook ff mn mening :p

Ik zou het persoonlijk zo doen:

week 1-2: 1000mg test
week 3-12: 500mg test
week 7-14: 50mg winny ED

Desgewenst proviron gebruiken en evt nolvadex. Op deze manier kan je iets sneller beginnen met nakuren, ook heeft de winny met zulke hoge hoeveelheden test MO geen toegeveogde waarde, althans niet voor het geld. Aan het einde kan het je een veel hardere look geven omdat het dan beter tot zn recht komt.

Verder zou ik in week 12 beginnen met HCG, om de 3/5 dagen injecteren tot aan de laatste injectie en dan meteen met de clomid/nolvadex beginnen.

Primo zou ik weglaten, kosten/baten analyse is niet voordelig. Heeft te weinig toegevoegde waarde imo, kost gewoon teveel als je echte hebt.


Khoop dat je er wat aan hebt.


Bedankt bro:thumb: IK ga es even goed ervoor zitten , en kijken


oja, in week 12 begin ik ook met de hcg, in week 12 zit ook me laaste injectie... en dan begin ik ook gelijk met de clomid.

Groet

Levrone@
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

zeg jullie spreken van kilo's
wat win je eigenlijk met een kuur,

ik bedoen, kilo's spiermassa in functie van tijd??

even uit interesse,

groetjes
 
Originally posted by fontanka
Hallo,

zeg jullie spreken van kilo's
wat win je eigenlijk met een kuur,

ik bedoen, kilo's spiermassa in functie van tijd??

even uit interesse,

groetjes


Is voor elke persoon verschillend, heeft mede te maken met je genen, training, eten en rust...


De ene wint 14 kilo en de andere 7 , is per persoon verschillend.



Groet

Levrone@
 
Dus,
als alles een beetje goed gaat,
kun je in een maand 10 tal kilo bijkomen ??

ben ik juist?

en wat is de kost daarvan?
 
Back
Naar boven