AndroidHealthClinic

Nieuwe Kuur, Tips/Kritiek Welkom. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by fontanka
Dus,
als alles een beetje goed gaat,
kun je in een maand 10 tal kilo bijkomen ??

ben ik juist?

en wat is de kost daarvan?


In in maand 10 kilo ??

Nee dat niet, zoals ik al net zei is het afhankelijk van diverse dingen.Training, genen, rust, kuur, voedsel.

Het is moeilijk om te zeggen hoeveel iemand nou aankomt tijdens een kuur, Als iemand naturel zijn voedingsschema omhoog krikt, en slimmer gaat trainen , dan kan die zonder een kuur al de nodige kilo's aankomen, trouwes met een creatinekuur kan je ook aankomen, als je goed traint en eet tenminste.


Kosten zijn afhankelijk van wat degene in gedachte heeft om mee te kuren.



Groet

Levrone@
 
'k zal het er even bij zetten want denk niet dat Levrone@ het zelf doet;

@fontanka: Levrone is (semi?)pro vergis je daar niet in
 
Hij verteld in ieder geval zeer vage dingen,

sorry misschien vraag ik teveel,
ben een beetje gestresseerd.

ik lees overal tegenstrijdige zaken,
de ene site vermeld dat je slechts 3kg/5jaar
bijkomt zonder anabolen,
de andere zegt dan weer 5 per jaar.

pfffffff, ke versta er niks meer van,

toch bedankt jullie
 
Originally posted by fontanka
Hij verteld in ieder geval zeer vage dingen,

sorry misschien vraag ik teveel,
ben een beetje gestresseerd.

ik lees overal tegenstrijdige zaken,
de ene site vermeld dat je slechts 3kg/5jaar
bijkomt zonder anabolen,
de andere zegt dan weer 5 per jaar.

pfffffff, ke versta er niks meer van,

toch bedankt jullie

De meeste mensen kunnen de eerste 2 jaar van hun training mits een goede training (denk ook aan je rust) en een goed dieet tot 20 kg harde massa winnen zonder verlies.

Veel hierbij hangt af van je genen !

Daarna wordt het moeilijker, veel moeilijker. Veel mensen zeggen dan ook dat je de eerste 2 jaar geen anabolen moet gebruiken. Hoewel ik daar wel wat in zie ben ik het daar niet zomaar mee eens, evenals dat anabolen niet gebruikt mogen worden voor het 21e levens jaar.

De massa winst tijdens een anabolen kuur is zelden blijvend. Een deel van de winst lever je in de 1 a 2 maanden na de kuur weer in maar zeker niet alles. Er is blijvend resultaat van anabolen.

Anabolen hebben ook slechte effecten op het lichaam, sommige zijn ronduit giftig en velen hebben een vervrouwelijkende bijwerking (borst vorming). Voor je dus anabolen gebruikt moet je goed weten wat je doet.

Maar genoeg off topic Terug naar Levrone@
 
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe kuur, ik hoop dat deze keer wat meer mensen opmerkingen hebben.
 
Originally posted by fontanka
Hij verteld in ieder geval zeer vage dingen,

sorry misschien vraag ik teveel,
ben een beetje gestresseerd.

ik lees overal tegenstrijdige zaken,
de ene site vermeld dat je slechts 3kg/5jaar
bijkomt zonder anabolen,
de andere zegt dan weer 5 per jaar.

pfffffff, ke versta er niks meer van,

toch bedankt jullie
Omdat er geen getal op geplakt KAN worden.

Iedereen is verschillend, dus elk resultaat is verschillend.

Kuurtje van Patrick ben ik mee akkoord buiten dat de test op 750mg mag. (Anders niet echt een massakuur)
 
Originally posted by admin

Omdat er geen getal op geplakt KAN worden.

Iedereen is verschillend, dus elk resultaat is verschillend.

Kuurtje van Patrick ben ik mee akkoord buiten dat de test op 750mg mag. (Anders niet echt een massakuur)


Dus je bedoelt dat de test de rest van de weken op 750 mg mag ?? Ondanks dat het me eerste kuur is met test...

Als ik primo eruitgooi, hmmm dat is het niet echt een massakuur ben ik mee eens..

Ik zit nu te aarzelen of ik er dianabol bij moet doen , in de eerste weken, of deca?? Eq niet , die komt in een volgend kuur.


Graag je antwoord



Groet

Levrone@
 
diana met winstrol erachteraan of er boven op? nee
 
doe dan deca 400 mg/ test 750 mg dan laatste 6 weken winstrol 50mg ed

Dat het je eerste test kuur is maakt niet uit, je hebt een kuurverleden, dus moet je iets hoger dosseren/ gaan stacken om voldoende receptors te bereiken.
 
Zou er voor gaan zoals Patrick het omschreven heeft. De winny zal je dan harder maken en komt dan goed tot ze recht. Ben wel eens met Pat dat de primo weinig meerwaarder heeft, de test zal voor de massa zorgen. Zou zonde van je geld zijn. Tsja of je 500 mg of 750 pakt dat is een keuze die je zelf moet maken. Hoeveel echte kuren heb je in het verleden gedaan? Als dat weinig is zou ik voor 500 mg. gaan heb je al flink wat gekuurd dan 750 mg. in elk geval hoe dan ook frontloaden, scheelt je zo 2 weken met inkicken.

Wil je echt bruut massa opbouwen dan dboll/test.. ben zelf geen voorstander van deca.. maar het is wel een optie ja..

je moet de keuze maken, wil je hardere droge massa pakken dan zoals pat beschreef.. je kan evt. wat proviron nemen mocht je echt veel vocht gaan vasthouden, maar de winny zal later in de kuur dat werk al doen..

mocht je die primo al hebben, bewaar hem dan voor bv. een cuttingcyle met eq later..
 
Originally posted by soulreaver
Zou er voor gaan zoals Patrick het omschreven heeft. De winny zal je dan harder maken en komt dan goed tot ze recht. Ben wel eens met Pat dat de primo weinig meerwaarder heeft, de test zal voor de massa zorgen. Zou zonde van je geld zijn. Tsja of je 500 mg of 750 pakt dat is een keuze die je zelf moet maken. Hoeveel echte kuren heb je in het verleden gedaan? Als dat weinig is zou ik voor 500 mg. gaan heb je al flink wat gekuurd dan 750 mg. in elk geval hoe dan ook frontloaden, scheelt je zo 2 weken met inkicken.

Wil je echt bruut massa opbouwen dan dboll/test.. ben zelf geen voorstander van deca.. maar het is wel een optie ja..

je moet de keuze maken, wil je hardere droge massa pakken dan zoals pat beschreef.. je kan evt. wat proviron nemen mocht je echt veel vocht gaan vasthouden, maar de winny zal later in de kuur dat werk al doen..

mocht je die primo al hebben, bewaar hem dan voor bv. een
cuttingcyle met eq later..


Thnx bro, ik ga denk ik toch de deca nemen in de eerste weken,de test hou ik op 500 mg, eerste 2 weken op 1000mg.Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe kuur, het wordt dus een test/deca/winny kuur.

Maar omdat ik nu 2 aromatiserende roids gebruik, is het dan noodzakelijk om gedurende me hele cyle proviron te gebruiken ??

Om zal ik het pas gebruiken als er problemen dreigen te onstaan ??


Groet

Levrone@:)
 
nee liever niets erbij gebruiken (het is een massakuur!)
Houd nolvadex erbij voor nood.

Zo zoui ik 'm doen

1-2 : 1000-1500mg ew test (nolva als nodig)
3-10: 400-500mg deca ew (nolva als nodig)
3-10: 500-750mg test ew (nolva als nodig)
6-12: 50mg winstrol ed
13-16: 40-40-20-20mg nolvadex ed
13-16: creatine/glutamine 20-10gr ed
 
Originally posted by admin
nee liever niets erbij gebruiken (het is een massakuur!)
Houd nolvadex erbij voor nood.

Zo zoui ik 'm doen

1-2 : 1000-1500mg ew test (nolva als nodig)
3-10: 400-500mg deca ew (nolva als nodig)
3-10: 500-750mg test ew (nolva als nodig)
6-12: 50mg winstrol ed
13-16: 40-40-20-20mg nolvadex ed
13-16: creatine/glutamine 20-10gr ed

Thanks bro, dus proviron niet erbij gooien.. Ondanks me gyno?
En ik ga clomid i.p.v nolva nemen Nolva is veels te duur....


En waarom pas in week 3 beginnen met Deca ? En niet vanaf week 1....



Groet

Levrone@
 
Laatst bewerkt:
Sorry , deca vanaf week 1

Als je wat merkt aan je tepels, gewoon direct nolvadex gebruiken aan een lage dosis...

Verder vergeet niet dat je van clomid ook meer nodig hebt (40 mg nolva = 150 mg clomid) en het heeft die extra nare bijwerking (acné/depressies)

Het is maar waar je voor kiest.

Maar gyno zal je niet krijgen hoor, je zit vanaf week 6 al met winny, deze remt bijna alle aromatisering. Meeste kans heb je van week 3-5, maar daar zou ik dus voor nolva kiezen.
 
Originally posted by admin
Sorry , deca vanaf week 1

Als je wat merkt aan je tepels, gewoon direct nolvadex gebruiken aan een lage dosis...

Verder vergeet niet dat je van clomid ook meer nodig hebt (40 mg nolva = 150 mg clomid) en het heeft die extra nare bijwerking (acné/depressies)

Het is maar waar je voor kiest.

Maar gyno zal je niet krijgen hoor, je zit vanaf week 6 al met winny, deze remt bijna alle aromatisering. Meeste kans heb je van week 3-5, maar daar zou ik dus voor nolva kiezen.


Dit gaat hem worden....


wk
1e test enan 1000 mg, deca 400 mg
2e test enan 1000 mg, deca 400 mg
3e test enan 500 mg, deca 400 mg
4e test enan 500 mg, deca 400 mg
5e test enan 500 mg, deca 400 mg
6e test enan 500 mg, deca 400 mg, winny depot 50 mg e/d
7e test enan 500 mg, deca 400 mg, winny depot 50 mg e/d
8e test enan 500 mg, deca 400 mg ,winny depot 50 mg e/d
9e test enan 500 mg, winny depot 50 mg e/d
10e test enan 500 mg, winny depot 50 mg e/d
11e test enan 500 mg, winny depot 50 mg e/d
12e test enan 500 mg, winny depot 50 mg e/d, Hcg 2500 iu
13e Hcg 2500 iu
14e Hcg 2500 iu, 150 mg clomid ed
15e 150 mg clomid ed
16e 100 mg clomid ed
17e 100 mg clomid ed
18e Creatine+ Glutamine 20 gram.
19e Creatine+ Glutamine 20 gram.
20e Creatine+ Glutamine 20 gram.


Ik hou nolva bij de hand, en proviron .....



Bedankt voor je adviezen bro!




:thumb:
 
Ziet er goed uit bro en toch zou ik Proviron erbij nemen.

De meeste mensen schuwen Proviron voor massa omdat het musculair niet anabool is en estrogeen vermindert wat meestal een verlaging van de resultaten teweeg brengt.

Maar proviron is een milde en controleerbare aromatase blocker waardoor je niet echt afbraak hoeft te doen aan de estrogene bijdrage, maar die wel wat onder controle kunt houden om problemen te vermijden.

Eventuele gevoeligheid voor gyno en vochtretentie ga je hier dus al mee te lijf.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Smalluser
Ziet er goed uit bro en toch zou ik Proviron erbij nemen.

De meeste mensen schuwen Proviron voor massa omdat het musculair niet anabool is en estrogeen vermindert wat meestal een verlaging van de resultaten teweeg brengt.

Maar proviron is een milde en controleerbare aromatase blocker waardoor je niet echt afbraak hoeft te doen aan de estrogene bijdrage, maar die wel wat onder controle kunt houden om problemen te vermijden.

Eventuele gevoeligheid voor gyno en vochtretentie ga je hier dus al mee te lijf.

Groet Smalluser :thumb:


Thnx bro!

Ik ga es kijken hoe ik me voel tijdens de kuur, als ik last krijg van me tepels, dan begin ik met clomid en een beetje proviron..


Want ik heb al een lading clomid aangeschaft, en de primo die ik dacht te gebruiken... en als ik nu nog een lading proviron ga aanschaffen ben ik over de 1000 euro kwijt...

Dus het wordt de clomid , en een doosje of twee proviron, als er problemen dreigen te komen.Ja bro, een goeie kuur is niet goedkoop, ik ben nu al over de 700 pleuro's kwijt, terwijl ik de roids toch nog voor vriendenprijsjes mee krijg.

Eten die ik moet kopen heb ik er nog niet bij meegeteld...



Groet

Levrone@
 
Kuren is gewoon fokking duur, maarjah, kies voor goedkoper en dus eigenlijk maar een halve kuur dan zal je resultaat tegenvallen en is al het geld voor niks geweest.. maar idd.. schaken is een goedkopere sport :D
 
Originally posted by soulreaver
Kuren is gewoon fokking duur, maarjah, kies voor goedkoper en dus eigenlijk maar een halve kuur dan zal je resultaat tegenvallen en is al het geld voor niks geweest.. maar idd.. schaken is een goedkopere sport :D


precies , soulreaver goedkoop kan niet... dan zit je met flutkuurtjes.Dus je moet wel diep in je buidel tasten, als je 3 maanden wilt gaan kuren , met alles er op en eraan inclusief je nakuur(wat mensen overigens vaak overslaan i.v.m kosten)


Wat ik doe, is in stukken bestellen.Ik koop eerst de basis, dus test, deca, winny.Daarna de nakuur, hcg, clomid, nolva

Daarna de supps en injecties, en als ik dan nog niet bankroet ben de tonijn, kwark enzo.

;)

Groet

Levrone@
 
Originally posted by Levrone@
.... Ik ga es kijken hoe ik me voel tijdens de kuur, als ik last krijg van me tepels, dan begin ik met clomid en een beetje proviron ....

Uhm .... als preventief middel is proviron wel geschikt voor bovenstaande.

Mocht je er al last van krijgen dan is Nolvadex de bestrijder.

En idd bro groot worden/blijven kost veel pleuro's :D en zoals Soul als zegt 'schaken is goedkoper' :D :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven