AndroidHealthClinic

nieuwe kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

neuh, moet geen kwaad kunnen, maak je gewoon weken van 6 dagen. in bf zakken en gewicht toenemen is slechts voor enkelen weggelegd, dus zit daar niet zo over in. Wat je nog zou kunnen doen, is de laatste weken ipv tren E tren A pakken, beviel mij uiterst goed iig, kunt dan echt goed het verschil in werking zien. Maar geloof dat veel mensen toch iets te hoge verwachtingen hebben van trenbolone.
 
ja denk ik ook wel. mercie voor de tips
 
neuh, moet geen kwaad kunnen, maak je gewoon weken van 6 dagen. in bf zakken en gewicht toenemen is slechts voor enkelen weggelegd, dus zit daar niet zo over in. Wat je nog zou kunnen doen, is de laatste weken ipv tren E tren A pakken, beviel mij uiterst goed iig, kunt dan echt goed het verschil in werking zien. Maar geloof dat veel mensen toch iets te hoge verwachtingen hebben van trenbolone.

Dit laatste gold zeker ook voor mij, tren is niet het verhoopte wondermiddel geworden, jammer genoeg... ;-)
 
Idem.Had er ook wel meer van verwacht,ik heb zelfs de Acetaat versie,duurde bij mij 4weken voor de tren zijn werk begon te doen.
Je zou voor minder zulke hoge verwachtingen van hebben hoe sommige leden het goedje aanprijzen.
Natuurlijk wel minder leuk als het dan wat tegenvalt.
Kzou ook je laatste weken de ace nemen 75mg/ed zal je wel bevallen.
 
1-10 500mg sustanon
10-15 500mg test E
1-13 400mg trenbolone e
10-15 400mg mast E
12-17 50mg winstrol tabs

18-20 20mg nolvadex
1-15 arimedex(voorzorg tegen gyno)

ik heb er nog 5 weken mast E bij gegooit,is dit genoeg of moet dit minimum 6weken zijn?
 
is dit verstandig???
of neem ik 8 weken mast E en laat ik de test doorlopen en verschuif ik mijn winstrol???

1-10 500mg sustanon
10-20 500mg test E
1-13 400mg trenbolone e
10-18 mast E 400mg
17-22 50mg winstrol tabs

23-26 20mg nolvadex
1-20 arimedex(voorzorg tegen gyno)


of beter het ander voorstel met maar 5 weken mast er bij
 
of ga ik beter vo het eerste en zet ik mast p.
6weken mast p op 300mg per week(6dagen)
en mag ik dan de mast ook om de drie dagen zetten?
zodat ik het bij de rest kan invoeren?
 
hoeveel ben je aangekomen dan nu?
Staat nergens namelijk?

Succes verder nog!
 
kmoet zegen echt veel kilo's neem ik niet.
met dat ik in de cut zit.ben maar 2kilo bijgekomen ma sta veel harder en droger.
maar ik hoop toch van nog wat kilos te nemen.
dit is de eerste keer dat ik zo weinig gains heb, maar toch de spiegel zegt dat ik goed bezig ben
 
nu in week 10.
kmoet zegen ben de hanse dag door zeer moe en ik denk dat dit van de trenbolone komt,maar ben ook wat aan de zieke kant mss ook damé.
kmoet wel zegen mijn fysiek is totaal waardeloos geworden en dat voel ik wel in de voetbal,dat vindt ik wel een nadeel
kheb wel wat meer kracht dan van te voren,en ik oog toch een stuk droger.
of dit zeker is weet ik binnen 2 weken wand dan laat ik mij terug opmeten
 
nu in week 10.
kmoet zegen ben de hanse dag door zeer moe en ik denk dat dit van de trenbolone komt,maar ben ook wat aan de zieke kant mss ook damé.
kmoet wel zegen mijn fysiek is totaal waardeloos geworden en dat voel ik wel in de voetbal,dat vindt ik wel een nadeel
kheb wel wat meer kracht dan van te voren,en ik oog toch een stuk droger.
of dit zeker is weet ik binnen 2 weken wand dan laat ik mij terug opmeten


moet conditie zijn neem k aan..?
 
daar bedoelt ie idd conditie mee
 
T'is ne vlaming e:D
 
ja idd, ik bedoelde conditie.
en ja ik ben een vlaming:p
 
Tren is een killer voor de conditie, dat heb ik ook meermaals ondervonden, en ik liep er eveneens hondsmoe van, pfffff, was blij dat ik op het einde van mijn kuur kwam, had er even genoeg van, dat prikken EOD, die moeheid, etc...
 
deze week voor de eerste keer echt een tren hoest gekregen,dacht dat ik dood ging niet normaal.
begon al te hoesten en de spuit was er nog niet hans in.
was dat efkes schrikken
 
kmoet zegen echt veel kilo's neem ik niet.
met dat ik in de cut zit.ben maar 2kilo bijgekomen ma sta veel harder en droger.
maar ik hoop toch van nog wat kilos te nemen.
dit is de eerste keer dat ik zo weinig gains heb, maar toch de spiegel zegt dat ik goed bezig ben

spiegels zeggen niks bro...

Die tonen dat je goed bezig bent

suc6 in ieder geval!
 
heb gisteren mijn vetpercentage laten opmeten en dit was zeer goed.
ik ben van 19.9procent naar 12 gegaan in 2maand.
en ik weeg evenveel.
dus mijn cut kuur is meer dan geslaagd
 
zie nergens je stats staan, maar bijna 8% eraf en 2 kilo's erbij is niet verkeerd, dus dikke winst!

succes.
 
Heeeeel netjes kerel !!
Proficiat !!
Geen pics voor en na ?
 
Back
Naar boven