MuscleMeat

nieuwe kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aussieman

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 jan 2010
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Na 2 jaar te zijn gestopt met kuren heb ik besloten weer te beginnen met een nieuwe kuur.
Ben in de tussen tijd wel serieus blijven eten en trainen!

Nu vraag ik jullie om advies voor een nieuwe kuur:

1e: Testoviron en Deca
2e: Test en Sus

Dit waren mijn vorige kuren. Nakuur uiteraard ook gedaan. Heb met beide kuren 15 kg kunnen behouden, wat voor mij toendertijd neer kwam op 113 kilo met een vetpercentage van 10%. (nooit droger geworden trouwens)

Zou het verstandig zijn om wederom te beginnen met een deca en test of iemand een ander voorstel? Misschien beginnen met orals als oxy, winny, dianabol en daarnaast stacken met test.

Hoor graag van jullie.

mijn stats momenteel:
28 jaar
1.86 met een lichaamsgewicht van 95 kg. 12 %
4500 cal per dag. goede verhouding ewitten/kh/vetten en supplementen
 
Test en sust is het zelfde, mocht je dat niet weten weet je naar mijn mening te weinig van Roids om ze te gebruiken.

Ik vind dat je zelf er meer van moet weten en niet uitgaan wat een ander je aan(raad)praat. bulk nog een paar weken door een gooi er een cut tegenaan.

Ondertussen heb je de tijd je in te lezen over roids.

Succes,
Porter.
 
Test en sust is het zelfde, mocht je dat niet weten weet je naar mijn mening te weinig van Roids om ze te gebruiken.

Ik vind dat je zelf er meer van moet weten en niet uitgaan wat een ander je aan(raad)praat. bulk nog een paar weken door een gooi er een cut tegenaan.

Ondertussen heb je de tijd je in te lezen over roids.

Succes,
Porter.

+1 doe eerst je huiswerk en vertel ook eens wat je doel is
 
test moest zijn deca... fout van mijn kant.. Idd huiswerk genoeg gedaan!! Alleen het bekende spreekwoord door de bomen het bos niet zien...

Maar ik vraag vrijblijvend advies... En dat soort antwoorden zijn ook erg professioneel...
 
Je zou eens een oral erbij kunnen nemen,

bijvoorbeeld 500 test 400 deca 50 dboll/winny voor de eerste 4 weken

je zou ook een keer kunnen kiezen voor een ander middel dan deca, bijvoorbeeld 500 test 400 tren 50 dboll/winny voor de eerste 4 weken
 
Als je wat drogere kwaliteitsmassa wil zou ik voor tren kiezen doe ik zelf ook maar als je keihard wil bulken deca
 
test moest zijn deca... fout van mijn kant.. Idd huiswerk genoeg gedaan!! Alleen het bekende spreekwoord door de bomen het bos niet zien...

Maar ik vraag vrijblijvend advies... En dat soort antwoorden zijn ook erg professioneel...

Hoe kan iemand verder advies geven als je zelf geen opzet maakt, je geeft niet eens aan wat je wil.

Je ziet nu al door de bomen het bos niet meer??

er is zat te combineren, maar bedenk eerst wat je wil. na 2 kuren test en deca kun je eens wat anders nemen ja.
 
Tja...gewoon even hier rondsnuffelen, ligt ook aan je doel.
Maar wat Porter al zegt, na 2 kuurtjes met deca..kan je eens wat anders pakken.

Bv...
Test-Boldenone
Test-Trenbolone
Test-Masteron
Primo-Winny

Maar elk middel is weer geschikt voor een ander doel.
 
Je zou eens een oral erbij kunnen nemen,

bijvoorbeeld 500 test 400 deca 50 dboll/winny voor de eerste 4 weken

je zou ook een keer kunnen kiezen voor een ander middel dan deca, bijvoorbeeld 500 test 400 tren 50 dboll/winny voor de eerste 4 weken

zou bv niet goed zijn om 1ste 4weken dboll en laatste 4weken winny,
gestackt me test en deca uiteraard.
iemand hier ervaring mee?
greatz
 
Waarom zo moeilijk? Je hebt al een poos niet gekuurd dus je gevoeligheid zal wel OK liggen.
Persoonlijk zou ik geen deca meer nemen (voegt weinig toe en drukt je libido)

Gewoon beginnen met 500mg testoviron of sustanon per week. Hebben iets verschil in werkingsduur maar allebei testosteron.
Als je na een week of vier denkt dat er toch wat bij moet doe dan bv 200-400mg tren. Dat is altijd meer dan genoeg.
 
Back
Naar boven