MuscleMeat

Nieuwe kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shamrock

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2004
Berichten
71
Waardering
0
hallo mensen,
Dit wordt mijn tweede kuur
Eerste kuur was een test only van 500mg

Dit wordt mijn tweede.
500mg test e
300mg tren e
400mg EQ of 400mg Deca, daar ben ik nog niet uit

Kunnen jullie me helpen aub? Wil zoveel mogelijk massa erbij, maar weinig vocht, vandaar de tren die je hard maakt als ik het goed heb

Bedankt
 
ik ben nu net klaar met een soortgelijke kuur waar ik erg goed op ben gegaan.. heb zelf EQ gebruikt in zelfde dosering en ipv tren enant. de laatste weken tren acetaat gebruikt om er wat harder uit te komen.. heerlijk! misschien dus een idee om de tren voor aan het einde te gebruiken? en aangezien het je tweede kuur is zou je de tren zelfs weg kunnen laten voor wat meerwaarde in een volgende kuur.. ik heb tevens proviron gebruikt gedurende de hele kuur om het vasthouden van vocht tegen te gaan.. en dat werkte perfect! hope this helps, succes!
 
tren en deca zijn beide 19nor-androgenen, daar moet je maar eens goed overnadenken. verder zoals eclips al zei, denk dat een test,boldenone of deca goed genoeg is voor een tweede keer
 
Yeps.

Test + Bold is mooi. Eventueel afsluiten met Winny.

Tren. bewaren voor een volgende keer. :)
 
in jou geval zou ik kiezen voor:

week 1-10 500mg test en 400mg deca

week 1-4 30mg d-bol

nakuur!!!!
 
kan ik dan ook een kur doen zoals bijv 500mg test, 400mg deca en 400mg EQ?
Of moet ik kiezen tussen EQ of deca?
 
Eq. en Deca hebben geen toegevoegde waarde. Wel zorgt de combi ervoor dat je bloed dikker wordt.

Niet doen dus.
 
dus dan zou het 500mg test 400mg deca zijn. Misschien de laatste 4 weken winstrol tabs om wat harder te worden?
Oh ja is arimidex een goed idee om tijdens de kuur geen vocht vast te houden? Proviron werkt bij mij niet zo goed. En wat kan ik doen om mijn prostaat te beschermen?
 
ik wil eigenlijk zo min mogelijk vocht vasthouden. Het vocht gaat na de kuur niet eens zo goed weg. Daarom heb ik bij de dokter vochtafdrijvers gehaald.
Femara misschien?
 
femara is idd de beste optie!!!
 
Shamrock zei:
ik wil eigenlijk zo min mogelijk vocht vasthouden. Het vocht gaat na de kuur niet eens zo goed weg. Daarom heb ik bij de dokter vochtafdrijvers gehaald.
Femara misschien?

Als ik lees dat je bijv. niet weet of je eq en deca moet combineren krijg ik zo'n vermoeden dat je bijster weinig verstand van as hebt? Moet ik uit bovenstaande post opmaken dat je desondanks ook al diuretica gebruikt?? Neem maar van mij aan dat "vocht" wat niet wegtrekt geen vocht maar vet is! :)

Succes verder,
 
ik denk dat ik dat niet van je ga aannemen nee,
Als ik mijn hand op mijn lichaam leg, dan zie ik precies de witte afdruk in mijn lichaam.
Die trekt maar langzaam weg
 
Je eerste kuur was een test only kuur. Hoeveel heb je daarmee gewonnen? :)
 
Back
Naar boven