AndroidHealthClinic

Nieuwe kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Boca

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
1.916
Waardering
1.001
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Vorig jaar februari na 6 jaar weer begonnen met een kuur. Test 300/mast 200/tren200.
Tren al na een week op 6 eruit gedaan en de mast iets verhoogd. Kuur duurde 6 maanden.
Nu wil ik weer test 250 en mast 300 doen maar er nog iets bij. Geen tren. Zit te denken aan Bold of primo. Wat heeft jullie voorkeur? Of wellicht andere opties?
 
Vorig jaar februari na 6 jaar weer begonnen met een kuur. Test 300/mast 200/tren200.
Tren al na een week op 6 eruit gedaan en de mast iets verhoogd. Kuur duurde 6 maanden.
Nu wil ik weer test 250 en mast 300 doen maar er nog iets bij. Geen tren. Zit te denken aan Bold of primo. Wat heeft jullie voorkeur? Of wellicht andere opties?
Wat is je doel van de kuur?
 
Vorig jaar februari na 6 jaar weer begonnen met een kuur. Test 300/mast 200/tren200.
Tren al na een week op 6 eruit gedaan en de mast iets verhoogd. Kuur duurde 6 maanden.
Nu wil ik weer test 250 en mast 300 doen maar er nog iets bij. Geen tren. Zit te denken aan Bold of primo. Wat heeft jullie voorkeur? Of wellicht andere opties?
Zit je nog aan GH ?
 
Nee, ook al een maand of 5 mee gestopt. En of ik het weer ga doen betwijfel ik.
Bold is lekker, sommige hebben het gevoel dat ze ervan gaan eten maar ik heb liever Bold dan mast of primo
 
Maar ik wil het naast mast zetten, mast is mij goed bevallen.
 
Bold hoog doseren lees je vaak, is dat nou zo? Ben niet van de grote hoeveelheden omdat ik nog goed gain of lage hoeveelheden.
 
Mast en bold naast lage test is wel redelijke kans op laag estro met bijbehorende issues.
 
En dan de mast wat hoger doseren? 400 mg?
 
Bold hoog doseren lees je vaak, is dat nou zo? Ben niet van de grote hoeveelheden omdat ik nog goed gain of lage hoeveelheden.
Ik heb onlangs 200 bold bij test e en mast gedaan . Prima te doen , bold bouwt niet zoveel als deca maar als je langer zet kan je er prima op gaan .
 
500/200/200
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Ik ga volgende maand beginnen met 300 mg test/200 bold en 200 mast. Wil dit na een week of 8 uitbreiden naar 500 test/400 bold en mast op 200 houden. 14/20 weken ga ik dit doen.

Ik zit in dubio over het wel of niet meelopen van een A.i. ik lees op andere boards toch wel vaak dat men dit preventief laat meelopen. Maar hoe schadelijk is een a.i.? Er wordt zo makkelijk gezegd een a.i mee laten lopen maar het zijn geen snoepjes.
Zelf nooit een a.i. meelaten lopen overigens.
 
Ik ga volgende maand beginnen met 300 mg test/200 bold en 200 mast. Wil dit na een week of 8 uitbreiden naar 500 test/400 bold en mast op 200 houden. 14/20 weken ga ik dit doen.

Ik zit in dubio over het wel of niet meelopen van een A.i. ik lees op andere boards toch wel vaak dat men dit preventief laat meelopen. Maar hoe schadelijk is een a.i.? Er wordt zo makkelijk gezegd een a.i mee laten lopen maar het zijn geen snoepjes.
Zelf nooit een a.i. meelaten lopen overigens.
Geen Ai erbij nemen alleen tamoxifen bij gynovorming. Je hebt ook oestrogeen nodig in kuur en je moet het niet plat gaan leggen met Ai.

welke dosis en welke ai denk je aan btw ?
20weken Anastrozole is niet zo fijn voor je lipiden, en Aromasin(exemestaan)kan de kans op kaalheid vergroten.
IMG_0365.png
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Aromasin of ari had ik in gedachte. Moet mij verdiepen nog in de verschilen. Ik heb nooit last gehad van gyno dus daarom de vraag. Maar je leest toch wel dat men het preventief neemt.
 
Back
Naar boven