Fitness Seller

nieuwe kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fitnessboy18

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
252
Waardering
0
heey
ik wil over een maandje weer met een nieuwe kuur beginnen :p heb nu inmiddels 3 gehad.de eerste kuur was dbol gs 30mg pd 6 weken lang.
2kuur was dbol gs 30mg pd 6 weken lang met deca 200mg pw 8 weken lang.
3kuur was dbol gs 40mg pd deca 200mg pw en test 250mg pw ook alemaal van gs ben van de laatste 7 kilo gegroeid maar helemaal geen kracht vrienden die er aan zaten hadden ook geen kracht ???
dus kies ik nu voor gg of mrp.
voor mij nieuwe kuur wil ik trenbolone propionaat en winstrol gebruiken
wat voor dosering denken jullie dat ik hier voor nodig heb na drie kuren..?
weet zelf nog niet of ik wil cutte of massa als ik voor massa ga zal het vetpercantage ook wel wat dalen denk ik en dat is mijn doel om ong 10% vet uit te komen
mijn stat zijn nu 188cm 93kilo 14%
bvd fitnessboy18
 
ik denk dat je eerst eens moet nadenken wat je nu wil... cutten of massa!... weet je dat niet kun je eigenlijk ook niet een goeie kuur samen stellen... want je zult daar toch rekeningn mee moeten gaan houden...

in ieder geval volgende kuur maar zonder dbol?.. zo te lezen heb jij hier al genoeg van gehad voor verlopig.. :P

grt eddy
 
ja idd geen dboll meer haha is een beetje te giftig voor mij levertje drm doe ik het er ook niet weer bij maar ik ga dan tog maar voor massa je vetpercantage daalt dan ook wel tog een beetje ..?
 
als je met die middelen niet omhoog gaat in kracht doe je toch iets verkeerds kerel
 
en mijn andere vrienden ook cker mijn voeding was goed het was gewoon ondergedoseerd ofzo. die andere kuren gingen altijd wel goed ook veel kracht en nu niet maar heb er tog aardig wat kilo's gepakt gelukkig
 
yeah je andere vrienden ook :D als je deca test en dianabol pakt wordt je echt wel sterker.. en als je 7kg spiermassa wint mag ik aannemen dat je ook wat sterker wordt.. maargoed zou best kunnen

ontopic; ik ben niet bekend met trenbolone propionaat (?)

als je voor massa gaat zit je met test/deca goed, gooi dr gewoon een frontload in en eindig met winstrol of tren acetaat om er wat harder uit te komen.. en hoeveel je vetpercentage daalt of massa wint hangt natuurlijk grotendeels af van je voeding.. ik denk dat je beter uit bent te kiezen voor wrede massa of verliezen van vet.. en daar dan gewoon volledig voor gaat.. je kunt altijd nog een cutkuur nemen later on
 
ik wil geen trenbolone propionaat hebben :Phaha ik wil tren en ....propionaat nemen snap je
 
oke je schrijft het anders :P
 
ohh op die manier :D oke dan.. waarom propionaat? ik weet niet hoelang je wilt gaan kuren?

als het 8-10 weken zijn ben ik voorstander van stacken van eq/deca met test.. dus mijn kuurvoorstel blijft dan staande :D
 
ECLIPSE zei:
ohh op die manier :D oke dan.. waarom propionaat? ik weet niet hoelang je wilt gaan kuren?

als het 8-10 weken zijn ben ik voorstander van stacken van eq/deca met test.. dus mijn kuurvoorstel blijft dan staande :D

inderdaad gewoon 10 weken test met deca/eq ...frontloaden voor te beginnnen en afsluiten met paar weken winny..
 
ja oke omdat ik hier wel us had gelezen dat je met tren. propionate en winstrol kwaliteit massa aanzet maarja dat is met deca en test en eq ook zo daar geef ik je ook gelijk in .ik wil gewoon schone kilo's geen vochtbom haha
 
sides hoef je bijna niet te ervaren.. ik weet niet met wat voor doseringen je wilt gaan werken.. maar denk aan proviron of arimidex en consorten
 
ik zat te denken aan week 1-2 1000mg test pw
1-2 800mg eq pw
2-10 500mg test
2-10 400mg eq
6-10 50mg winny e.o.d
femara of armidex..?
nakuur met nolva en clomid
 
of moet ik die winstrol wat langer doortrekken zodat ik meteen met men nakuur kan beginnen ;)
 
fitnessboy18 zei:
of moet ik die winstrol wat langer doortrekken zodat ik meteen met men nakuur kan beginnen ;)

potverdomme je begint het te leren... :D


week:

1 frontload test 1000mg
2-10 500mg test pw
1-10 400mg eq pw
7-13 50mg winny e.o.d
1-13 0,4ml femera ed
11-13 150mg test prop. eod

week 14 nakuur

of je de deca ook beter kan frontloaden weet ik niet.... geloof dat hier verschillende meningen over zijn..

grt
 
ja je maakt wel eens een foutje he als je er niet zo goed bij na denkt na een avondje stappen . ben nu weer helder haha weet nu hoe het moet :P;). de deca zijn verschillende meningen over ik weet niet meer precies wmr je die miss wel niet hoeft te frontloaden maar dat zoek ik wel even op
grt fitnessboy18
 
Back
Naar boven