XXL Nutrition

nieuwe kuur

Bezoekers in dit topic

michael

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
150
Waardering
0
hoi boys, ga maandag beginnen met de volgende kuur.

week 1 800mg boldenone per week/50mg stanozolol per dag (tabs)
week 2 800mg boldenone per week/50mg stanozolol per dag
week 3 400mg boldenone per week/50mg stanozolol per dag
week 4 400mg boldenone per week/50mg stanozolol per dag
week 5 400mg boldenone per week/50mg stanozolol per dag
week 6 400mg boldenone per week/50mg stanozolol per dag
week 8 20mg nolvadex per dag

hebben jullie nog wat tips?
hoop een paar killo te pakken en lekker hard te worden

P.S ik ga volgende week een tattoo zetten is dit wel verstandig of kan ik beter wachten tot na de kuur.
 
6 weken winstrol tabs lijkt me wel wat te zwaar voor je lever. En boldenone moet je rond de 10 tot 12 weken lang gebruiken omdat het pas later in je kuur inkickt.
 
6 weken winstrol heeft bij mij geen problemen opgelevert met lever.

Bovendien hoef je een kuur niet noodzakelijkerwijs langer te maken omdat de halfwaarde tijd van de stoffen lang is. Dat zou inhouden dat je na een week al kan stoppen met test prop?

8 weken is heel gangbaar voor een eerste kuur van iemand.
Enige wat misschien mist is een test ester, en een nakuur.
 
waar ga je die tattoo zetten?
 
Originally posted by fer
waar ga je die tattoo zetten?

in eindhoven bij een goede vriend van me hij werkt daar in een tattoo shop maar hij doed het voor mij gewoon thuis.
 
Originally posted by michael


in eindhoven bij een goede vriend van me hij werkt daar in een tattoo shop maar hij doed het voor mij gewoon thuis.

is dit een grapje?

ik bedoel waar op je lichaam, dan weet ik hoeveel het ongeveer mee zal rekken enzo, je kuiten bijvoorbeeld zal de tattoo weinig meerekken.
 
Originally posted by fer


is dit een grapje?

ik bedoel waar op je lichaam, dan weet ik hoeveel het ongeveer mee zal rekken enzo, je kuiten bijvoorbeeld zal de tattoo weinig meerekken.

was vergeten dat ik de afspraak had gemaakt.
maar het is een slang en hij komt op mijn arm en loopt over mijn schouder door naar mijn borst.
verwacht niet zo heel veel aan te komen
 
Als het je doel is te cutten,wat ik vermoed, kan je het rustig doen, je zal geen 10-15 kilo zwaarder worden..
 
Originally posted by soulreaver
Als het je doel is te cutten,wat ik vermoed, kan je het rustig doen, je zal geen 10-15 kilo zwaarder worden..


dat is mijn bedoeling, dus kan geen kwaad
lekker man.
 
Originally posted by michael


om lekkere hard en droog te worden
Hard en droog word je van een goed dieet, niet noodzakelijk van kuren.
 
Originally posted by admin

Hard en droog word je van een goed dieet, niet noodzakelijk van kuren.

IDD Een goed dieet en genoeg cardio zijn vereisten voor droog worden, hulpstoffen kunnen assisteren.

Voor myzelf heb ik gemerkt dat ik by cutten tenminste 60 minuten cardio achter elkaar moet uitvoeren. Het dieet is voor mij minder doorslaggevend. In zoverre ik sta permanent op een calorie beperkt dieet.
 
Ik zou de boldenone 8 a 10 wkn doen. En die stanozolol gewoon 6 wkn. Ik vond 50mg p/dag teveel. Kreeg veel last van maagzuur en opvliegers. Maar misschien dat jij het beter trekt. Heb zelfde kuur gedaan.

En wat bij mij het resultaat is (dit wordt de laatste week), een kilo of 5 a 6 winst, en vet naar 10%-8%. Verder geen waterhoofd, vind ik persoonlijk heel erg belangrijk, maar daar zul je niet veel van merken.

Good luck.....
 
Originally posted by Floyd
Ik zou de boldenone 8 a 10 wkn doen. En die stanozolol gewoon 6 wkn. Ik vond 50mg p/dag teveel. Kreeg veel last van maagzuur en opvliegers. Maar misschien dat jij het beter trekt. Heb zelfde kuur gedaan.

En wat bij mij het resultaat is (dit wordt de laatste week), een kilo of 5 a 6 winst, en vet naar 10%-8%. Verder geen waterhoofd, vind ik persoonlijk heel erg belangrijk, maar daar zul je niet veel van merken.

Good luck.....


hoeveel % vet begon je mee? heb je met de boldenon de zelfde hoeveel heden aangehouden als mij ? kon je duidelijk merken dat de boldenone inkickte.
 
Wat is de verhouding mg/ml eigenlijk van Boldenone ?
Ik las ergens 50 ml/ 1ml, als dat zo is moet je aardig wat ml zetten in de week...
 
Verhouding mg/ml Boldenone hangt af van het merk.
Ikzelf heb hem van Generic Supplements (Boldenone undecylenate). Deze is 200 mg/ml (!)
Een vriend van mij had die Ganabol. http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=3472
Daar moet je idd flink wat van zetten om er profijt van te hebben.

Die van GS bezit ook nog eens een stof waardoor de injecties pijnloos zijn. (painless injections deu to ba/bb)

Ben op dit moment aan het kuren met deze Boldenone.
Zie kuurlogboek:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6812

Heb nog een linkje met wat info over GS:
[Link niet meer beschikbaar]

GrtZ
 
Hee Michael, week 1&2 600mg, en tot 3 t/m 10 400mg
Helaas eerste 4wkn niet kunnen trainen door een kneuzing in m'n hand, Laatste 6wkn 30/40mg winny p/dag.

Inkickte, van die boldenone heb ik in principe niks gemerkt dat ik echt iets begon te merken, dat heeft te maken gehad met die zere hand van me. Maar op een gegeven moment ging het trainen wel heel erg lekker, vooral armen zijn dan gruwelijk.

Ik heb altijd laag in de beef gezeten, nooit meer dan 12%. En nu ik zou het echt niet weten, ik merk wel dat ik steeds droger begin te worden, train nu drie weken buik, en wat rennen erbij, en je ziet het echt meteen vrijgoed.
 
[
Inkickte, van die boldenone heb ik in principe niks gemerkt dat ik echt iets begon te merken, dat heeft te maken gehad met die zere hand van me. Maar op een gegeven moment ging het trainen wel heel erg lekker, vooral armen zijn dan gruwelijk.

Ik heb altijd laag in de beef gezeten, nooit meer dan 12%. En nu ik zou het echt niet weten, ik merk wel dat ik steeds droger begin te worden, train nu drie weken buik, en wat rennen erbij, en je ziet het echt meteen vrijgoed. [/B][/QUOTE]

zo lekker man , alleen jammer van die eerste weken. ik wil zelf de eerste 2 weken beginnen met 800 mg en de laaste met 400mg.
en ed 50 winny. was dit je eerste kuur? hoor vaak dat je boldenon niet als eerste kuur moet gebruiken. maar hoor ook weer vaak dat het het wel kan. wat denk jij?
 
Waarom zou het niet als eerste kuur kunnen? Waarom zeggen die anderen van niet? Kan mijn inziens prima. Realiseer je alleen dat het een langwerkende ester is en dat je in geval van bijwerkingen niet even kan stoppen en dat je een dag later ervan af bent.
 
Back
Naar boven