XXL Nutrition

nieuwe kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yep, maar de bijwerkingen die ik van de boldenone had, zou het eigenlijk niet weten, weinig dus. Eerste weken idd k*t, en heb der trouwens nog steeds last van, maar kan nu wel weer 100% trainen. Was idd eerste kuur, ben opzich wel tevreden. Gaat op een gegeven moment wel hard, en gezien de bijwerkingen prima zo.

Heb een iets dikkere kop gekregen, zelf valt het me niet op, maar heeft waarschijnlijk ook met dat buitensporige eetgedrag van me te maken. Wordt nu wel minder, door die winny perhaps?... De doelstelling die ik had/heb is 90kg gaan wegen bij 1.90cm en een beef van 11-8% (wat wel realistisch is, hou ook van een biertje en laat m'n junkfood al helemaal niet staan). Zit nu op een 85,8 dus der ken nog wel wat bij. Ben sinds december vorig jaar in totaal 8kg aangekomen, en vet is gelijk zoniet gedaald.

Massakuur is voor mij nooit optie geweest, je wint meer spier, maar ik wil niet buitensporig groot worden zo opeens. Weet het ben absoluut een uitzondering hier, want de enige reden om te kuren is hier doorgaans zoveel mogelijk massa winnen, in mijn geval iets groter worden en droog blijven, dat kan dus ook met een dieet en voldoende rust....blabla bla. Gewoon goed trainen, veel eten, dan moet het wel goed komen. Hou je mooie droge spiermassa over. Is niet verkeerd toch.....

gr
 
Originally posted by Floyd

Massakuur is voor mij nooit optie geweest, je wint meer spier, maar ik wil niet buitensporig groot worden zo opeens. Weet het ben absoluut een uitzondering hier, want de enige reden om te kuren is hier doorgaans zoveel mogelijk massa winnen, in mijn geval iets groter worden en droog blijven, dat kan dus ook met een dieet en voldoende rust....blabla bla. Gewoon goed trainen, veel eten, dan moet het wel goed komen. Hou je mooie droge spiermassa over. Is niet verkeerd toch.....

gr

Mee eens. Grote sprongen in spiergroei kunnen allerhande klachten met zich mee brengen mbt het skelet (gewrichten) en zenuwen/pezen en huidscheuringen. No offence, maar af en toe lijkt het hier echt of test een rage is.

http://www.ergogenics.org/testo.html
[Link niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by soulreaver
Waarom zou het niet als eerste kuur kunnen? Waarom zeggen die anderen van niet? Kan mijn inziens prima. Realiseer je alleen dat het een langwerkende ester is en dat je in geval van bijwerkingen niet even kan stoppen en dat je een dag later ervan af bent.

De hoogste doseringen waar ik van heb gehoord liggen - voor mannen - rond de 800 mg per week. De absolute bovengrens is ongeveer 1000 mg per week. Daarbij kan serieuze schade aan je lever ontstaan. Ik ben geen liefhebber van megadoseringen, en al helemaal niet als het gaat om boldenon. Paarden krijgen iets meer dan een milligram per kilo per drie weken.(8) Als je gaat rekenen, zie je meteen dan sporters behoorlijk wat meer nemen dan paarden. Voldoende reden om de doseringen bescheiden te houden: tot 50 mg voor vrouwen, tot 400 mg voor mannen.


De vermannelijkende werking van boldenon ligt zoals gezegd net iets boven die van primo. Toch is zowel voor mannen als voor vrouwen boldenon niet geschikt als middel voor een eerste kuur. Ondanks al zijn goede eigenschappen is boldenon daarvoor gewoon te zwaar.
http://www.ergogenics.org/boldenon.html
 
Je kunt winstrol best 6-8 weken nemen. Liever 6 dan 8. Ik zou de dosis alleen wat lager houden zo'n 30-40 mg p/d.
Mischien de EQ verlengen naar 10 weken en dan vanaf week 4 de winny's erbij.

Succes
 
Originally posted by JuggerNaut


Mee eens. Grote sprongen in spiergroei kunnen allerhande klachten met zich mee brengen mbt het skelet (gewrichten) en zenuwen/pezen en huidscheuringen. No offence, maar af en toe lijkt het hier echt of test een rage is.

http://www.ergogenics.org/testo.html
[Link niet meer beschikbaar]

Wat kan die Willem Koert toch slap lullen. Even een paar quotes:


Als je je beperkt tot anabolen als deca en primo, dan is de kans dat je problemen krijgt klein. Maar als je aan Testosteron begint, dan gaat dat verhaal niet meer op.

Maandenlange libidioproblemen, tijdens je kuur libidio problemen, niet te bestreiden gyno... kleine kans op problemen?? **** off man..



Heus - bulken is uit. Begin er niet aan. En al helemaal niet als je kuurt met Testosteron.


????? Die gast spoort echt niet..


Stacken met Primo, ook een DHT-middel, is echter geen goed idee. Je gaat er idioot veel water door vasthouden.

???? Dit verhaal heb ik dus ook nog nooit gehoord..
 
Ook leuk, minder test. wordt er gebruikt en meer primo en deca volgens hem. Het stomste wat je nu al beginner kan nemen is primo, de kans dat je fake hebt is 90% zo niet meer. Deca only knalt je libido eraan wat maanden duurt voor die weer 100% is.. Nee sorry, maar willem slaat de plank volledig mis.
 
Originally posted by michael


De hoogste doseringen waar ik van heb gehoord liggen - voor mannen - rond de 800 mg per week. De absolute bovengrens is ongeveer 1000 mg per week. Daarbij kan serieuze schade aan je lever ontstaan. Ik ben geen liefhebber van megadoseringen, en al helemaal niet als het gaat om boldenon. Paarden krijgen iets meer dan een milligram per kilo per drie weken.(8) Als je gaat rekenen, zie je meteen dan sporters behoorlijk wat meer nemen dan paarden. Voldoende reden om de doseringen bescheiden te houden: tot 50 mg voor vrouwen, tot 400 mg voor mannen.


De vermannelijkende werking van boldenon ligt zoals gezegd net iets boven die van primo. Toch is zowel voor mannen als voor vrouwen boldenon niet geschikt als middel voor een eerste kuur. Ondanks al zijn goede eigenschappen is boldenon daarvoor gewoon te zwaar.
http://www.ergogenics.org/boldenon.html
Als ik jouw een goede tip kan geven: vergeet die ergogenics site (er staan soms leuke verhaaltjes in , maar daar blijft het dan ook bij verhaaltjes. Boldenone is IDEAAL als eerste kuur

Het vermannelijkt helemaal niet (vervrouwelijkt een heel klein beetje door aromatisering)
Het is een gezond middel in vergelijking met deca, omdat het minder suppresief werkt op je axis. (minder aromatisering)
Het is bijna niet hepatoxisch, kan door zowel mannen als vrouwen worden gebruikt.
En dosseringen van dieren met mensen vergelijken gaat niet op: een dier kan groeien op veel minder - het zal altijd beter reageren; meer receptoren, minder myostatine en meer potenieel.

Als ik iets kan aanraden als eerste kuur, dan is het wel test/boldenone, en ik weet ook verdomd goed waarmee ik bezig ben, want ik pas dit in praktijk toe!
 
Originally posted by soulreaver


Wat kan die Willem Koert toch slap lullen. Even een paar quotes:
Och die Wilem Koert is echt nog van de oude stempel, daarmee bedoel ik niet dat we nu meer riskeren, nee maar wel dat hij de feiten door elkaar gooit.

Maar dat krijg je als een journalist zich met anabolen gaat bemoeien...
 
Tjah, ag ieder z'n vakgebied en zijn voorkeuren. Ik ben een rasechte leek vergeleken met sommige mensen hier.

Maar wat Juggernaut zegt klopt wel enigzins, alleen wil ik het woord 'test' vervangen door het woord 'massa'. Als je geen test zou gebruiken in een kuur ben je meteen idioot bezig, als je geen 100kg wil gaan wegen, dit vanwege verschillende redenen, en dus geen zware massa kuur tot je wil nemen omdat de resultaten te goed zijn, ben je dom bezig, moet je niet kuren. En gewoon meer eten en slapen.....

Das toch first class BS. Ik heb een kuurtje winny/boldenone achter de rug, weeg nu 86kg. Das volgens mij meer dan 6kg meer dan 8wkn terug. Prima toch, vet schommelt rond de 10%. Weinig bijwerkingen gehad tot nu toe. Nolva ligt klaar, de leverbeschermers worden ook aangeschaft. Prima toch. Ben tevreden zo.

En dat Willem Koert een andere mening heeft over bepaalde producten en misschien minder bekend is met de huidige markt, dat kan. En dat hij primo en deca aanraadt, tjah is misschien niet bepaald een potente formule. Maar dat fabeltje dat alles op basis van test zou moeten, dat zie ik dus zoals het ook is, als een fabeltje. Niks moet, het kan.....
 
Je moet het ook vanaf de andere kant bekijken, waarvoor kuur je: a. om te cutten b. om massa.

a. behouden van je spiermassa
b. vergroten van je vetvrije massa

neem wel dat test. de enige steroide is die een lichaamseigenstof heeft. ook is het werelds beste massabouwer en als een van de weinige niet slecht voor de lever. oftewel iemand weegt 80 kilo en wil 100 wegen. 1 kuur test geeft 10 kilo bv. na 2 kuren zit die op 100, neem elk jaar 1 kuur en je bent er en hersteld volledig. nou ga je andere middelen nemen en heb je 4-5 kuren nodig voordat je die 100 bereikt. Wel 2,5x meer kuren. de stelling dat je wel massa erbij wilt maar dat het niet voor de omgeving ineens op mag vallen, dat vind ik totaal bs. waarom kuur je dan? als je 2-3 kilo zwaarder wilt worden, eet dan nog even flink wat cal's extra, neemt wat extra supps en je bent er ook. WK beweren dat deca mild is?? leg dan ook uit dat het androgeen mild is maar voor de rest totaal niet mild. primo is amper te krijgen, grote kans dat je testo zet als je fake hebt zonder dat je het weet. Waarom is iedereen zo huiverig voor testosteron?? Daar ben ik wellis benieuwd naar.
 
Test hoeft niet perse in elke kuur te zitten, maar dat een beginner met deca, primo of d-bol moet starten, omdat het minder "ongezond" of minder "gevaarlijk" is, dat is ook BS.

Er bestaat niet zoiets als een 100% "veilige" roid, nu waarom kiezen we test als basis? Omdat het de belangrijkste androgeen is voor de man. Het kan de gezondheid verbeteren en geeft de meeste massa voor de goedkoopste prijs en de neveneffecten zijn bij verstandig gebruik zeer goed te minimaliseren. Als je weet dat je op test goed reageerd, dan kan je hier conclusies uit trekken voor volgende kuurtjes om de dosseringen te bepalen. Verder hoor je wel eens als argument dat een eerste kuur aftasten is welk efect het op je zal hebben en dat d-bol dan beter is omdat je metteen kan stoppen als het misgaat. Dit kan je ook gemakkelijk weerleggen: test is te krijgen op water of olie basis, met korte of geen ester. Je kan dus stoppen wanneer je wilt. Je loopt nooit gevaar op leververgiftiging, je cholesterol stijgt niet extreem, bloeddruk schiet niet de hoogte in enz.

Hoeveel kuurtjes denk je dat je moet doen met primo of deca om dezelfde resulaten te halen? Wie wil er nu niet in een eerste kuur zoveel mogelijk gewicht winnen? Zelfs als je niet groot wilt worden, dan nog is het veel verstandiger om 1 goede, gezonde en effectieve kuur te doen dan 3 ongezonde, lichte , zwakke kuurtjes.

Men moet eens van het idee afstappen dat mensen die geen ron coleman willen worden maar geen test moeten nemen en genoeg hebben aan deca/primo/winstrol ed.
Groot worden vergt wel wat meer dan een paar massa kuurtjes. Je voeding en training bepalen een veel groter deel.
 
Originally posted by soulreaver
Je moet het ook vanaf de andere kant bekijken, waarvoor kuur je: a. om te cutten b. om massa.

a. behouden van je spiermassa
b. vergroten van je vetvrije massa

neem wel dat test. de enige steroide is die een lichaamseigenstof heeft. ook is het werelds beste massabouwer en als een van de weinige niet slecht voor de lever. oftewel iemand weegt 80 kilo en wil 100 wegen. 1 kuur test geeft 10 kilo bv. na 2 kuren zit die op 100, neem elk jaar 1 kuur en je bent er en hersteld volledig. nou ga je andere middelen nemen en heb je 4-5 kuren nodig voordat je die 100 bereikt. Wel 2,5x meer kuren. de stelling dat je wel massa erbij wilt maar dat het niet voor de omgeving ineens op mag vallen, dat vind ik totaal bs. waarom kuur je dan? als je 2-3 kilo zwaarder wilt worden, eet dan nog even flink wat cal's extra, neemt wat extra supps en je bent er ook. WK beweren dat deca mild is?? leg dan ook uit dat het androgeen mild is maar voor de rest totaal niet mild. primo is amper te krijgen, grote kans dat je testo zet als je fake hebt zonder dat je het weet. Waarom is iedereen zo huiverig voor testosteron?? Daar ben ik wellis benieuwd naar.


Dat vraag ik me ook af,, waarom is iedereen zo huiverig voor test ??

Ik ben het volledig met Soul eens, hoe je het ook keert of draait ..test is de basis van elke kuur.Kort maar krachtig..
 
Mooi geschreven Soul, maar ik zeg niet dat je bang moet zijn voor test. Ik vraag me alleen af waarom het altijd test moet zijn. Het kan dan wel lichaams eigen stof zijn, maar met zulke doseringen....? waar hebben we het dan over. Ik heb naar mijn mening een prima resultaat gehaald met een kuur zonder test. En van primo weet ik dat de helft fake is, en deca.....tjah....ik ben iemand die z'n lul graag gebruikt, dus eveneens geen optie. Dus vanuit dat oogpunt was die winny/boldenone stack geen verkeerde keuze, van Generic dus dat zat ook goed.

En ik zeg niet dat ik test nooit ga gebruiken, maar het is gewoon een fact dat er hier alleen wordt gesproken over kuurcombinaties met test. Stel je stack cq kuur samen; 'test en iets uit de rest' Das toch onzin, ook al is test misschien het meest potente en veilige roid die te krijgen is. Ik word er persoonlijk een beetje simpel van dat het altijd weer is, test dit en test dat, gebruik je geen test in je kuur?......"Waarom kuur je dan, ga dieeten ofzo".

En ik ga hier Willem Koert niet verdedigen, ik ben zijn messenger niet. Ik zou het trouwens wel boeiend vinden een soort discussie tussen een aantal mensen hier en hem te zien. Met BigCat erbij, hoewel hij volgens mij al 'onder vuur ligt' op bodybuilding.com.

En btw, de redenen die ik heb om niet opeens 15kg meer op de weegschaal te leggen zijn subjectief, en voor mij heel belangrijk.

Dit merk ik de laatste tijd veel uit m'n omgeving; Heeft er iemand weleens stilgestaan bij het feit, dat als jij in 2mnd 15kg (circa20% van je oude lichaamsgewicht) zwaarder wordt, iedereen in zijn omgeving weet dat hij roids gebruikt. Ik hang 5uur p/week onder de ijzers, hou me veel bezig met het eten etc etc. Die waardering die veel mensen hadden voor je inspanningen is dan weg. Je bent die gebruiker, breed uit het potje, en die inzet.......welke inzet. Zo denken de meeste mensen dan. Vind ik jammer.

En ik ben niet van plan veel te gaan kuren, mijn streefgewicht + beef% liggen al behoorlijk in de buurt. Geef je wel gelijk als je met die lichtere kuren (wat betreft spiertoename) 120kg wil gaan wegen, zou beetje lomp zijn idd.

groeten
 
Iemand mijn visie gelezen?
 
Back
Naar boven