Fitness Seller

nieuwe kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Psycho_thug

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 okt 2003
Berichten
29
Waardering
0
guys wat vinde jullie ervan, ik zal eerst zegge wat ik al heb , en wat ik van plan ben om te doen en bijbestellen.

ik heb hier dus nu liggen ,
* 20x omnadren van jefla is besteld via site met doosjes en lijke zeer echt.
* 1x decaject 200 ook via de site en is met die blinkende sticker dus echt ;-)

ben nu van plan dan om nog 1 decaject van 10ml bij te nemen 24 pille clomid en dan weet ik niet wat ik moet doen 30 tabs van androlic 30 dage dus of voor 30 dage dianabol aan 40mg per dag dus ...

week 1-4 : 500mg omnadren, 400mg deca , 50mg perdag androlic op de dbol
week 5-10: 500mg omnadren , 400 mg deca
week 12-14 clomid 50mg

wat denke jullie ervan ,
wil het dan nog same nemen met amino tabs , whey shake en mss nog creatine.

(is 2de kuurtje ma nu ns n fansoenlijke)

WAT MOET IK DOEN DUS , ANDROLIC OF DBOL
 
kerel da komt nie echt over alsof ge weet wa ge bezig zijt. aas zijn geen speeltjes en androlic is heavy shit op de lever.
geef eens u stats, hoelang ge traint en wa was u vorige kuur ,dan kan ik u helpen!
 
19j
1m74
78kg
11%
39 armomtrek
115cm borstomtrek
eerste kuurtje was deca 400mg met sus 500mg 6 weken
daar was ik toch aardig al van bijgekome en bijna nx verloren 1kg
 
hahaha 19 jaar hou maar op kerel.. hier ga ik niet verder op in! veel plezier ermee..
 
ja da heb ik allemaal niet gevraagd , ik heb gewoon gevraagd als die samenstellnig goed is en welke het beste erbij past , androlic of dbol , sommige hebbe mij gezegt dat je bij androlic meer vet aanmaakt dan bij dbol , maar adt normaal de androlic toch beter is en sterker , en JA!! ik weet da hij zeer sterk (giftig is voor de lever)
ik wil dus alleen antwoordt als die cycle goed is en welk het beste erbij past
BEDANKT
 
eerste kuurtje was deca 400mg met sus 500mg 6 weken
daar was ik toch aardig al van bijgekome en bijna nx verloren 1kg[/QUOTE]

sorry kerel ma als eerste kuur 2 x sus + 2 x deca per week is echt nie slim geweest, ik weet niet hoeveel ge ervan was bijgekomen, ma met de helft was da ook wel gelukt.
wanneer heb ge u eerste kuur gdaan?
ik zou die androlic al ma laten voor wa het, ik zal u maar wa tips geven, want kuren gaat ge toch doen, ma doe het dan tegoei.

ik zou dan gaan voor:
week 1-8: Omnadren 500mg
week 1-8: Deca 400mg
week 1-4: Dboll 30mg/dag
 
ik was gegaan van 68 naar bijna 80 en dan blijve hange op 78 , en nu nog maar heb wel mijn % n heel stuk naar onder getrokke , en ben nu 11% ongeveer 6pack zie je al bijna volledig duidelijk. maarja ,
dus gewoon dbol pakke 30mg , bedankt ;-) en geen clomid erbij neme op laatste of geduurende de bdol sommige raden het mij aan tijdens de dbol of gedurende de hele kuur.
1ste kuuur was iets voor september 2004 dus is al bijna n jaar gelede , ik ga beginne in augustus ik denk de 7de.
toch bedankt ;-)
 
ah goed dat je zoalng die kilos hebt vastgehouden, waarsch had je nog veel kilos knn halen zonder te kuren, maar dat is bij de meesten(kzeg niet allemaal) het geval.
en jawel je moet clomid nemen van week 11-14, maar als ik jou was zo ik er ook nog wat proviron bijnemen tijdens de kuur, of een aromatase remmer zoals liquidex of femara.
wat wil je hier eigenlijk mee bereiken, wil ja harde kilos of wil je pure massa waar toch wel vocht en vet bijzit? anders zou ik je aanraden week 8-11(dus de overgang naar de nakuur, winstrol depot te zetten op 50mg EOD om de gewonnen kilos wat harder te maken en zodat het vocht wat wegtrekt.
 
ik zou toch goeie vaste massa wille heb ja zonder al te veel vocht en vet , klein beetje kan geen kwaad maar ni da ik 3-4 kg of meer vet en vocht bijkom, dan is ook weer alles naar de klote, ja dan proviron erbij bestellen dat komt inorde.
en dan winstrol nemen? , hmm waterbasis zie ik ni zo echt zitten
 
ja als ge nu 11% zit zulte ge wel ewa stijgen naar de 13-14 met dboll,deca en omna.
die winny ject is good stuff kerel, het vocht gaat daardoor wegtrekken en de kilos worden harder.
als je kuurt doe het dan goed en doordacht !
en lees u PM
 
Waarom geven jullie mannetjes van 19 advies?? alsof dat aankomt en doordringt, als je 19 jarige advies mag geven mag dat ook aan 17 jarigen en aan 15 jarigen etc, gaat ie geval nergens meer over imho.
 
Dat ben ik niet met je eens..(en leer je eens typen)ik zeg niet dat het slim is om zo vroeg te kuren maar hij gaat het toch doen dus kan je beter hem heel goed advies geven. En laatst stond bij pro-foto's ook een gast van 19 die huge was (die ook aardig wat gekuurd zal hebben). Dan wordt er niks gezegd over de leeftijd (tis maar een vb).

En ik denk niet dat er veel jongens/mannen zijn die gekuurd hebben voordat ze op hun naturel max zaten. Dus eigenlijk vind ik niet dat er zo gedaan moet worden over jongens die met 19 gaan kuren (en er WEL veel verstand van hebben) tov jongens van 18-19 die ff snel een dbol only kuurtje willen nemen om te patsen. Je moet natuurlijk wel al zker een paar jaar trainen anders vind ik het echt uitgesloten.
 
En waarom zou een 17 jarige minder trainingservaring en verstand van hebben als een 19 jarige? het is beide te jong gewoon.
 
TonyYeyo zei:
En ik denk niet dat er veel jongens/mannen zijn die gekuurd hebben voordat ze op hun naturel max zaten.

En dat ben ik nou niet met jou eens ;)
 
Ik vind het ook absurd, 19 jaar en dan al (zo zwaar) kuren.

Ik zou het ook zeker afraden en geen advies geven. what the **** man zijn ballen hebben net door hoe ze testosteron moeten aanmaken.

De enige leverschade die iemand van 19 zou moeten krijgen is van een "BrEeZaHtJe" in de kroeg, niet van een hele lading dianabol pillen.
 
begrijp niet wat n hoop gelul hier altijd moet zijn over jongens van jonge leeftijd ik traint nu al 2,5 mjin eerste kuurtje was 1 jaar gelede , om wat op te pompen. nu ben ik al n aardig eind op weg, en ik durf te wedden dat er niet veel zijn die n rug lijk mij hebben , zelf niet in mijn gym zijn zelfs manne die na mij kome van 30j die jaloers zijn op mijn rug , en voor ik kuurde had ik al n zeer goede rug , en ik weet goed genoeg wa k bezig ben en welke risico´s eraan hange , dat is nu eenmaal iets wa ge moet DURVEN nemen en ik ben bereid da ervooor te doen want tenslotte iedereen die op het podium staat heeft wel 1 of andere AAS in zijn lijf gehad , en late we zwijgen over USA
 
1) Ik begrijp er bar weinig van. Probeer volgende keer eens ABN.

2) 19 is te jong om te kuren. Check de Board regels.

6. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerking en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je post.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1615

3) Je kennis om op een verantwoorde manier AAS te gebruiken is te laag. Lees je eens in wat het allemaal doet eerst voordat je je lichaam schade toebrengt.

4) Dit topic gaat dicht dus. Luister naar het advies om nog even niet te kuren. In die tussentijd optimaliseer je je voeding, leest je in en dan kan je over een tijdje weer aan kuren denken.

Inleesmaterie:


AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven