Fitness Seller

Nieuwe laptop aangeschaft, is het iets? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

avg

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.172
Waardering
64
Ik ga vrijdag een partijtje netwerken en wilde weten of de laptop die ik vandaag heb aangeschaft er voor geschikt is of niet.

Ik ben er helemaal uit op het gebied van spellen en had gehoopt dat iemand van hier het wist of het wat uithaald. In de winkel zeiden ze dat het een goede keus is maar dat is het meestal als je daar wat koopt ;)

Het gaat om een HP dv5264 laptop met de volgende specs:

Merk processor : Intel
Type processor : Core Duo T2300
Kloksnelheid : 1.66 GHz
Cachegeheugen : 2048 KB
Bustechnologie : 667 MHz
Intern geheugen : 1024 MB
Harde schijf : 120 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : nVidia GeForce Go 7400 TurboCache
Grafisch geheugen : 256 MB
Shared videogeheugen : ja
Modem : 56k6 V.92
IEEE 1394 : ja
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 3x USB 2.0
TV-out : ja
Touchpad : ja
Accu : Li-ion
PCMCIA : ExpressCard/54
Schermformaat : 15.4 inch
Widescreen scherm : ja
Besturingssysteem : Win XP home (NL)
IRDA : nee
WiFi : 802.11g
Garantie : pick-up & return
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : nee
Ingebouwde webcam : nee
Nummeriek toetsenbord : nee
Geheugenkaartlezer : ja


Enigste spellen waarvan ik weet dat er gespeeld gaat worden is Ages of mythologie, warcraft3 en medal of honour. Voor de rest heb ik geen flauw idee wat er zoal gespeeld word bij zoiets?

Ik kan niets kwa benchmarks vinden met eenzelfde grafische kaart om wat te vergelijken. ???
 
Is het voortaan niet verstandig eerst te gaan kijken wat je wil hebben, en het dan te gaan kopen???

Anyways, volgens mij heb je geen game laptop aangeschaft, maar ik ben nog niet zo bekend met de duo core's dus dat kan een ander beter vertellen.
 
heb 2 dagen zelf iets gelijkaardigs gekocht, maar denk niet dat hij geschikt gaat zijn voor het allerbeste/nieuwste op het gebied van gaming.
 
De allernieuwste spellen red je niet , zoals ghost recon, BF2 enz. Maar merendeels zul je wel aardig kunnen spelen . Je had eigenlijk beter even kunnen wachten op de core 2 duo . Maar met deze kun je heel aardig mee uit de voeten
 
Is het voortaan niet verstandig eerst te gaan kijken wat je wil hebben, en het dan te gaan kopen???

Anyways, volgens mij heb je geen game laptop aangeschaft, maar ik ben nog niet zo bekend met de duo core's dus dat kan een ander beter vertellen.


een geforce 7400 GO met 256 mb en 1024 mb-ram geen game laptop? Je zal er geen doom 4 op 1600x1200 met 8x FFSA en 8x AA mee draaien, maar je kan er goed mee gamen hoor :)

draai 3dmark2006 maar even.. en als je rond de 2000 punten haalt zit je wel goed :)
 
Ik heb de laptop vrijdag meegenomen met een partijtje lannen en de spellen flatout 2 (op 1280x1024 met 32 bit), warcraft 3 frozen throne en medal of honour speelden er vlekkeloos op
Ik ben dus best tevreden met de prestatie's dag
 
een geforce 7400 GO met 256 mb en 1024 mb-ram geen game laptop? Je zal er geen doom 4 op 1600x1200 met 8x FFSA en 8x AA mee draaien, maar je kan er goed mee gamen hoor :)

draai 3dmark2006 maar even.. en als je rond de 2000 punten haalt zit je wel goed :)

Ik heb alleen 3dmark 05 gedraaid op mijn laptop: 3750 punten, wat heb jij?
 
Net maar even 3dmark 06 gedownload en gedraaid: 2211 punten. :cool:
 
Waar haal je dat programma vandaan?

edit laat maar ik zie net je topic :D
 
Back
Naar boven