Fitness Seller

Nieuwe laptop wil Vista niet installeren! @!#$ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2003
Berichten
8.755
Waardering
88
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Heb ik eindelijk mijn nieuwe laptop waar ik zo lang naar uitgekeken heb. Wil dat $%$&%^& Ding Vista niet installeren, terwijl dat volgens de verkoper automatisch zou moeten gaan. Maat dat kloteding doet niks en geeft alleen maar een melding "operating system not found". Ik heb de BIOS naar harddisk booten gezet en een harddisk test gedaan. Maar dat helpt niet.

Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan proberen behalve terug gaan naar de winkel om de boel daar uit te schelden en mijn geld terug te vragen.
 
en waarom zou je Vista willen installeren??? Je laptop is slimmer dan jij precies
 
Wat voor merk is het?

Ik zou trouwens niet teveel proberen en gewoon terug gaan, laat de winkel het maar oplossen. Zoals de winkelier al zegt zou het gewoon in 1 keer moeten werken, dus misschien is er wel veel meer aan de hand..
 
Wat voor merk is het?

Ik zou trouwens niet teveel proberen en gewoon terug gaan, laat de winkel het maar oplossen. Zoals de winkelier al zegt zou het gewoon in 1 keer moeten werken, dus misschien is er wel veel meer aan de hand..


Het is een HP Pavilion. Ik wil idd niet te veel proberen maar als het iets kleins eens wat ik over het hoofd gezien wil ik het nog wel proberen.
 
en waarom zou je Vista willen installeren??? Je laptop is slimmer dan jij precies

Om uit te testen of het echt zo slecht is als iedereen zegt. XP heb ik al.
 
Om uit te testen of het echt zo slecht is als iedereen zegt. XP heb ik al.
Mijn zus heeft het ook op haar laptop, opzich werkt het wel alleen is het traag en onoverzichtelijk...komt waarschijnlijk ook omdat ik er niet veel mee werk.
 
beste is gewoon meteen terugbrengen, wie weet wat er nog mis is. Normaal moet dat ding indd gewoon direct starten.
 
terug gaan naar de verkoper en zeggen van: doe het zelf ff!
 
Mijn zus heeft het ook op haar laptop, opzich werkt het wel alleen is het traag en onoverzichtelijk...komt waarschijnlijk ook omdat ik er niet veel mee werk.

Ja dat zijn de nadelen die ik idd ook al gehoord had. Maar het leuke is dat er een afstandsbediening bijzit waar je je media player mee kan bedienen. Net als je DVD speler zeg maar. Dat wilde ik nou vanavond eens uit gaan proberen. Maar dat ging dus niet door.:(
 
Als de laptop splinternieuw uit doos komt hoort inderdaad de automatische pre-install meteen te starten... je krijgt dan de OS-selectie en dan word de image van het door jou gekozen OS geladen...

Als je dus direct al de melding krijgt bij de eerste keer aanzetten van Operating system not found is er dus idd iets mis met je laptop of is ie al eerder uit de doos geweest...
 
De laptop was een showmodel en daarom 150 Euro goedkoper. Hij zal dus idd wel eens al gestart zijn ook al beweerden de verkopers van niet. Maar goed dat zal me een zorg zijn ik ben teruggegaan hebt het probleem uitgelegd en vrijdag staat er een spik splinternieuwe voor me klaar :)
 
De laptop was een showmodel en daarom 150 Euro goedkoper. Hij zal dus idd wel eens al gestart zijn ook al beweerden de verkopers van niet. Maar goed dat zal me een zorg zijn ik ben teruggegaan hebt het probleem uitgelegd en vrijdag staat er een spik splinternieuwe voor me klaar :)

goedkoper of niet, garantie heb je zowiezo.. ga even langs de winkel en vraag een nieuwe :D

ikzelf heb ook een Pavilion met XP erop, men vriendin een 1jaar nieuwere Pavilion met Vista en de mijne loopt vaak sneller ^^

remote control is zeer handig als je films op je tv bekijkt ;)
 
Back
Naar boven