MuscleMeat

Nieuwe lay out 12-01-'03 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Er is een nieuwe standaard lay out, als je naar de oude (paarse) terug wil dan kan dit ofwel onderaan het board "Change Style" ofwel in je user CP bovenaan het board onder 'opties'. :)
 
Ik vind dit wel een nette layout.
 
Prachtig gedaan!!!
Eindelijk geen vergissing meer mogelijk met de bb.com fora...
 
Ja ziet er wel cool uit T :thumb: Ik laat 'm hier op staan
 
Ik ben er ook blij mee. Het heeft wel sT
 
mooie chrome knoppen maar ik vind het te donker.
 
De witte letters vind ik mooi, maar de achtergrond iets te donker (lees somber).. heb er nu moeite mee te zien welke draad actief is of niet.
Ik zal eens kijken of er iets vrolijkers van te maken is en toch die leuke witte letters behouden.. groen misschien?

Espi
 
Iedereen bedankt voor de positieve maar ook eerlijke commentaar :)
Verder wie het te donker vindt raad ik aan voorlopig terug te gaan naar de oude lay out, dit doe je best via het control panel en kies voor opties volledig onderaan.
De drop down op de homepagina kan ook maar zal mogelijk terug springen naar deze style als je cookies wist.
 
Ik vind het donker wel lekker kijken, vooral 's avonds bij lamplicht. Ik heb eerder mijn computer zeer donkere achtergrondkleuren (donkerblauw met grijze letters) gegeven, omdat dan mijn ogen niet zo vermoeid werden (geldt niet bij daglicht) en ik makkelijker kan slapen als ik gelijk van de compu in bed stap. Dus wat dat betreft: prima, T! :thumb: Deze zomer zie ik weer wel verder ;)
 
:cool: deze nieuwe layout.
Vindt hem dus niet te donker, is, naar mijn mening, zelfs duidelijker dan de oude layout.

T :thumb:
 
Even mijn complimenten voor de nieuwe Lay-out. Ziet er keurig uit!!!
 
Ik heb direct de oude weer aangezet
 
kHeb ook de oude aan staan ..... ik hou wel van die lichte kleuren werkt wel prettig :D
Maar voor de liefhebbers de donkere kleuren :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
mooi hoor die omlijning.
Ik zou alleen niet zoveel ruimte van de zijkant afsnoepen. :p
 
Het forum ziet er nu echt cool uit :cool:

:thumb:
 
En het ironische is, nadat ik het bericht heb geplaatst het forum vanzelf weer terugsprong naar de oude layout???
 
LOL, bij mij springt ie af en toe spontaan naar de oude lay-out...
iemand anders die dit ook heeft?
 
Back
Naar boven