MuscleMeat

Nieuwe lockdown... motivatie meer kapot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Junowit

Novice
Lid geworden
18 dec 2021
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Ja hoor weer een lockdowns jongens we maken weer is NO GAINS. Moet nu weer de baby gewichtjes thuis pakken en maar weer maintainen. Zelf train ik nu 3 jaar eigenlijk 2 maar 2020 noem ik geen jaar en dit jaar ook niet want we hadden maar 5-6-7 maanden te trainen volgens mij van mei tot december vandaag. Nu ging ik al minder naar de gym eerst trainde ik 6 dagen per week voor 2 jaar lang en dat is lager gegaan naar ongv 4-5 dagen sinds al die lockdowns maaarrrrr nu alweer zo een fking lockdown. Ja me motivatie is kapot alleen pas als ik zeker weet dat die hele corona pandemie klaar is ben ik vast weer 6 dagen per week in de gym elke spier 2 keer per week. Ik heb nu al weer dat rotgevoel van wat ik nu ga doen, want de gym is een grote deel van me leven en ik hou me er al 3 jaar lang elke dag mee bezig niet alleen gym maar ook cal, macros bijhouden en voeding bestuderen voor een perfect gezondheid. Maarja me motivatie is nu echt laag en de mindset ook. Hoe reageren jullie op alweer een lockdown en hoe zit t met jullie motivatie? Zal wel tips kunnen gebruiken dat zal goed van pas komen👍
 
Je gewoonte is kapot, niet je motivatie, anders ben je er toch niet zo pissed over?

Relativeren en op zoek gaan naar oplossingen, veel sporters kwamen tot de conclusie dat ze wat onafhankelijker van de sportschool wilde zijn in de laatste lockdown, gingen anders trainen of kwamen met een andere oplossing.

Als je auto kapot is en je moet naar het werk ga je toch ook snel op zoek naar een andere oplossing? Nou als je trainen net zo belangrijk vind, ga je toch ook op zoek naar een oplossing? Zijn de baby gewichtjes niet ideeal, nou dan zoek je toch een andere oplossing?

1639906712779.png
 
Dan koop je toch wat spulletjes om thuis de boel wat bij te houden. Ja het is kut maar je verandert er niks aan, maak er het beste van
 
Back
Naar boven