XXL Nutrition

Nieuwe Look GG ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2004
Berichten
6.029
Waardering
11
118pxfd.jpg
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens Insiders de nieuwe look qua labels van GG

Nu weet ik dus niet of het zo is dus is het echt of is het nep ;)

PICT2138.jpg
 
K*t....kan niet editen in deze sectie. Ik bedoel met knijp, dat je nu toch een weekje korter doet met een vial en dat je daar dan ook rekening mee moet houden met bestellen..
 
op de fotos van de topic opener staat 250mg/ml en de foto van tremendes duidelijk 200mg/ml... sinds wanneer hebben ze deze nieuwe etiket ???
 
WTF? Waarom 200mg/ml terwijl test 250 is??
 
Drukfout??? Vindt het toch maar raar, had hier nl ook nog niet eerder wat over gelezen ofzo.....
 
kriel heeft anders al een prima verklaring gegeven, mss gewoon ff lezen?!
 
kriel heeft anders al een prima verklaring gegeven, mss gewoon ff lezen?!

Ja die heb ik gelezen kerel..vondt ik niet afdoende, wat Mart zei. Wil graag horen dat iemand zegt: klopt vials van GG zijn 200mg/ml geworden. Want dat is nl wat ik bedoel, heb daar nog niet eerder wat over vernomen..
 
Had daar idd nog niet naar gekeken, maar klinkt logisch genoeg voor mij!
 
Misschien krijg je nu weer meer een verschuiving richting HG stuff.

Orginele Abu's of Gallies bevatten toch altijd tussen de 240-249.8mg

Eerlijk of niet, het is wel jammer van GG.
 
slecht opgestaan rene?

Hehehe sorry pik...misschien wel bro, ben sowieso niet in een al te happy mooth de laatste tijd...volgende week op vakantie, effies relaxen.
Maar kan verdomme iemand m'n vraag beantwoorden..:)
 
vraag het je leverancier bro,denk dat die er dichter bij staat,voor ons is het ook maar giswerk
 
vraag het je leverancier bro,denk dat die er dichter bij staat,voor ons is het ook maar giswerk

Ja, heb ik gedaan zal ik van de week wel horen....maar begrijp dus dat het hier iig nog niet bekent was... Dat wilde ik ff weten.
 
nee weet er nix van,heb ze wel gezien....maar eigenlijk niet op gelet
 
ik heb deze vials ook binnen
ziet er wel goed uit

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

bij mij staat er ook 200mg op
 
Indien deze real zijn, is het top, maar jammer dat ze enkele imo belangrijke zaken vergeten te vermelden zoals 250mg/ml of hoeveel ml de vial bevat (10 dus).

De nieuwelingen zullen binnenkort het forum weer volspuien met dit soort vragen vrees ik...

grtz,

Nou zoals je kunt lezen zijn het niet eens enkel de nieuwelingen die zich dat afvragen:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven