MuscleMeat

Nieuwe MacBook Pro gereleased

Bezoekers in dit topic

waarom heeft apple eigenlijk niet gekozen voor usb 3.0?

Thunderbolt is sneller. Het zou de nieuwe HDMI moeten worden geloof ik.

Als je de power niet nodig hebt voor games, zware video-editing of numerieke berekeningen is ene MBP overkill. Mooie machines, zit zelf aan mijn tweede maar als je er niets "speciaals" mee doet is een MB idd voldoende. De kloof tussen de twee is ook kleiner als vroeger.

Ik ben ook tot die conclusie gekomen idd. Vind alleen die Pro 10x mooier met dat aluminium. Maar misschien komen de nieuwe MacBooks ook in het aluminium deze keer. Valt me nu ook op dat de specs van de oude Macbook 13" vrijwel gelijk zijn aan de nieuwe MacBook Pro muv thunderbolt en een LED backlight scherm.
 
waarom heeft apple eigenlijk niet gekozen voor usb 3.0?
Apple gebruikt Intel en die hebben voorlopig geen support voor USB 3.0 (misschien in 2012).
 
Thunderbolt is sneller. Het zou de nieuwe HDMI moeten worden geloof ik.



Ik ben ook tot die conclusie gekomen idd. Vind alleen die Pro 10x mooier met dat aluminium. Maar misschien komen de nieuwe MacBooks ook in het aluminium deze keer. Valt me nu ook op dat de specs van de oude Macbook 13" vrijwel gelijk zijn aan de nieuwe MacBook Pro muv thunderbolt en een LED backlight scherm.
hoezo zou thunderbolt hdmi vervangen? hdmi 1.3 ondersteunt 2,560×1,600 en deze resolutie wordt al weinig gebruikt. + hdmi kabels kunnen een grotere lengte aan
 
hoezo zou thunderbolt hdmi vervangen? hdmi 1.3 ondersteunt 2,560×1,600 en deze resolutie wordt al weinig gebruikt. + hdmi kabels kunnen een grotere lengte aan

Weet ik niet, dat stond op apple.com. Waarschijnlijk een mooi verkooppraatje aangezien ze het net in hun MBP's hebben gestopt;)
 
hoezo zou thunderbolt hdmi vervangen? hdmi 1.3 ondersteunt 2,560×1,600 en deze resolutie wordt al weinig gebruikt. + hdmi kabels kunnen een grotere lengte aan
Gaat om snelheid, niet resolutie. Vaak is 3M lengte ook genoeg. Maar het is moeilijk in te schatten of een connector/poort een andere gaat vervangen. Veel hangt af van hoe de consument erop reageert, die kiest vaak voor de goedkoopste oplossing zolang de snelheid redelijk is. Met het voorlopig uitblijven van USB 3.0 zou Light Peak/Thunderbolt wel eens aan populariteit kunnen winnen.
 
Thunderbolt is sneller. Het zou de nieuwe HDMI moeten worden geloof ik.



Ik ben ook tot die conclusie gekomen idd. Vind alleen die Pro 10x mooier met dat aluminium. Maar misschien komen de nieuwe MacBooks ook in het aluminium deze keer. Valt me nu ook op dat de specs van de oude Macbook 13" vrijwel gelijk zijn aan de nieuwe MacBook Pro muv thunderbolt en een LED backlight scherm.
Geruchten zijn dat de Macbook (Witte) er helemaal uitgaat.

Hij is ook een beetje het lulletje rozenwater van de macbooks, zeker nu de nieuwe mbp's er zijn.
 
Je hebt ook opties om ssd met hdd te combineren geloof ik, ssd is echt de uitvinding :D
 
Geruchten zijn dat de Macbook (Witte) er helemaal uitgaat.

Hij is ook een beetje het lulletje rozenwater van de macbooks, zeker nu de nieuwe mbp's er zijn.

Ik had een ook link in de openingspost geplaatst van Macrumors waarin staat dat de witte er uit gaat en dat ze teruggaan naar twee lijnen voor de 13"ers.

Maar of de MacBook dan ook aluminium wordt of dat de hele MacBook lijn eruitgaat is mij niet helemaal duidelijk. Alleen MacBook Pro's? Waaruit je kunt kiezen tussen de standaard of de geüpgrade?
 
Zou op zich wel logisch zijn als alleen de Air en Pro blijven, maar ben niet zeker.
 
oh hij heeft zn ad aangepast. Doos is gevallen zoals je op de 1e foto ziet en daardoor sluit de klep niet 100% meer (foto2).
 
Ja ik ook maar ik vind 1000-1200 net iets teveel om te proberen zonder dat je weet dat het voor je werkt.

Mid 2010 MBP/MB is ook goed.

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

alleen zijn de goede en schappelijk geprijsde lastig te vinden.
 
600 euro voor een die nieuw 999 kost en waar de doos van naar de klote is zou ik niet vertrouwen.

Denk dat je toch makkelijk rekening moet houden met zo een 800/900 euro, en dan heb je een Macbook Pro 13 inch 2010 model.
 
Macbook pro 13 inch mid 2010.
2.4 Ghz, 4 GB Ram, 250 HD, nvidia 320M.

Ik probeer die voor 650-700 te regelen.
 
zou wel mooi zijn, maar ik zou toch altijd zeer goed opletten met 2dehands pc's, is wel altijd gevaarlijk
 
Zoals ik al zei, ik ben normaal ook niet van dingen tweedehands kopen.:) maar bedankt ;)
 
advertentie is offline :(

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

ik weet niet hoe lang die garantie nog goed is? maar 3 jaar apple care = 250euro. dan zou ik het zeker doen.

Hoe is FM op de mac?
 
Back
Naar boven