AndroidHealthClinic

Aankondiging Nieuwe Moderator: Galen

Bezoekers in dit topic

Zomaar bannen doen we niet ;) Daarvoor dienen de punten en bespreken regelmatig wat gepast is.
Inderdaad heren. Zo gaat dat bijvoorbeeld:
upload_2019-3-3_14-7-25.png



Bovenstaande is een grapje ok, FAKE. Please ban me niet Sanca.
 
:haha::haha:
 
Wat was de reden voor zijn van? Bepaalde uitlatingen?
Hij heeft genoeg uitgevreten om voor de bak in te draaien. Als je hier dan uitgebreid over gaat posten en je niet zo netjes uitlaat over de politie, is het logisch dat dit forum daar niet mee geassocieerd wil worden. Ook al mag hier best gezellig geouwehoerd worden, het is en blijft een BB-forum en het is logisch dat er regels zijn.
 
Hij heeft genoeg uitgevreten om voor de bak in te draaien. Als je hier dan uitgebreid over gaat posten en je niet zo netjes uitlaat over de politie, is het logisch dat dit forum daar niet mee geassocieerd wil worden. Ook al mag hier best gezellig geouwehoerd worden, het is en blijft een BB-forum en het is logisch dat er regels zijn.

Zusje van mijn minderjarige nichtje zegt dat het niet waar is.
 
Hij heeft genoeg uitgevreten om voor de bak in te draaien. Als je hier dan uitgebreid over gaat posten en je niet zo netjes uitlaat over de politie, is het logisch dat dit forum daar niet mee geassocieerd wil worden. Ook al mag hier best gezellig geouwehoerd worden, het is en blijft een BB-forum en het is logisch dat er regels zijn.
Verder is onze izzy wel een lieve jongen.
https://www.destentor.nl/heerde/15-maanden-geeist-cel-voor-misbruik-15-jarig-meisje~aeab0a73/
 
WTF, ik citeer:
"Grote kans op herhaling
T. lijdt volgens deskundigen aan parafilie. Hij heeft een seksuele voorkeur voor meisjes tussen de 12 en 16 jaar oud. Daarnaast is hij ‘ziekelijk eigenwijs’ en heeft hij hele sterke opvattingen over seks. ,,Hij neigt naar pdd-nos en adhd. Daardoor is hij verminderd toerekeningsvatbaar en is de kans op herhaling groot.'' De Heerdenaar vindt dat hij geen hulp nodig heeft. ,,Ik vermijd nu gewoon contact met jonge meisjes, dat gaat goed.''

Te weinig bewijs
De officier van justitie vond dat er voor het tweede misbruik te weinig bewijs was. Voor het eerste meisje moet hij wat hem betreft vijftien maanden de cel in, waarvan negen maanden voorwaardelijk. "
 
Laat het nu maar rusten.
 
Back
Naar boven